Навчальні – ознайомити учнів зі складовими комп’ютера та їх призначенням; уміти розрізняти пристрої введення, зберігання, виведення даних та наводити приклади. Розвивальні – сприяти розвитку логічного мислення, пам’яті, уваги, спостережливості, розвивати навички самостійної роботи на комп’ютері. Виховні - виховувати інтерес до вивчення предмету, культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером, виховувати організованість та дисципліну. Мета уроку:
Запитання для опитування Назвіть основні складові комп’ютера. Який комп’ютер називають персональним? Що є «головою» комп’ютера? Назвіть пристрої введення інформації. Назвіть пристрої виведення інформації.style.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underline
Для чого використовують мишу? Для чого використовують клавіатуру? Для чого використовують сканер? За допомогою якого пристрою можна надрукувати текст? За допомогою якого пристрою можна почути музику на комп’ютері? Що таке конфігурація комп’ютера? Назвіть перший рахувальний пристрій. Запитання для опитування
Персональний комп’ютер призначений для роботи одного користувача. Основні складові комп’ютера: системний блок, монітор, клавіатура та миша. Найважливіші пристрої комп’ютера — процесор і пам’ять — містяться в системному блоці. Додаткові пристрої комп’ютера розділяються на пристрої введення даних, пристрої виведення, пристрої збереження даних та комунікаційні пристрої. Висновки
Щоб з комп’ютером дружити,Треба правила завчити. Не торкатись проводів,Ні розеток, ні дротів. Екран руками не чіпати, Правило техніки безпеки. Довго на комп’ютері не грати. На клавіші легенько натискай,З мокрими руками не сідай. З чистими руками працювати,Носика в екрана не «встромляти».