Презентація допоможе згадати про особливості учнів, технологічні операції та прийоми створення ситуації успіху, які педагогічні завдання вирішує створення ситуації успіхц на уроці.
Особливості учнів на шляху до успіху{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}НадійніЗдібні, сумлінні, емоційно стійкіУпевненіЗдібні, швидко звикають до успіху, але система роботи слабка. Нерішучімають високі пізнавальні інтереси, однак невпевнені в собіЗневіренівідчувши колись радість справжніх надій, втратили віру у свої нові успішні досягнення
Педагогічні завдання, які вирішує ситуація успіху на уроці:виховання свідомого прагнення до вивчення української мови та літератури;вироблення в учнів компетенцій комунікативної доцільності використання засобів української мови в різних життєвих ситуаціях;ознайомлення з українською мовною системою як основою для формування умінь і навичок – орфоепічних, граматичних, лексичних, правописних, стилістичних;формування духовного світогляду учнів.
Прийоми створення ситуації успіху“НЕСПОДІВАНА РАДІСТЬ”ПРИЙОМ «Д А Ю Ш А Н С»ПРИЙОМ "С Х О Д И Н К И"«ЗАГАЛЬНА РАДІСТЬ»ПРИЙОМ «СЛІДУЙ ЗА НАМИ»ПРИЙОМ «ЕМОЦІЙНИЙ СПЛЕСК» ЧИ «ТИ ТАК ВИСОКО ЗЛЕТІВ»«РАДІСТЬ ПІЗНАННЯ»ПРИЙОМ «ЕВРИКА»ПРИЙОМ «ЛІНІЯ ГОРИЗОНТУ»«ЕМОЦІЙНЕ ПІДНЕСЕННЯ» «НАВМИСНА ПОМИЛКА»«НЕВТРУЧАННЯ» «ХОЛОДНИЙ ДУШ»r
Технологічні операції створення ситуацій успіху{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Зняття страху «Контрольна робота досить легка, цей матеріал ми з вами проходили». Авансування успішного результату«У вас обов'язково вийде..» «Я навіть не сумніваюся в успішному результаті». Приховане інструктування дитини «Можливо, краще за все почати з.....»«Виконуючи роботу, не забудьте про.....» Внесення мотиву «Без твоєї допомоги твоїм товаришам не впоратися...»Персональна винятковість. «Тільки ти й міг би ... »«Тільки тобі я можу довірити...»Мобілізація активності або педагогічне навіювання«Нам уже не терпиться почати роботу...»«Так хочеться скоріше побачити...» Висока оцінка деталі.«Найбільше мені у твоїй роботі сподобалося...»«Найвищої похвали заслуговує ця частина твоєї роботи». .
Очікувані результати використання ситуації успіху{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Мотиваційний етапЄ основою для формування позитивних емоцій до майбутньої діяльностіОрганізаційний етап. Створює умови успішного виконання завдання, роблячи цей процес емоційно та інтелектуально привабливим для учня. Результативний етап. Підсилює активне ставлення до навчання
Спадають на думку слова Ш. Амонашвілі: «Учителю, будь сонцем, яке випромінює людське тепло, будь ґрунтом, збагаченим ферментами людських почуттів, і сій знання не тільки в пам’яті і свідомості своїх учнів, а й у душах і серцях».style.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underline