24 травня о 18:00Вебінар: Підготовка до ЗНО: систематизація матеріалу та узагальнення знань за допомогою сервісу Canva

Урок. Практична робота" Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування".

Про матеріал
Урок з інформатики в 9 класі. Тема. Практична робота 9. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування.
Перегляд файлу

Тема. Практична робота 9. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування.

Мета:

навчальна: оволодіти практичними навичками розробки та комп’ютерної реалізації алгоритму для розв’язування поставленої задачі, практичного використання типових алгоритмів для опрацювання масивів; формувати навички самостійної роботи, вміння використовувати ці знання під час розв’язування прикладних задач.

розвивальна: розвивати логічне мислення, інформаційну культуру учнів;

    виховна: виховувати уважність та відповідальність, зацікавленість програмуванням.

Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: середовище програмування Lazarus.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Перевірка алгоритму впорядкування елементів лінійної таблиці.

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

Сьогодні застосуємо здобуті знання на практиці. Нам потрібно знати алгоритм пошуку найменшого, найбільшого елемента в лінійній таблиці і пошук елемента, що дорівнює заданому.

IV. Формування вмінь та навичок

Практична робота 9. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.

Підручник ст. 140 Завдання1.

  1. Практична робота за комп’ютерами.
  2. Вправи для очей.

 

Пояснення завдання вчителем:

Програмний код складається із кількох частин: опис величин, формування лінійної таблиці з п’яти цілих чисел, пошук номера найменшого елемента таблиці, виведення номера найменшого елемента в текстове поле, пошук найбільшого елемента таблиці, виведення найбільшого елемента таблиці в текстове поле.

Ст. 140 Завдання1. Черга(фрагмент програми)

var  i,min,nmin,max:integer;

   a:array[1..10]of integer;

begin

   for i:=0 to 4 do

   a[i+1]:=StrToint(Memo1.Lines[i]);

      min:=a[1]; i:=1;

      for i:=1 to 5 do

      if a[i]<min then

      begin

      min:=a[i];

      nmin:=i;

      end;

      edit1.Text:=nmin;

      max:=a[1]; i:=1;

      for i:=1 to 5 do

      if a[i]>max then

            max:=a[i];

      edit2.Text:=max;  

end;

V. Підсумки уроку

Оцінювання обсягу та якості виконання практичної роботи. Формулювання висновку: як застосовувати алгоритми пошуку значень у масиві для розв’язування задач.

VІ. Домашнє завдання

Підручник § 18 - повторити

VII. Оцінювання роботи учнів

docx
Додано
17 березня
Переглядів
293
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку