11 травня о 15:00Вебінар: Закінчення навчального року: документи, звіти, аналіз, планування та власний емоційний стан

Урок "Узагальнення знань за темою «Гідросфера»"

Про матеріал
Підсумковий урок з вивченої теми "Гідросфера" з метою узагальнення та закріплення знань учнів про гідросферу Землі, перевірка засвоєння учнями основних понять теми, вдосконалення вміння знаходити об’єкти на карті; сформування інтересу і любові до географії, до знань взагалі.
Перегляд файлу

Тема уроку: Узагальнення знань за темою «Гідросфера».

Мета: Узагальнити та закріпити знання учнів про гідросферу Землі, перевірити засвоєння учнями основних понять теми, вдосконалити вміння знаходити об’єкти на карті; сформувати інтерес і любов до географії, до знань взагалі.

Обладнання: 

Фізична карта півкуль, атласи, тестові завдання, картки із завданнями.

Тип уроку:

Урок перевірки і оцінювання навчальних досягнень.

Хід уроку.

1. Організаційний момент

Доброго дня! Посміхніться один одному і подумки побажайте  успіхів на уроці.

Лінощі проженіть,

Увагу збережіть,

Винахідливість,

 Кмітливість запросіть!

2. Мотивація знань, вмінь і навиків учнів.

Вода – ось першооснова всього сущого. З води все зароджуються на самому початку і на неї  перетворюються після остаточного знищення, причому першооснова  залишається незмінною , а змінюється лише її стан.

Вода – одна з найважливіших для людини речовин. Організм людини – кров , мозок, тканини тіла, більше, ніж на половину, складається з води.

Вода – в океанах і морях, річках та озерах, над землею і в грунті. Без їжі людина може прожити більше місяця, а без води – лише декілька днів.

Без води життя існувати не може. На землі – вона головна.

Як уже відомо, саме у воді теплих неглибоких морів виникли перші живі клітини, які дали початок розвитку всім живим істотам на землі, у тому числі й нам і з вами.

Вода – місце життя багатьох організмів.

Вода – добрий друг людини. Вона є зручною дорогою:морями й океанами плавають кораблі.

Берегти воду – це значить берегти саме життя, здоров’я, красу навколишнього середовища. Ще Петро І наказував бити батогами солдат, які кидали сміття в воду, а офіцерів першого разу штрафували, а якщо вдруге забруднювали воду- їх розжалували до солдат. Бережіть воду!

І саме тому, що гідросфера має для людей таке важливе значення, ми вивчаємо її.

Сьогодні на уроці ми узагальнимо знання з теми «Гідросфера», продемонструємо свій рівень знань і вміння використовувати ці знання для виконання практичних завдань, за кожне завдання нашого уроку Ви можете отримати максимальну кількість балів. Девізом нашого уроку буде китайська мудрість: «Не бійся, що не знаєш – бійся, що не навчишся!» Том, не бійтесь помилитися!

3. Перевірка знань учнями матеріалу з основних понять з теми «Гідросфера».

1.Тестові завдання (3 б)

1. Частино є світового океану є:

а) озера;

          б) річки;

в) льодовики;

г) протоки

2. Раптовий підйом рівня води в річці називається:

а) межень;

б) паводок;

в) повінь;

3. Середня солоність Світового океану:

а) 37 ‰ ;

б) 35 ‰;

в) 32 ‰.

4. Природна улоговина заповнена, називається:

а) болото;

         б) море;

в) озеро;

5. Частина моря або океану, що глибоко вдається в сушу , називається:

а) протока;

         б) затока.

        6. Найбільш солоним морем на Землі є:

           а) Біле;

           б) Чорне;

 в) Червоне.

2. Заповніть пропуски у тексті: (0,5 б)

У Світовому океані виділяють такі частини: океани, ……

3. Визначте правильність наведеного твердження (2б)

а)»Температура поверхневих вод Світового океану знижується від екваторіальних широт до полярних».

Так                                           Ні

б)»Це найбільша тепла течія у Світовому океані. Вона має: ширину – понад 100 км, швидкість течії – до 10 кгод. Разом із своїм продовженням вона дістала назву «»Ніч Європи »».

Відповідь:__________

4. Установіть відповідність: :(3б)

 Установіть відповідність між озерами та їхніми характеристиками

1. Байкал                                        А. найсолоніше

2. Каспійське                                 Б. .найглибше

3. Мертве море                              В. найвисокогірніше

4.Тітікака                                        Г. найбільше

Установіть відповідність між явищами та причинами їх виникнення:

1. Цунамі                                        А. місяць, сонце

2.Океанічні течії                            Б. послаблення вітру

3. Припливи, відпливи                  В. підводні землетруси

4. Брижі                                           Г. постійні вітри

Установіть відповідність між річками та материками , на яких вони розташовані:

1. Янцзи                                          А. Африка

2. Ніл                                               Б. Північна Америка

3. Амазонка                                    В. Євразія

4. Міссісіпі                                      Г. Південна Америка

5. За допомогою фізичної карти світу визначте назви географічних об’єктів, зображених на фрагментах контурної карти, та доповніть підписи під фрагментами

 

Зачем США Гренландия ? - Вера Буянова — КОНТ 

              

Купити книгу Контурні карти. 7 клас. Географія. Материки та океани () -  978-617-7447-05-3 | Інтернет-магазин Yakaboo.uaКупити книгу Контурні карти. 7 клас. Географія. Материки та океани () -  978-617-7447-05-3 | Інтернет-магазин Yakaboo.ua  

 

                ?

      

 

 

 

 

 

 

 

Острів   ________________

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\01_19261.jpg 

             ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Крымская война 1853-1856. Контурная карта с заданиями для 8 класса -  Крымская война, A0 -Півострів   ______________

 

                                     

 

                         ?

 

 

Море ____________________

6. Уявіть, що ви штурман великого вантажного судна, яке перевозить вантаж з Одеси до Токіо. Перелічіть усі можливі маршрути  та опишіть один із них, зазначивши протоки, затоки, моря, півострови, острови, що знаходяться на вашому шляху.

Домашнє завдання

Підготувати стислі повідомлення про рослини і тварини, що мешкають у вашій місцевості (2-3 приклади)і як пристосовуються вони до умов навколишнього середовища.

 

docx
Додав(-ла)
Ломака Людмила
Додано
13 січня
Переглядів
179
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку