Презентація "Ігротерапія-провідна технологія в реабілітаційному процесі дітей з ООП

Про матеріал
Ігротерапія – унікальна технологія комплексної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами. Цей матеріал про 13-річний досвід роботи з такими дітьми. Думаю, він стане в нагоді колегам, які вирішили присвятити своє життя саме роботі з такими дітками.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ігротерапія-провідна технологія в реабілітаційному процесі дітей з інвалідністю З досвіду роботи вчителя-реабілітолога центру «Світанок» Гнатієнко Л. Г.

Номер слайду 2

Ігротерапія є унікальним засобом комплексної реабілітації протягом всього часу перебування дітей в закладі, починаючи з прийому їх в роздягальні. Діти охоче самостійно роздягаються, намагаються якомога акуратніше скласти свій одяг та взуття в шафу, граючи в дидактичну гру «Хто швидше та краще складе одяг в шафу», при цьому звертаю увагу дітей на правильну послідовність роздягання-одягання.

Номер слайду 3

Використовуються також ігрові моменти для заохочення дітей під час миття рук (гра «Хто краще дотримується алгоритму миття рук» тощо).

Номер слайду 4

Під час віночка спілкування діти в ігровій формі вітають один одного, промовляючи віршовані слова вітання та лаконічне особисте побажання, як от «Привіт!», «Зичу здоров’я !», «Радий тебе бачити», «Хорошого дня ! », «Успіхів тобі !» тощо, причому заохочую дітей до неповторення попередніх побажань товаришів, тобто до самоствердження власного «я». Про заряд позитивними емоціями при такому спілкуванні годі й говорити!

Номер слайду 5

Під час тематичних занять поле використання ігротерапії дуже широке, різноманітне та невичерпне. Кожного разу намагаюся підібрати до обраної теми як дидактичні, так і сюжетно-рольові, конструкторсько-будівельні, народні ігри, ігри-інсценізації та ігри-руханки (частіше під час фізкультхвилинок).

Номер слайду 6

Так, до прикладу, під час заняття «Цілющі диво-овочі» використовую дидактичні ігри «Овочевий алфавіт», «Відгадай на смак», «Відгадай на дотик», «Зваримо борщ» тощо, сюжетно - рольову гру «Супермаркет», гру - інсценізацію «Ходить гарбуз по городу».

Номер слайду 7

Цим самим, непомітно для дітей, навчаю їх засобами гри соціально-побутовим навичкам, навичкам ведення господарства, практичному рахуванню. В дітей розвиваються комунікативні навички, навички здорового способу життя, як-от здорове харчування,корисна та шкідлива їжа тощо. На такому занятті найширший спектр розвитку сенсорних сприймань та відчуттів, де задіяні всі аналізатори дітей.

Номер слайду 8

Під час індивідуально - корекційних занять з дітьми найширше використовуються дидактичні ігри та вправи з використанням найрізноманітніших настільних ігор, модулів М. Монтессорі, предметів та іграшок, книжок, таблиць тощо.

Номер слайду 9

Для набуття навичок самообслуговування, соціально-побутових, навичок приготування їжі та ведення господарства в нагоді стають сюжетно-рольові ігри «Супермаркет», «Лікарня», «Кав’ярня», «Перукарня», «Кухня» тощо, в які діти дуже люблять гратися, і, непомітно для себе, навчаються пошуку оптимального виходу з певної ситуації, в дітей урівноважується баланс емоційно-вольової, рухової сфери.

Номер слайду 10

В грі діти найбільш природно самовиражаються та вчаться долати власні комплекси, пов’язані з дефектами та страхами переживання невдачі

Номер слайду 11

думаю, не треба доводити, що ігротерапія – унікальна технологія комплексної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами

Номер слайду 12

pptx
Пов’язані теми
Людина і світ, Інші матеріали
Інкл
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
1891
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку