Презентація містить повний теоретичний матеріал до уроку "Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника. Також подані завдання практичної роботи та вправи на усне опрацювання.
Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника. Геометрія 8 клас. Підготувала: Голуб Г. С.,учитель математики Соколовобалківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Новосанжарської районної ради Полтавської області
Номер слайду 2
Елементи прямокутного трикутника. АВC90°∆АВС- прямокутний. АВ = с - гіпотенуза. ВС = а і АС = b - катетиα - гострий кутαа b c. ВС - протилежний катет куту α і АС - прилеглий катет
Номер слайду 3
Означення синуса, косинуса і тангенса гострого кута прямокутного трикутника
Номер слайду 4
Історія математики. Видатний індійський астроном і математик. АРІАБХАТАПам'ятник Аріабхаті на території університету в Пуне
Номер слайду 5
видатний середньовічний астроном і математик. Абу Абдаллах Мухаммад ібн Джабір ібн Сінан ал-БаттаніІсторія математикиарабский астроном і математик з Хорасана. Абу-л-Вафа Мухаммад ібн Мухаммад ібн Яхья ібн Исмаіл ібн ал-Аббас ал-Бузджані
Номер слайду 6
Практична робота. Висновок
Номер слайду 7
Побудова кута за його тригонометричними функціями. Задача 1. Побудувати кут, синус якого дорівнюєПобудова За допомогою довільного розхилу циркуля будуємо два відрізки 3:5. Будуємо прямокутний трикутник за даною гіпотенузою та катетом. Кут α - шуканий кутα3x5x3x5x
Номер слайду 8
Побудова кута за його тригонометричними функціями. Задача 1. Побудувати кут, косинус якого дорівнюєПобудова За допомогою довільного розхилу циркуля будуємо два відрізки 2:3. Будуємо прямокутний трикутник за даною гіпотенузою та катетом. Кут α - шуканий кутα2x3x2x3x
Номер слайду 9
Побудова кута за його тригонометричними функціями. Задача 1. Побудувати кут, тангенс якого дорівнюєПобудова За допомогою довільного розхилу циркуля будуємо два відрізки 4:5. Будуємо прямокутний трикутник за даними катетами. Кут α - шуканий кутα4x5x4x5x
Номер слайду 10
Розмірковуємо 1. Чи правильна нерівність sinα > 1? Відповідь пояснити.2. Чи правильна нерівність cosα > 1? Відповідь пояснити.3. Чи правильна нерівність tgα > 1? Відповідь пояснити. Висновок. Значення sinα , cosα не може бути більше одиниці, тому, що катет завжди менший від гіпотенузи. Значення tgα , сtgα може бути більше одиниці і менше одиниці, тому, що катети можуть бути і менше і більше один одного.
Номер слайду 11
Розв'язування вправ усно
Номер слайду 12
Розв'язування вправ усно
Номер слайду 13
Розв'язування вправ усно
Номер слайду 14
Розв'язування вправ самостійно. Перевірка. У ∆АВС У ∆BDA
Дякую колезі за гарну роботу!
Чітко, влучно, виважено. Найважливіші слайди навіть помічено.
Планую використати для актуалізації знань перед вивченням теми "Тригонометричні функції" у старшій школі.
Дякую! Наснаги та успіхів!!