Методичні рекомендації для підготовки і виховання географічно грамотної особистості, яка б володіла навичками застосування набутих знань на уроках географії.
Робота з проектами має відповідати таким вимогам: Виконання повинне здійснюватися на визначеному відрізку теоретичних знань; Теми проектів розробляє вчитель; Час виконання проекту залежить від змісту, мети і завдань; Творче завдання може бути представлене у вигляді рефератів, дослідницьких робіт, макетів, картографічних моделей та ін.
Але потрібно враховувати, що пізнавальна активність з віком зазнає істотних змін: У дітей віком від 8 до 9 років запитання стають пошуковими. Спрямованими на самостійне розтлумачення невідомого. Від 11 до 15 років відбувається зниження рівня дослідницької активності: від загального дослідження проблемної ситуації підліток переходить до грунтовного розгляду визначеної ним проблеми.
висновки Методика викладання географії у школі спрямована на методи пізнавальних та проблемних завдань; Базується на інших видах навчання, доповнюючи їх; Сутність активізації навчальної діяльності школяра полягає в активізації знань шляхом мисленнєвих операцій, моделюванні розумових процесів; При цьому створюються навички дослідницького підходу до вирішування теоретичних, або практичних проблем.