Презентація "Щоденні п'ять"

Про матеріал

Презентація є методичним матеріалом для заступників диреторів, що опікуються початковою школою. Щоденні п'ять є новітнім методом начання учнів 1 класу Нової української школи, що використовується при навчанні грамоти та вивченні української мови та літературного читання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Нова українська школа. Тренінг для заступників директорів з навчально – виховної роботи. Червень 2018 Регіональний тренер НУШСафронова Н. М.

Номер слайду 2

DAILY 5 або ЩОДЕННІ ПЯТЬ

Номер слайду 3

Засновники методики DAILY 5 Гейл Боші Джоан Мозервчительки початкових класів м. Сієтл США

Номер слайду 4

Тривалість щоденних п'яти(загалом не більше 30 хвилин) Читання для себе – 6-10 хвилин. Письмо для себе – 7-10 хвилин. Читання з другом, слухання, робота зі словами – в залежності від ситуації.

Номер слайду 5

10 кроків, щоб навчати та навчитись самостійностіКрок 1 Визначте, чого потрібно навчити. Крок 2. Поставте ціль та створіть атмосферу терміновості. Крок 3. Записуйте бажані моделі поведінки на «Я – схему». Крок 4. Змоделюйте найбільш бажану поведінку. Крок 5. Змоделюйте найменш бажану поведінку, тоді найбільш бажану. Крок 6 Розмістіть учнів у класі. Крок 7. Тренуйте та формуйте витривалість. Крок 8 Не заважайте. Крок 9 Використовуйте тихий сигнал, щоб скликати учнів до початково- го місця збору. Крок 10 Проведіть групове опитування: запитайте «Як все пройшло?»

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Читання для себе. Задачі, які вирішує першокласник: Я обираю книгу або текст;Я обираю зручне робоче місце;Я відразу починаю працювати;Я оглядаю книгу;Я розумію те, про що читаю;Я знаю, що означає більшість слів;Я можу переказати прочитане;Я можу поділитись власними враженнями від прочитаного

Номер слайду 9

Читання для друга. Задачі, що вирішує ця діяльність:- збільшення кількості прочитаних книжок або текстів;Високий рівень концентрації уваги під час читання;Можливість практикувати навички читача;Тренування швидкості та виразності читання;Формування навичок спілкування та співпраці;Розширення словникового запасу учнів;Любов до книги та мотивація більше читати

Номер слайду 10

Слухання Під час слухання учні навчаються: Правильної вимови та виразності читання;Сприйняттю інформації на слух – навички аудіювання. Можна слухати: Читання вчителя;Читання товариша;Аудіозапис;Читання старших учнів

Номер слайду 11

Робота зі словами. Функціонування «Стіни слів»- Розміщують незрозумілі або цікаві слова, що зустрілись під час читання для себе, читання з другом, письма для себе або слухання. Регулярно додають нові слова;Використовують ці слова у власному мовленні;З'ясовують значення незрозумілих слів;Знаходять цікавий матеріал про ці слова

Номер слайду 12

Приклад завдання

Номер слайду 13

Письмо для себе. Головна мета:навчити вільно висловлювати власні думки. Завдання вчителя: Створити ситуацію успіху;Добирати теми, цікаві для учнів;Власний записник або щоденник вражень: Особистий простір учня- Не перевіряється вчителем;Записи робляться щодня;Пишу або малюю;

Номер слайду 14

Після щоденних п'яти необхідно: Повернути всі використані матеріали на свої місця. З'ясувати чи все вдалося учням. Дати самооцінку емоційному стану

Номер слайду 15

Таблиця активностей «Щоденні 5»  понеділоквівтороксередачетверп’ятниця№П.Іучня. Читання для себе Письмо для себе. Читання з другом. Робота зі словами. Слухання. Читання для себе Письмо для себе. Читання з другом. Робота зі словами. Слухання. Читання для себе Письмо для себе. Читання з другом. Робота зі словами. Слухання. Читання для себе Письмо для себе. Читання з другом. Робота зі словами. Слухання. Читання для себе Письмо для себе. Читання з другом. Робота зі словами. Слухання                                                                                                                                                                  

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Смоловик Світлана Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мырза Катюша
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. кулагіна вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Понтус Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
pptx
Додано
21 серпня 2018
Переглядів
39574
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку