Презентація "Середовище векторного графічного редактора; відкриття й збереження зображень; інструменти малювання; малювання геометричних фігур"

Про матеріал
Презентація "Середовище векторного графічного редактора; відкриття й збереження зображень; інструменти малювання; малювання геометричних фігур". Вивчення понять графіка, різновиди графіки. Робота у векторому редакторі CorelDraw
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Середовище векторного графічного редактора; відкриттяй збереження зображень; інструменти малювання;малювання геометричних фігур. Тема уроку

Номер слайду 2

Цілі уроку:ознайомитися з середовищем програми Corel. Draw;навчитися  зберігати й відкривати зображення у Corel. Draw; ознайомитися з  інструментами для малювання. Завдання уроку:дати визначення такого поняття як «комп’ютерна графіка»; ознайомитись з інтерфейсом програми Corel. Draw;навчитись працювати з програмою.

Номер слайду 3

Як свого часу ви малювали на уроках образотворчого мистецтва?Чи знайомили вас з поняттям “графіка”?

Номер слайду 4

Сьогодні ми ж з вами почнемо вивчати ще одну програму для створення зображень, що дасть змогу нам пришвидшити час виконання завдання та збільшити якість фото

Номер слайду 5

розділ інформатики, який вивчає методи цифрового синтезу і обробки візуального контенту. Комп'ютерною графікою називають також і зображення, які створюються, перетворюються, оцифровуються, обробляються і виводяться засобами обчислювальної техніки, включаючи апаратні і програмні засоби. Комп'ютерна гра́фіка

Номер слайду 6

Програма для створення векторних зображень Corel. Draw. Corel. DRAW — найпотужніша сучасна програма, призначена для роботи з векторною графікою.style.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrr

Номер слайду 7

Після запуску програми відкривається вікно Быстрый запуск, в якому відображаються значки, що дають змогу вибрати варіант початку роботи з Corel. DRAW:  Новый (Новий пустий документ) — початок  роботи з новим документом;Последний (Перегляд нещодавно  використаних документів) — завантаження малюнка, який використовувався під час останнього сеансу;Открыть (Відкрити інший) — відображення діалогового вікна, де слід вибрати файл для його відкриття в Corel. DRAW;Новый по шаблона (Створити з шаблону) — запуск майстра створення документа із заготівок.

Номер слайду 8

Для того щоб розпочати знайомство з Corel. DRAW, клацніть значок Новый (Новий пустий документ), і після завантаження програми відкриється її головне вікно з основними елементами інтерфейсу користувача.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Corel. DRAW надає користувачу велику кількість панелей інструментів. Доцільність відображення будь-якої з них залежить від ситуації. Під рядком меню розташовано дві основні панелі — Стандарт (Стандарт) і Панель свойств (Панель властивостей), а вздовж лівої межі головного вікна — панель Набор инструментов (Набір інструментів).

Номер слайду 11

Стандартна панель забезпечує зручний і швидкий доступ до багатьох функцій Corel. DRAW. Кнопка кожного інструмента має назву — вона відобразиться, якщо ви ненадовго затримаєте вказівник миші на цій кнопці (не клацаючи!).style.colorfillcolorfill.typestyle.font. Size

Номер слайду 12

Панель властивостей забезпечує швидке виконання операцій оброблення виділеного об'єкта. Використання цієї панелі практично позбавляє необхідності звертатися до багатьох команд меню, а також шукати потрібний засіб у численних пристиковуваних і діалогових вікнах. Ця панель є інтерактивною: на ній відображаються властивості поточного об'єкта чи інструмента, тобто коли користувач виділяє об'єкт або вибирає інструмент, її вміст змінюється. Інструменти об'єднано в групи, і щоб дізнатися, які саме інструменти входять до певної групи, клацніть значок у вигляді чорного трикутника:

Номер слайду 13

Зафарбовування об'єктів і змінення кольору контурів здійснюються за допомогою палітри кольорів, яку за умовчанням розташовано вздовж правої межі вікна. Програма Corel. DRAW підтримує великий набір палітр, їх вибір для відображення на екрані здійснюється в підменю Окно ► Цветовые палитрьі (Вікно ► Колірні палітри). У нижній частині вікна Corel. DRAW міститься рядок стану, який інформує користувача про атрибути виділеного об'єкта, призначення команд меню і окремих інструментів.

Номер слайду 14

Малювання геометричних фігур. У програмі є кілька класів графічних об'єктів під загальною назвою «графічні примітиви». Так називають елементарні, тобто дуже прості фігури — прямокутник, квадрат, еліпс, багатокутник, спіраль тощо. На панелі інструментів ви побачите кнопки Прямоугольник (Прямокутник), Эллипс (Еліпс) і Многоугольник (Багатокутник), після натискання яких буде надано доступ до панелей з іншими інструментами для створення примітивів.

Номер слайду 15

Створення прямокутників. Для швидкого створення прямокутників застосовується один із двох пропонованих програмою Corel. DRAW інструментів: Прямоугольник (Прямокутник) – простий інструмент, що дає змогу створювати прямокутники та квадрати будь-яких пропорцій і розмірів, зокрема зі скругленими кутами;Прямоугольник через 3 точки (Прямокутник через 3 точки) — призначений для створення прямокутників і квадратів за трьома точками; дає змогу створювати фігури, нахилені під довільним кутом. Якщо в процесі малювання прямокутника утримувати натиснутою клавішу Ctrl, програма створить квадрат (правильний прямокутник), а якщо  клавішу Shift, то положення центра створюваного об'єкта залишиться незмінним

Номер слайду 16

Створення еліпсів, секторів і дуг. Для малювання еліпса та його похідних — сектора й дуги, які також належать до групи графічних примітивів, — використовують інструмент Эллипс (Еліпс) чи Эллипс через 3 точки (Еліпс через 3 точки). Кола за допомогою інструмента Эллипс (Еліпс) створюю ть у звичайний спосіб. А інструментом Эллипс через 3 точки (Еліпс через 3 точки) користуються так: виберіть його, натисніть кнопку миші, щоб зафіксувати початкову точку першої діагоналі еліпса, і починайте переміщувати вказівник. У процесі перетягування можна, змінюючи нахил діагоналі, підібрати кут нахилу еліпса. Коли перша діагональ матиме потрібну довжину, відпустіть кнопку миші. Тепер, переміщуючи вказівник, ви побачите еліпс, крива якого проходить крізь початкову і кінцеву точки першої діагоналі, а також поточну позицію вказівника, яка визначає довжину другої діагоналі еліпса. Клацніть мишею, і процес побудови фігури буде завершено.

Номер слайду 17

Створення багатокутників, зірок і спіралей. У групі Многоугольник (Багатокутник)  об'єднано інструменти, призначені для створення більш складних геометричних об'єктів: Многоугольник (Багатокутник), Звезда (Зірка) Сложная звезда (Складна зірка) Разлинованная бумага (Розлінований папір) і Спираль (Спіраль) На рис. наведено приклади зображень, створених за допомогою цих інструментів.

Номер слайду 18

Створення багатокутників, зірок і спіралей. За допомогою спіралі ви можете ефектно оформити свою композицію, розташувавши, наприклад, вздовж неї текст. Є два види спіралей: симетричні (відстань між витками однакова) і логарифмічні (відстань між витками збільшується від центра до зовнішньої межі). Симетричну спіраль можна легко і швидко намалювати, скориставшись інструментом Спираль (Спіраль). За допомогою властивостей можна задати кількість витків, вид спіралі (симетрична чи логарифмічна), коефіцієнт розширення.

Номер слайду 19

Створення автофігур. Автофігури — це об'єкти, зовнішній вигляд яких можна змінювати, переміщуючи одну чи кілька точок (вузлів). На противагу зміненню розмірів об'єкта як єдиного цілого контрольні точки автофігури дають змогу динамічно перетворювати будь-яку її частину. Для створення автофігур використовують інструменти групи Основные фигуры (Основні фігури), а саме Основні фігури, Фігури стрілки, Блок-схеми, Фігури банера, Фігури виносок.

Номер слайду 20

Отже, сьогодні на уроці ми: згадали поняття “комп’ютерна графіка” вивчили інтерфейс програми Corel. Draw навчились працювати у програмі, а саме:  ознайомились з графічними примітивами  ознайомились з інструментами для малювання  ознайомились з можливостями розфарбовувати фігури Що сподобалось чи не сподобалось на уроці? Чи дізнались про щось нове, цікаве?Чого навчились? Що очікували від себе та інших? Що вдалось, а що ні?Чи взяли з цього уроку щось корисне для себе? Чи застосовуватимете набуті знання в майбутній практичній діяльності?Підведемо підсумок?!

Номер слайду 21

Домашнє завдання. Повторити конспект записаний в зошитіДякую за увагу!!!

Номер слайду 22

Список використаних джерелhttps://docs.google.com/document/pub?id=1 C7d. U0w. VDHrbt. NZa91d. CCORltoyfxnv. OLgem. KJ0log0 E https://mediainfoverbki.blogspot.ru/p/10.html

pptx
Додано
15 березня 2021
Переглядів
1030
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку