Презентація до урокуСкладання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів. Складні алгоритми та їх реалізація в Скретч.
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.
Номер слайду 2
"Добрий день!" бажаю; успіху; великого; у всьому; і всюди;
Номер слайду 3
Допиши речення. Допишіть у листі пропуски
Номер слайду 4
Заморочки з бочки
Номер слайду 5
Том Соєр фарбує паркан?
Номер слайду 6
. Богатир перед вказівним каменем?
Номер слайду 7
Спляча красуня?
Номер слайду 8
Білосніжка
Номер слайду 9
Сьогодні ми дізнаємося
Номер слайду 10
Тест«ХТО ТВОЯ ТВАРИНКА»
Номер слайду 11
Як створювати проекти, що реалізовують складні алгоритми?
Номер слайду 12
Визначити об’єкти проекту та їх зображення;Виділити події проекту та дібрати відповідні команди для їх реалізації;Задати метод розв’язування завдання, розділити завдання на під- задачі, у яких виділити базові алгоритмічні структури;Створити алгоритм і подати його словесно чи у вигляді схеми.
Номер слайду 13
Як описати алгоритми з вкладеними розгалуженнями?
Номер слайду 14
Блок-схема
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Приклад. Визначити агрегатний стан води.
Номер слайду 17
Як описувати алгоритми із вкладеними циклами?
Номер слайду 18
Блок схема
Номер слайду 19
Приклад. Намалювати фігуру.
Номер слайду 20
Прикла 3. Комп'ютер випадковим чином породжує число у межах від 0 до 100, а гравець вгадує його. На пропозиції гравця комп'ютер повідомляє: «Мало», «Багато» чи «Ви вгадали!!!» залежно від взаємного розташування числа-здогадки і випадкового числа.
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Фізкульт хвилинка
Номер слайду 23
Завдання1. Створити проект де котик пребуває на пляжі і коли стоїть на пляжі говорить «Який теплий пісочок», а якщо у воді «Яка холодна водичка»
Номер слайду 24
Завдання 2.
Номер слайду 25
Завдання №1 Створити проект, персонаж якого після введення користувачем з клавіатури номера якогось з місяців року, повідомлятиме про відповідну пору року (зима, весна, літо чи осінь). Для учнів, що мають оцінки високого рівня разом із повідомленням має змінюватись і тло (фон).
Номер слайду 26
Завдання 3. Старий Кажан дізнався, що таке паліндром. Допоможіть нашому герою навчився визначати, чи є задане чотиризначне число паліндромом. Алгоритм виконання. Ввести чотиризначне число. Перевірити коректність введених данних (числа). Перевірити, чи є задане число паліндромом. Інакше кажучи, визначити, чи збігаються перша з четвертою, а друга з третьою. Ці дві умови мають справджуватися одночасно.
Номер слайду 27
Паліндром.слово, число, набір символів, словосполучення або віршований рядок, що однаково читається в обох напрямках (зліва направо та справа наліво).
Номер слайду 28
Скрипт №1
Номер слайду 29
Номер слайду 30
Скрипт №3
Номер слайду 31
Мені вдалося...;Мені сподобалося...;Мені не вдалося...;Мені не сподобалося...;Я сумніваюся...;Я змінив би...;Мені було на уроці... .
Номер слайду 32
Домашнє завдання. Опрацювати матеріал уроку, знайти алгоритми з повторенням та розгалуженням у власномужитті.