«Я досліджую світ»
( «Я досліджую світ» М. С. Вашуленко, Г.В.Ломакоська, Т.П.Єресько)
ІІ СЕМЕСТР
№ |
Дата |
Тема |
Стор. підр |
Стор. зош |
|
|
ВАРТІСТЬ І ЦІННІСТЬ |
|
|
|
10.01 |
Я серед людей. Що таке родина? |
4-5
|
|
|
|
Що поєднує родину? |
8-9 |
|
|
|
Робота з папером. Сніговик-сніговичок |
С.50 |
|
|
|
Обов’язки у сім’ї |
|
|
|
17.01 |
Мої обов’язки в сім’ї |
14-15 |
|
|
|
Мій рід |
16-17 |
|
|
|
Робота з кольоровим папером. Зайчатко Білянчик і ведмежатко Сніжок |
С. 53 |
|
|
|
Родинне дерево |
|
|
|
24.01 |
Покоління. Предки. Нащадки |
20-21 |
|
|
|
Родинні свята та традиції |
22-23 |
|
|
|
Складання паперу. Оригамі «Кошеня на підвіконні» |
С.54-55 |
|
|
|
Свята у моїй родині. (доповіді дітей) |
|
|
|
|
ХОЧУ! МОЖУ! ТРЕБА! |
|
|
|
31.01 |
Правила спілкування в суспільстві |
23-24 |
|
|
|
Якими бувають цінності |
26-27 |
|
|
|
Робота з кольоровим папером. Диво-птах |
С.60-61 |
|
|
|
Що я ціную? |
28-29 |
|
|
07.02 |
Що об’єднує людей? |
30-31 |
|
|
|
Які існують правила? |
32 – 33 |
|
|
|
Робота з папером. Золоте серце |
С.57-59 |
|
|
|
Роблю добрі вчинки |
34-35 |
|
|
14.02 |
Найцінніше в житті – родина. Підсумковий урок Діагностувальна робота « Я серед людей» |
36-37 |
|
|
|
Ми – громадяни України Громадянські права та обов’язки як члена суспільства..
|
38-39 |
|
|
|
Робота з ножицями та дерев’яними паличками. Клоун Фунтик |
С.63-65 |
|
|
|
Хто такі герої? Хто такі видатні українці? Внесок українців у світові досягнення. Славетні українці. |
40-41 |
|
|
21.02 |
Пам’ятки культури і природи. Пізнання свого краю, історії. Історичні події. Видані історичні постаті |
42-43 |
|
|
|
Бережімо пам’ятки культури і природи
|
46-47 |
|
|
|
Робота з папером та дерев’яними паличками. Дивовижні лінії або |
С.66 |
|
Робота з папером та кольоровими нитками. «Ми-перукарі-модельєри» |
С.67-69 |
|
||
|
|
Вивчаємо символи України. |
48-49 |
|
|
|
ІДЕЇ, ВИНАХОДИ, ВІДКРИТТЯ. |
|
|
|
28.02 |
Найважливіші державні свята |
52-53 |
|
|
|
Моє улюблене свято (доповіді дітей)
|
|
|
|
|
Робота з кольоровим папером. Летить мій вітрильник… |
С.70-71 |
|
|
|
Діагностувальна робота «Ми – громадяни України» Моя країна – Україна. |
|
|
|
09.03 |
Природа навесні Які прикмети весни? |
58-59 |
|
|
|
Весна в неживій природі.
|
60-61 |
|
|
|
Робота з голкою та нитками. Пришиваємо ґудзики |
С.73-75 |
|
|
|
Дослідження в природі. Весняні зміни в природі |
|
|
|
14.03 |
Весняні явища в житті дерев |
62-63 |
|
|
|
Весняні явища в житті рослин
|
66-67 |
|
|
|
Робота з ножицями. Рюкзак |
С.74-75 |
|
|
|
Весна в житті людини |
70-71 |
|
|
28.03 |
Коли з’являються навесні комахи? |
72-73 |
|
|
|
Спостереження за комахами в природі (проектна діяльність)
|
|
|
|
|
Робота з кольоровим папером та ватними дисками. «Котики-воркотики –це вербовий цвіт» |
С.79 |
|
|
|
Життя риб навесні
|
76-77 |
|
|
|
РУХ І ЧАС |
|
|
|
04.04. |
Життя птахів навесні |
78-79 |
|
|
|
Життя звірів навесні |
82-83 |
|
|
|
Робота з кольоровим картоном. Планер |
С.80-81 |
|
|
|
Людина у природі навесні. |
84-85 |
|
|
11.04 |
Весняні турботи людей. Рукотворні тіла та матеріали їх властивості. Використання рукотворних матеріалів у побуті. Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини. |
88-89 |
|
|
|
Правила поведінки в природі навесні.
|
|
|
|
|
Робота з нитками. Пташине гніздечко |
С.86-89 |
|
|
|
Підсумковий урок. Діагностувальна робота «Природа навесні» |
92-93 |
|
|
18.04 |
Природа влітку Які прикмети літа? |
94-95 |
|
|
|
Розпізнаю прикмети літа
|
96-97 |
|
|
|
Робота з кольоровим папером. Великодні курчата |
С.83-85 |
|
|
|
Літо в неживій природі |
100-101 |
|
|
26.04 |
Літні явища в житті рослин |
102-103 |
|
|
|
Рослини луків і водойм
|
106-107 |
|
|
|
Життя рослин. Виготовлення квітки соняшника з кольорового паперу, насіння. |
С.103(у підручнику) |
|
|
|
Водойми: безпечні чи ні |
108-109 |
|
|
|
ВСЕ ПОВ’ЯЗАНЕ З УСІМ |
112-113 |
|
|
03.05 |
Лісові ягоди – подарунки літа. Чи всі ягоди можна куштувати? |
|
|
|
|
Літні явища у житті тварин
|
118-119 |
|
|
|
Робота з паперовими серветками. Ніжний бузок |
С.91-93 |
|
|
|
Як живуть тварини влітку на луках та у водоймах? |
120-121 |
|
|
10.05 |
Рослини Червоної книги України |
122-123 |
|
|
|
Рослини – символи України
|
126-127 |
|
|
|
Захист природи. Виготовлення плакату «Захист природи влітку» |
С.133(у підручнику) |
|
|
|
Тварини Червоної книги України
|
129-129 |
|
|
16.05 |
Досліджую природу влітку.
|
132-133 |
|
|
|
Особливості життя рослин та тварин у різні пори року. Діагностувальна робота « Природа влітку» |
|
|
|
|
Робота з пластиліном. Бджілка Майя |
С.94 |
|
|
|
Що я знаю про літо?
|
|
|
|
23.05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з пластиліном. Лісові ягоди |
С.113(у підручнику) |
|
|
|
|
|
|
|
30.05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з пластиліном. «Вишеньки-сестрички» |
С.95 |
|
|
|
|
|
|
|
06.06 07.06 |
|
|
|
|
08.06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|