Презентація "Система роботи школи з підвищення професійної майстерності вчителів для розвитку інноваційного потенціалу як провідна педагогічна ідея креативної освіти"

Про матеріал

Удосконалення навчально-виховного процесу в загальноосвітньому закладі пов'язане з необхідністю модернізації внутрішньошкільної науково-методичної роботи, її вдосконалення на інноваційній основі, залучення педагогів у творчу діяльність та дослідно-експериментальну роботу, сприяння розвитку творчого інноваційного потенціалу вчителя та креативного мислення, нового розуміння педагогічної творчості. У презентаціі представлено:

• формування професійної компетентності педагогів шляхом опанування інноваційних технологій;

• створення умов для розвитку творчого потенціалу вчителів;

• прогнозування розвитку компетентності педагогів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Система роботи школи з підвищення професійної майстерності вчителів для розвитку інноваційного потенціалу як провідна педагогічна ідея креативної освіти

Номер слайду 2

Мета проекту: • формування професійної компетентності педагогів шляхом опанування інноваційних технологій; • створення умов для розвитку творчого потенціалу вчителів; • прогнозування розвитку компетентності педагогів.

Номер слайду 3

Завдання проекту: • планування системи управлінських дій, спрямованих на від слідкування та розвиток компетентностей педагога, прагнення до саморозвитку, • встановлення відповідності кваліфікаційної категорії та педагогічного звання, • розвиток кожного вчителя як творчої особистості, озброєної інноваційними технологіями, • залучення кожного педагога до опанування новими педагогічними технологіями, • формування професійної компетентності вчителя у сфері науково-методичної діяльності, розвитку інноваційного потенціалу, • поширення перспективного педагогічного досвіду вчителів школи через організацію семінарів, конференцій, публікації матеріалів у фахових виданнях, • надання дійової допомоги педагогам в удосконаленні їх фахової підготовки.

Номер слайду 4

Прогнозований результат: бюлетені, методичні збірки, публікації. Ресурси: інформаційні, матеріально-технічні, людські Учасники проекту: адміністрація та педагогічний колектив загальноосвітнього навчального закладу База реалізації проекту: загальноосвітня школ

Номер слайду 5

Обґрунтування вибору проблеми: Удосконалення навчально-виховного процесу в загальноосвітньому закладі пов’язане з необхідністю модернізації внутрішньошкільної науково-методичної роботи, її вдосконалення на інноваційній основі, залучення педагогів у творчу діяльність та дослідно-експериментальну роботу, сприяння розвитку творчого інноваційного потенціалу вчителя та креативного мислення, нового розуміння педагогічної творчості.

Номер слайду 6

1. Характеристика проекту: За кінцевим результатом ефективний За змістом практичний За кількістю учасників стандартний За тривалістю циклічний За ступенем самостійності місцевий За характером контактів ступеневий різнорівневий

Номер слайду 7

2. Термін реалізації проекту: безстроковий 3. Прогнозований результат: успішна злагоджена науково – методична робота вчителів навчального закладу з підвищення професійної майстерності педагогів та розвитку інноваційного потенціалу як провідна педагогічна ідея креативної освіти

Номер слайду 8

Школу можна удосконалювати тільки удосконалюючи кваліфікацію вчителя. Який вчитель – така школа. Ян Амос Каменський

Номер слайду 9

Задачі методичної роботи: - вивчення рівня освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально-виховного процесу; - створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти, кваліфікації й професійної майстерності педагогів; - мотивація членів педагогічного колективу до реалізації науково-методичної теми, формування готовності вчителів до інноваційної діяльності; - вивчення змісту директивних документів, інструктивно-методичних листів, ознайомлення з сучасними досягненнями психолого-педагогічної науки, методикою викладання - предметів, сучасними інноваційними технологіями; - апробація та впровадження інноваційних освітніх технологій; - системне проведення методичних заходів, спрямованих на опанування педагогічним колективом нових технологій навчання й виховання, на розвиток творчих можливостей педагогів; виявлення, вивчення, узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду через учать у районних, міських методичних заходах та публікацію матеріалів у фахових виданнях.;

Номер слайду 10

- забезпечення умов для самоосвітньої діяльності педагогів; - створення умов для гармонійного розвитку особистості педагога, учня; - виявлення й підтримка обдарованого вчителя, школяра, стимулювання їхнього творчого потенціалу; - заохочення до науково-пошукової діяльності; – підвищення науково-теоретичного та загальнокультурного рівнів учителів, їх психолого-педагогічної майстерності; – оцінювання результатів методичної роботи за кінцевими показниками, які виражаються у підвищенні рівня знань, розвитку та вихованості учнів.

Номер слайду 11

КЗШ №130 - 87 вчителів, З них: спеціалістів – 8%, вчителів І категорії – 7%, ІІ категорії – 8%, вищої категорії – 77%

Номер слайду 12

Перевіреною та результативною є така система методичної роботи з педагогічними кадрами.

Номер слайду 13

Результати діагностики дали можливість об’єднати вчителів у варіативні об’єднання: – молоді, малодосвідчені вчителі; – вчителі, що мають достатній рівень фахової підготовки і беруть активну участь у роботі, теоретичних, психолого-педагогічних та семінарах-практикумах; – досвідчені вчителі

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Основою зазначених форм методичної роботи є робота педколективу над обласним науково-методичним проектом «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» та єдиною науково-методичною проблемою школи «Створення оптимальних умов творчого розвитку учасників педагогічного процесу, як провідної педагогічної ідеї креативної освіти»

Номер слайду 16

Шляхи реалізації проблеми школи: «Створення оптимальних умов творчого розвитку учасників педагогічного процесу, як провідної педагогічної ідеї креативної освіти» є: Професійно-педагогічне вдосконалення вчителів Стратегія і тактика забезпечення творчого розвитку кожного учня

Номер слайду 17

Участь у творчих конкурсах, методичні роботі Професійно-педагогічне вдосконалення вчителів Підвищення рівня психолого-педагогічної культури вчителя Створення умов для професійного зростання кожного вчителя Включення в систему науково-дослідницької роботи Поширення педагогічного досвіду в освітянських виданнях Підвищення рівня психолого-педагогічної культури вчителя Оволодіння та впровадження ІКТ у навчально-виховний процес

Номер слайду 18

Побудова виховної системи творчого розвитку особистості Стратегія і тактика забезпечення творчого розвитку кожного учня Запровадження моніторингу особистісного розвитку кожного учня, якості навчання Запровадження ІКТ у навчально-виховний процес Психолого-педагогічний супровід і підтримка дітей з особливими потребами Запровадження інноваційних технологій розвитку творчих здібностей учнів Створення банку даних, науково-обгрунтованої моделі роботи з обдарованими учнями Створення творчого середовища «Школа – центр культурного, освітнього, спортивного життя мікрорайону Східний 2,3» Надання учням широкого вибору діяльності для творчого розвитку Гурткова робота Центр дитячого дозвілля «Простір» Спортивні секції Участь в інтелектуально-наукових конкурсах різного рівня, МАН

Номер слайду 19

Номер слайду 20

зв'язок з практичною діяльністю педагога; систематичність і послідовність самоосвіти, постійне ускладнення її змісту і форм; багатоплановий (комплексний) підхід до організації вивчення обраної теми з самоосвіти; індивідуальний характер самоосвіти як найбільш гнучкої форми набуття педагогом знань; гласність і наочність результатів самоосвіти в педагогічному колективі; створення в школі умов для звернення педагогів до нових досягнень науки і передового педагогічного досвіду; завершеність самоосвітньої роботи на кожному її етапі Самоосвіта

Номер слайду 21

Аспекти в організації праці молодого учителя:

Номер слайду 22

Ярмарок педагогічної творчості Конкурс “Вчитель року” Ділова гра Педагогічний портрет творчого вчителя Методична дискусія Методичний фестиваль Фестиваль педагогічних ідей та інновацій Тренінг Нетрадиційні форми методичної роботи Творчі звіти Методичний аукціон “Мозковий щтурм” Рольова гра Дебати Панорама методичних знахідок Майстер-класи Створення порт фоліо

Номер слайду 23

Номер слайду 24

У школі діє 4 творчих групи: “Інноваційні технології креативної освіти” “Здоров’язберігаючі технології навчання, як чинник гуманізації освіти” “Психолого - педагогічний супровід особистості в системі креативної освіти” “Розвиток креативних здібностей учнів”

Номер слайду 25

Динамічні групи вчителів: «Сучасний урок. Інтегроване навчання» «Корекційна педагогіка. Створення умов для розвитку дітей з особливими потребами»

Номер слайду 26

Пропаганда перспективного педагогічного досвіду вчителями школи

Номер слайду 27

Форми роботи з учителями в період атестації

Номер слайду 28

Динаміка якісних змін педагогічного колективу (5 років) Роки Спец. ІІ категорія І категорія Вища 2008/2009 12 6 11 64 2009/2010 12 6 12 65 2010/2011 2011/2012 2012/2013

Номер слайду 29

основ здоров’я Опорна школою в районі з організації роботи з молодими спеціалістами цивільного захисту спортивно - масової роботи

Номер слайду 30

Номер слайду 31

ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ІНДИВІДУАЛЬНІ Наставництво, консультації, стажування. Декада «Я – атестуюсь», атестація. Самоосвіта, курсова перепідготовка. Конкурси: «Учитель року». Узагальнення власного досвіду. З метою вирішення методичної проблеми проводити індивідуальні бесіди.

Номер слайду 32

ГРУПОВІ Робота методичної ради Методичні комісії  Школа передового педагогічного досвіду  Школа педагогічної майстерності Школа молодого педагога Тренінги Семінари – практикуми Творчі групи Самоосвіта Взаємовідвідування уроків Ділові ігри Виготовлення дидактичних матеріалів

Номер слайду 33

КОЛЕКТИВНІ  ТРАДИЦІЙНІ Інструктивні методичні наради  Предметні декади Методичні тижні Семінари – практикуми Методичні виставки Педради Методичні комісії Методичні бюлетені Наради при директору  Психолого – педагогічні практикуми

Номер слайду 34

НЕТРАДИЦІЙНІ Науково – практичні конференції  Огляд конкурс на найкращий навчальний кабінет  Творчі звіти вчителів – предметників  Декада педмайстерності Педагогічні читання Презентація педагогічних новинок  Психолого – педагогічні тренінги  Педагогічні зустрічі  Презентації творчих груп

Номер слайду 35

СОЦІАЛЬНА АКТИВНІСТЬ ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТ НІСТЬ ПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ ДУХОВНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА МОДЕЛЬ ВИСОКОМАЙСТЕРНОГО ПЕДАГОГА

Номер слайду 36

ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ВИСОКОКОМПЕТЕНТНОГО ПЕДАГОГА

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
19 липня 2018
Переглядів
3045
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку