Фізкультхвилинка. Що ж, мабуть, прийшла пора. Трохи відпочити. Хочу я на фізхвилинку. Всіх вас запросити. Раз — підняли руки вгору,Два — схилилися додолу. Руки — в боки! Скік-скік-скоки!Зробимо назад два кроки. Нахилились. Повернулись. Один одному всміхнулись. Покрутились вправо-вліво —Щоб нічого не боліло. Раз, два, три, чотири!Набираємося сили. Раз – присіли, другий – встали і за стіл всі посідали.
Дітям роздаються предметні картинки із зображенням доходів (гаманець із пенсією бабусі; дідусь, мама, тато на роботі; старший брат (сестра) студент; члени родини, які вирощують на полі картоплю; дідусь, який вирощує на дачі капусту; лотерейний квиток; проданий автомобіль, будинок; предметні картинки із зображенням витрат (харчі, проїзний квиток, квиток у театр; одяг, взуття, меблі, побутова техніка, іграшки, посуд, комунальні послуги тощо). Діти по черзі кладуть картинки до кошиків: червоного («витрати») та зеленого («доходи»). Гра «Сімейні витрати й доходи»
Правила раціонального споживання сімейного бюджету 3. Оптимізація витрат. Планування щотижневих покупок. Плануйте 1 день в тиждень, коли йдете за продуктами, а також день, коли йдете за покупкою інших речей. Якщо є мета заощадити - то все повинно бути сплановано заздалегідь. Так як хаотичні покупки завжди призводять до зайвих витрат.