Мілова Тетяна Борисівна Дата народження: 15.01.1965 р. Освіта: середньо-спеціальна, Макіївське педагогічне училище – 1996 р. Спеціальність за дипломом: вихователь дошкільного закладу Місце роботи: ЗДО Очеретинський НВК Посада: вихователь Педагогічний стаж: 13 років Дата, результати попередньої атестації: 20.04.2010 р., підтверджено кваліфікаційну категорію “Спеціаліст” 8 тарифного розряду Курси: 2016р. в Слав’янському ІППО Нагорода: Грамота від Ясинуватської райдержадміністрації 2016р.
Актуальність досвіду Сенсорне виховання, спрямоване на формування повноцінного сприйняття навколишньої дійсності, служить основою пізнання світу, першим ступенем якого є чуттєвий досвід. Актуальність будь-яких питань, пов'язаних з сенсорним вихованням дітей обумовлена тим, що дошкільний вік є сенситивним періодом для розвитку здібностей. Втрати, допущені в цей період, непоправні повною мірою в подаль-шому житті.
Створення моделі застосування дидактичної системи Монтессорі в освітньому процесі групи; оволодіння дітьми навичками практичної повсякденної діяль- ності; інтенсифікації сенсорного розвитку дітей; виявити особливості процесу сприйняття сенсорних еталонів і обгрунтувати значущість гри як засобу виховання сенсорної куль- тури дітей раннього віку; залучення батьків до придбання й виготовлення дидактичних ма- теріалів-Монтессорі, до участі в семінарах-практикумах, тренінґах із питань розвитку дитячої особистості, спільному дозвіллі з ме- тою оптимізації дитячобатьківських відносин. Мета досвіду
Науково-теоретична база Закон України “Про дошкільну освіту”; Національна доктрина розвитку освіти; Концепція дошкільної освіти; Державний стандарт дошкільної освіти в Україні; Базова програма розвитку дітей; Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) Використані: провідні ідеї та технологія системи Марії Монтессорі; елементи організації розвивального середовища за методикою Монтессорі; система дидактичних ігор з використанням нетрадиційних матеріалів Н.Л. Кривошлик; твори В.О.Сухомлинського; роботи Ф.Фребеля, Д.Б. Ельконіна, Б.Г.Ананьєва, А.В. Запорожця; дослідження (Ш.А. Абдуллаєвої, З.М. Богуславської, З.Н. Максимової, С.Л.Новосьолова, Л.А. Е.Г. Пилюгін та ін.);
Результативність досвіду У результаті сенсорного виховання діти оволодівають способами чуттєвого пізнання світу, наочно - образним мисленням. У результаті сенсорного виховання діти оволодівають способами чуттєвого пізнання світу, наочно - образним мисленням. У результаті сенсорного виховання діти оволодівають способами чуттєвого пізнання світу, наочно - образним мисленням. Урізноманітнення форм роботи з батьками, підвищення ак- тивності та обізнаності батьків, організація пізнавальної активності в ДНЗ та вдома.
Результативність роботи вихователя Сертифікат про створення персонального сайту http://multiurok.ru/donya/ на сайті “Муль-тиурок” від 17.05.2015р. Свідоцтво про опублікацію свого творчого досвіду від 08.06.2015р. Свідоцтво опублікації свого авторського ма-теріалу розробки фізкультурного заняття “Подорож до лісу” від 12.05.2015р. Свідоцтво опублікації свого авторського ма-теріалу розробки заняття-гри з мовленнєво-го спілкування ”Спостереження за папугою” від 16.05.2015р. Свідоцтво опублікації свого авторського ма-теріалу розробки дидактичної гри ”Пригоди пальчиків” від 16.05.2015р. Свідоцтво про опублікацію впровадження досвіду роботи системи М.Монтессорі у ро-боту вихователя “Сенсорно-рухові ігри для дітей раннього та дошкільного віку” від 16.05.2016 р. Свідоцтво опублікації свого авторського ма-теріалу розробки ого заняття “ ” від 12.01.2017р.