14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Презентація "Сенсорне виховання дітей раннього віку у педагогічній спадщині Марії Монтессорі"

Про матеріал
Основні завдання: формування у дитини перцептивних дій; уміння самостійно їх застосовувати у власній діяльності; системи сенсорних еталонів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сенсорне виховання дітей раннього віку у педагогічній спадщині Марії Монтессорі

Номер слайду 2

Мілова Тетяна Борисівна Дата народження: 15.01.1965 р. Освіта: середньо-спеціальна, Макіївське педагогічне училище – 1996 р. Спеціальність за дипломом: вихователь дошкільного закладу Місце роботи: ЗДО Очеретинський НВК Посада: вихователь Педагогічний стаж: 13 років Дата, результати попередньої атестації: 20.04.2010 р., підтверджено кваліфікаційну категорію “Спеціаліст” 8 тарифного розряду Курси: 2016р. в Слав’янському ІППО Нагорода: Грамота від Ясинуватської райдержадміністрації 2016р.

Номер слайду 3

Педагогічне кредо До кожної дитини ключ знайти, У праці результат хороший мати, Упевнено і творчо до мети іти, З любов’ю серце дітям віддавати.

Номер слайду 4

Актуальність досвіду Сенсорне виховання, спрямоване на формування повноцінного сприйняття навколишньої дійсності, служить основою пізнання світу, першим ступенем якого є чуттєвий досвід. Актуальність будь-яких питань, пов'язаних з сенсорним вихованням дітей обумовлена тим, що ​​дошкільний вік є сенситивним періодом для розвитку здібностей. Втрати, допущені в цей період, непоправні повною мірою в подаль-шому житті.

Номер слайду 5

Створення моделі застосування дидактичної системи Монтессорі в освітньому процесі групи; оволодіння дітьми навичками практичної повсякденної діяль- ності; інтенсифікації сенсорного розвитку дітей; виявити особливості процесу сприйняття сенсорних еталонів і обгрунтувати значущість гри як засобу виховання сенсорної куль- тури дітей раннього віку; залучення батьків до придбання й виготовлення дидактичних ма- теріалів-Монтессорі, до участі в семінарах-практикумах, тренінґах із питань розвитку дитячої особистості, спільному дозвіллі з ме- тою оптимізації дитячобатьківських відносин. Мета досвіду

Номер слайду 6

Науково-теоретична база Закон України “Про дошкільну освіту”; Національна доктрина розвитку освіти; Концепція дошкільної освіти; Державний стандарт дошкільної освіти в Україні; Базова програма розвитку дітей; Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) Використані: провідні ідеї та технологія системи Марії Монтессорі; елементи організації розвивального середовища за методикою Монтессорі; система дидактичних ігор з використанням нетрадиційних матеріалів Н.Л. Кривошлик; твори В.О.Сухомлинського; роботи Ф.Фребеля, Д.Б. Ельконіна, Б.Г.Ананьєва, А.В. Запорожця; дослідження (Ш.А. Абдуллаєвої, З.М. Богуславської, З.Н. Максимової, С.Л.Новосьолова, Л.А. Е.Г. Пилюгін та ін.);

Номер слайду 7

Сенсорне виховання Це система педагогічних впливів, спрямованих на формування способів чуттєвого пізнання і вдосконалення відчуттів і сприймань.

Номер слайду 8

Основні завдання   Системи сенсорних еталонів Формування у дитини перцептивних дій Уміння самостійно їх застосовувати у власній діяльності

Номер слайду 9

Методи та прийоми Сюрпризний момент; дидактичні ігри; дидактичні вправи; введення ігрового персонажу; бесіди; пальчикова гра; самостійна діяльність дітей; фізкультхвилинка; використання художніх творів.

Номер слайду 10

Форми організації дитячої діяльності Вільна й самостійна діяльність дітей Групові заняття Індивідуальні заняття

Номер слайду 11

Групові заняття З усією групою З підгрупою дітей

Номер слайду 12

Вільна й самостійна діяльність дітей Індивідуальні заняття

Номер слайду 13

Сенсорні матеріали Метою є виховання і вдосконалення відчуттів: зору, слуху, нюху, тактильного, баричного і термічного відчуттів. Вчать слухати тишу і звуки, розрізняти кольори, форму, вагу предметів, якості матеріалів тощо.

Номер слайду 14

Сенсорно-дидактичні ігри

Номер слайду 15

Система дидактичних ігор за блоками 1. Використання кольорових кришечок 2. Використання кольорових мочалок 3. Використання кольорових прищіпок 4. Використання кришечок, мочалок, прищіпок

Номер слайду 16

Сенсорно-рухові ігри

Номер слайду 17

Умови для забезпечення свободи у виборі необхідного матеріалу НЕ примушувати дитину виконувати показану вправу НЕ засуджувати дитину,якщо вона після презентації працює з матеріалом неправильно

Номер слайду 18

Проектні технології Іграшковий дивограй Казкові перлини

Номер слайду 19

Результати діагностики рівня знань сенсорного виховання Початок року Кольоровий гнозис Кінець року Пізнавальна активність

Номер слайду 20

Результати діагностики рівня знань з сенсорного виховання Початок року Розвиток дрібної моторики Кінець року Сприйняття форми

Номер слайду 21

Робота з батьками Бесіди Консультації Розваги, дозвілля Круглий стіл Тематичні зустрічі Банк батьківських даних Анкетування

Номер слайду 22

Акція за участю батьків “Удосконалення дитячого майданчика”

Номер слайду 23

Результативність досвіду У результаті сенсорного виховання діти оволодівають способами чуттєвого пізнання світу, наочно - образним мисленням. У результаті сенсорного виховання діти оволодівають способами чуттєвого пізнання світу, наочно - образним мисленням. У результаті сенсорного виховання діти оволодівають способами чуттєвого пізнання світу, наочно - образним мисленням. Урізноманітнення форм роботи з батьками, підвищення ак- тивності та обізнаності батьків, організація пізнавальної активності в ДНЗ та вдома.

Номер слайду 24

Результативність роботи вихователя Сертифікат про створення персонального сайту http://multiurok.ru/donya/ на сайті “Муль-тиурок” від 17.05.2015р. Свідоцтво про опублікацію свого творчого досвіду від 08.06.2015р. Свідоцтво опублікації свого авторського ма-теріалу розробки фізкультурного заняття “Подорож до лісу” від 12.05.2015р. Свідоцтво опублікації свого авторського ма-теріалу розробки заняття-гри з мовленнєво-го спілкування ”Спостереження за папугою” від 16.05.2015р. Свідоцтво опублікації свого авторського ма-теріалу розробки дидактичної гри ”Пригоди пальчиків” від 16.05.2015р. Свідоцтво про опублікацію впровадження досвіду роботи системи М.Монтессорі у ро-боту вихователя “Сенсорно-рухові ігри для дітей раннього та дошкільного віку” від 16.05.2016 р. Свідоцтво опублікації свого авторського ма-теріалу розробки ого заняття “ ” від 12.01.2017р.

Номер слайду 25

Дитина – цінний паросток, який стане могутнім деревом. А доти цей паросток треба поливати добротою.

ppt
Додано
20 травня
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку