Леонова Віта Володимирівнапедагог- організатор Комунальний Заклад «Слобожанський ліцей»Педагогічний стаж – 17 років. МОЄ КРЕДОДіти, як квіти. Доторкнись до кожної з них – і вона задзвенить, і розсиплеться аромат, не схожий один на одного. В. О. Сухомлинський Шляхи згуртування дитячого колективу
Номер слайду 2
Стадії розвитку колективустворення колективу поширення впливу активу на колективсформувався актив;більшість вихованців підпорядковується меншості; члени колективу усвідомлюють свої завдання; актив починає виявляти ініціативу у визначенні завдань та організації колективної діяльності.вивчення членів колективу;забезпечення знайомства вихованців між собою; висунення конкретних завдань перед вихованцями; організація спільної діяльності, спрямованої на виконання означених завдань; сприяння формуванню активу.
Номер слайду 3
Вирішальний вплив громадської думки більшості самовиховання як вищий тип виховання більшість вихованців перейшла на бік активу, усвідомлює вимоги керівника;більшість підпорядковує собі меншість;колектив усвідомлює свої завдання; вихованці в змозі самі формувати нові завдання;органи самоврядування спроможні організувати колектив на виконання означених завдань. Основне завдання — це розвиток в учнів інтересу до самовиховання, удосконалення особистих якостей, рис характеру.
Номер слайду 4
На всіх стадіях розвитку учнівського колективу цілеспрямовано працюю над його згуртуванням Важливою у цій роботі є система послідовних цілей, досягнення яких зумовлює перехід від простого задоволення результатами роботи до глибокого почуття обов'язку. Тимбілдинг. Свято «Супер мама»
Номер слайду 5
Виховний простір учнів
Номер слайду 6
Виховний простір учнів. ВЕСЕЛИЙ «КОЛЬРОВИй ТИЖДЕНь»https://www.facebook.com/groups/251570796079588/permalink/443479903555342/