Презентація "Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника"

Про матеріал

Презентація містить повний теоретичний матеріал до уроку "Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника. Також подані завдання практичної роботи та вправи на усне опрацювання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника. Геометрія 8 клас. Підготувала: Голуб Г. С.,учитель математики Соколовобалківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Новосанжарської районної ради Полтавської області

Номер слайду 2

Елементи прямокутного трикутника. АВC90°∆АВС- прямокутний. АВ = с - гіпотенуза. ВС = а і АС = b - катетиα - гострий кутαа b c. ВС - протилежний катет куту α і АС - прилеглий катет

Номер слайду 3

Означення синуса, косинуса і тангенса гострого кута прямокутного трикутника

Номер слайду 4

Історія математики. Видатний індійський астроном і математик. АРІАБХАТАПам'ятник Аріабхаті на території університету в Пуне

Номер слайду 5

 видатний середньовічний астроном і математик. Абу Абдаллах Мухаммад ібн Джабір ібн Сінан ал-БаттаніІсторія математикиарабский астроном і математик з Хорасана. Абу-л-Вафа Мухаммад ібн Мухаммад ібн Яхья ібн Исмаіл ібн ал-Аббас ал-Бузджані

Номер слайду 6

Практична робота. Висновок

Номер слайду 7

Побудова кута за його тригонометричними функціями. Задача 1. Побудувати кут, синус якого дорівнюєПобудова За допомогою довільного розхилу циркуля будуємо два відрізки 3:5. Будуємо прямокутний трикутник за даною гіпотенузою та катетом. Кут α - шуканий кутα3x5x3x5x

Номер слайду 8

Побудова кута за його тригонометричними функціями. Задача 1. Побудувати кут, косинус якого дорівнюєПобудова За допомогою довільного розхилу циркуля будуємо два відрізки 2:3. Будуємо прямокутний трикутник за даною гіпотенузою та катетом. Кут α - шуканий кутα2x3x2x3x

Номер слайду 9

Побудова кута за його тригонометричними функціями. Задача 1. Побудувати кут, тангенс якого дорівнюєПобудова За допомогою довільного розхилу циркуля будуємо два відрізки 4:5. Будуємо прямокутний трикутник за даними катетами. Кут α - шуканий кутα4x5x4x5x

Номер слайду 10

Розмірковуємо 1. Чи правильна нерівність sinα > 1? Відповідь пояснити.2. Чи правильна нерівність cosα > 1? Відповідь пояснити.3. Чи правильна нерівність tgα > 1? Відповідь пояснити. Висновок. Значення sinα , cosα не може бути більше одиниці, тому, що катет завжди менший від гіпотенузи. Значення tgα , сtgα може бути більше одиниці і менше одиниці, тому, що катети можуть бути і менше і більше один одного.

Номер слайду 11

Розв'язування вправ усно

Номер слайду 12

Розв'язування вправ усно

Номер слайду 13

Розв'язування вправ усно

Номер слайду 14

Розв'язування вправ самостійно. Перевірка. У ∆АВС У ∆BDA

Номер слайду 15

Розв'язування вправ самостійно++++++

Номер слайду 16

Розв'язування вправ. Розв'язання 0,5;0,9;0,5.

Номер слайду 17

Розв'язування вправ. Розв'язання АВCD

Номер слайду 18

Розв'язування вправ. Розв'язання 0,5616;0,8219;0,6833.

Номер слайду 19

Розв'язування вправ. Розв'язання АВC24 см7 см. Дано: ∆АВС , АС=24см, ВС=7см. Знайти: За теоремою Піфагора

Номер слайду 20

Розв'язування вправ. Розв'язання АВC15 см9 см. За теоремою Піфагора

Номер слайду 21

Використано. Підручник Геометрія 8 клас/ М.І. Бурда, Н. А. Тарасенкова/Київ, Зодіак-Еко, 2008

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 10
Оцінки та відгуки
  1. Вигоднер Діана Ісаківна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Конак Яна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мірінська Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Приходько Наталія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Катрін Альона Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Модягина Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Полинюк Тамара Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Новомлинська Дар'я Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Назаратій Світлана Василівна
    Дякую колезі за гарну роботу! Чітко, влучно, виважено. Найважливіші слайди навіть помічено. Планую використати для актуалізації знань перед вивченням теми "Тригонометричні функції" у старшій школі. Дякую! Наснаги та успіхів!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Мисік Марина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 7 відгуків
pptx
Додано
28 червня 2018
Переглядів
40306
Оцінка розробки
5.0 (10 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку