Дана презентація містить нормативні документи щодо оцінювання здобувачів освіти та опитування учнів, батьків, вчителів про оцінювання навчальних досягнень учнів у нашому закладі
Система оцінювання здобувачів освіти. Підготувала. ЗДНВР Білинського ліцею. Людмила Жук
Номер слайду 2
Нормативні документи. Закон України «Про повну загальну середню освіту» (стаття 17). Наказ МОН України від 05.05.2008 №371 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти», (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0371290-08#Text). Наказ МОН України від 13.04.2011 №329 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11#Text). Наказ МОН України від 21.08.2013 №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1222729-13/stru). Наказ МОН від 13.07.2021 №813 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти» (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0813729-21#Text).
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Результати анкетування учнівщодо оцінки педагогічної діяльності в закладі освіти
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Результати анкетування батьків щодо оцінювання навчальних досягнень учнів
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Результати анкетування вчителівщодо системи оцінювання здобувачів освіти
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Що саме Ви робите для забезпечення академічної доброчесності у своїй професійній діяльності? Розробляю власні завдання. Якщо використовую чужі розробки, то, обов'язково, вказую джерело інформації та автора. Не приховую авторів доробок, якими користуюсь. Дотримуюсь принципів справедливості, перевіряю авторство, створюю власні розпобки. Використовую тільки своє. Створюю власні завдання, які унеможливлюють процес списування, періодично проговорюється на уроках питання академічної доброчесності. Демонструю якості доброчесності на власному прикладі; залучаю до співпраці батьків.