Інтелектуальна гра «Інформатичний калейдоскоп»
Мета: Підвищити рівень знань учнів з інформатики; розвивати творчі й інтелектуальні здібності шестикласників, інтерес до вивчення інформатики; виховувати вміння працювати в групах, почуття відповідальності.
Обладнання: панель, ПК, інтерактивні завданна, конверти із запитаннями.
Хід заходу
Ведучий: |
|
Комп’ютер – це буденна річ, І кожен її має. Хорошу доповідь зробить Тобі допомагає. Можливо, хочеться тобі Розважитися трохи – Багатий і цікавий світ Відкрити допоможе.
Бо кожен з підлітків в наш час Зазвичай полюбляє До Інтернету заглянуть – Він відповіді знає.
Скачати можна фільм чи гру, Посидіти в «онлайні», Чат, форум, сайти - все Знайоме і звичайне.
Застерігаємо вас ми, Що варто пам’ятати Про незвичайних «хижаків», Їм шансу не давати.
Тож не барімося, до діла зараз конкурс проведем, Та інформатиків умілих Сьогодні тут ми віднайдем. |
|
Ведучий:
В кожній грі є правила. Пропоную звернути увагу на правила нашої гри.
Основні правила гри.
Перший конкурс «Розминка»
(хто перший знає відповідь, підіймає руку.). Оцінюється кожне питання в 1б.
Перша команда
Друга команда
10.До якого виду комп’ютерів відносяться ноутбуки та нетбуки? (портативні)
Слово журі: оголошення результатів.
Другий конкурс «Дешифратор».
Кожне відгадане слово оцінюється в 1б. (Роздати завдання)
Перша команда
МЕГАБАЙТ – БАМЕГАЙТ;
ФЛЕШКА – ШКАФЛЕ;
КОМП’ЮТЕР – ТЕРКОМПЮ;
ІНФОРМАТИКА - МАТИКАІНФОР;
СМАРТФОН – ФОНСМАРТ;
ПЛАНШЕТ – ШЕТНПЛА;
КОЛОНКИ –КООНЛКИ;
КЛАВІАТУРА – ВІАТУРАКЛА
Друга команда
ЖОЙДТИСК- ДЖОЙСТИК
РОНІМТО- МОНІТОР
АКППА – ПАПКА
МОДЕМ – ДОМЕМ
АНТИВІРУС- АИНТІСУВР
САЙТ- ТЙАС
ПРИНТЕР ИНЕРПТР.
ВІДЕО-РОЗМИНКА «Весела кукурузка»
https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI
Третій конкурс «Стерті слова».
Оцінюється в 1б.
Перша команда
9. Що є спільним між папірусом, берестяною грамотою, книгою, дискетою і диском?(це носії інформації).
Друга команда
Слово журі: оголошення результатів.
Ведучий
Фейк — це подання фактів у спотвореному вигляді або подання свідомо неправдивої інформації.
Правда: Масова вакцинація не тільки не призведе до мутації коронавірусу SARS-CoV-2, а й навпаки допоможе запобігти цьому через колективний імунітет. Якщо щепити значну частину населення, то вірусу не буде, де мутувати, і його нові штами з'являтимуться з меншою ймовірністю.
Правда: мРНК-вакцини проти COVID-19 ніколи не потрапляє в ядро клітини, де розташована наша ДНК. мРНК нікуди не інтегрується, не вмонтовується, не заходить у ядро клітини, не змінює геном, а через кілька днів руйнується. Це означає, що мРНК не може впливати чи взаємодіяти з нашою ДНК будь-яким чином. Натомість мРНК-вакцини працюють із природними захисними силами організму, щоб безпечно виробити імунітет до COVID-19.
Правда: Неможливо заразитися COVID-19 від вакцин, бо жодна з них не містить живого вірусу, здатного спричинити хворобу. Вакцини вчать нашу імунну систему розпізнавати та боротися з коронавірусом. Іноді цей процес може викликати такі симптоми, як лихоманка. Вони нормальні та є ознакою того, що організм створює захист від вірусу. Якщо невдовзі після вакцинації ви все ж отримали позитивний тест на COVID-19, то можливо, що на момент щеплення вже були інфіковані коронавірусом, але не знали цього.
Міф: Якщо людина раз відмовилася вакцинуватися, вона більше не матиме шансу отримати щеплення безоплатно
Правда: Людина, що не отримала щеплення проти COVID-19 з якихось причин, може записатися до списку очікування на вакцинацію. Це можна зробити за допомогою сайту чи застосунку Дія або звернувшись до роботодавця, якщо людина належить до груп з високим пріоритетом вакцинації. Також вона може ще раз записатися на вакцинацію через сімейного лікаря чи телефон реєстратури пункту щеплення.
Вакцинація якомога більшої кількості українців є запорукою формування колективного імунітету. Тому щеплення проти COVID-19 отримають усі охочі.
ВЕДУЧИЙ
Пам’ятайте, що правдиву й вичерпну інформацію про вакцини можуть надати тільки медики. Не довіряйте неперевіреним джерелам, дотримуйтеся інформаційної гігієни. І знайте, що вакцинація – це важливий крок до збереження здоров’я і життя!
Правда та неправда завжди змагаються хто кого перевісить, але в нашому випадку перевішують знання.
КОНКУРС ЧЕТВЕРТИЙ «Чорний ящик»
Увага, чорний ящик!
Предмет, який лежить в ящику, пов'язаний із комп'ютером, він став назвою відомої фірми і продукції, яку вона випускає. Він містить багато заліза. Його люблять люди, які ведуть особливий спосіб життя, його створили американці, один з яких мав предків-вихідців з України. Що лежить в ящику?
(У ящику лежить яблуко. Машина, як і фірма, отримала назву АРРLЕ (від. англ. — яблуко. Стів Джобс, один із засновників, був вегетаріанцем, другий — Стів Возняк, мав предків українців).
Все вірно. Це яблуко. І воно є об’єктом нашого наступного посту
Комп’ютерний жаргон
І ми наблизились до наступного конкурсу «Комп’ютерний жаргон.» Дуже часто ви використовуєте різні жаргонні вирази, які пов’язані з інформатикою. Зараз ми дізнаємось, на скільки добре ви в них розбираєтесь.
Завдання:
Компьютерні жаргонізми:
Конкурс шостий "Майстри пантоміми"
Ведучий
При будь-якому обміні інформації повинні існувати приймач і джерело, інакше цей обмін не буде мати ніякого сенсу. Зараз 2 команди по черзі виступатимуть в ролі приймача і джерела інформації. А передавати інформацію вони будуть за допомогою міміки і жестів.
Кожна правильна відповідь – 1 бал
Конкурс шостий «Заміни букву». Оцінюється в 8б.
Потрібно замінити одну букву у слові і отримати нове слово, пов’язане із інформатикою та комп’ютерами.
|
|
Слово журі: оголошення результатів.
КОНКУРС 2
«ДЕШИФРАТОР»
І команда
1. БАМЕГАЙТ ________________________________
2. ШКАФЛЕ _________________________________
3.ТЕРКОМПЮ _________________________________
4. МАТИКАІНФО ________________________________
5. ФОНСМАРТ _________________________________
6. ШЕТНПЛА _________________________________
7. КООНЛКИ _________________________________
8. ВІАТУРАКЛА _____________________________________________________
КОНКУРС 2
«ДЕШИФРАТОР»
ІІ команда
1. ЖОЙДТИСК ____________________________________
2.РОНІМТО ____________________________________
3.АКППА ____________________________________
4. ДОМЕМ ____________________________________
5. АИНТІСУВР ____________________________________
6. ТЙАС ____________________________________
7. ИНЕРПТР ____________________________________
Конкурс 3
«Стерті слова».
І команда
9. Що є спільним між папірусом, берестяною грамотою, книгою, дискетою і диском? __________________________________________
____________________________________________
Конкурс 3
«Стерті слова».
ІІ команда
1. Бант |
1. |
2. Вектор |
2. |
3. Інтернат |
3. |
4. Блік |
4. |
5. Болонка |
5. |
6. Жакет |
6. |
7. Кахель |
7. |
8. Драйзер |
8. |
Листок оцінювання
Перший конкурс «Розминка» Оцінюється кожне питання в 1б. |
||
6 А |
6 Б |
Примітка |
|
|
|
Другий конкурс «Відгадай слово». Кожне відгадане слово оцінюється в 1б. |
||
|
|
|
Третій конкурс «Стерті слова». Оцінюється в 3б. |
||
|
|
|
Четвертий конкурс «Відгадай загадку». Оцінюється в 2б. |
||
|
|
|
Конкурс п’ятий «Заміни букву». Оцінюється в 8б. |
||
|
|
|
Листок оцінювання
Перший конкурс «Розминка» Оцінюється кожне питання в 1б. |
||
6 А |
6 Б |
Примітка |
|
|
|
Другий конкурс «Відгадай слово». Кожне відгадане слово оцінюється в 1б. |
||
|
|
|
Третій конкурс «Стерті слова». Оцінюється в 3б. |
||
|
|
|
Четвертий конкурс «Відгадай загадку». Оцінюється в 2б. |
||
|
|
|
Конкурс п’ятий «Заміни букву». Оцінюється в 8б. |
||
|
|
|
Четвертий конкурс «Відгадай загадку». Яка команда швидше відгадає, отримує 2б.
Про нього знаємо ми нині:
З ним справу мають в медицині.
Біолог з ним теж справу має,
А комп'ютер від нього страждає. (Вірус)
Ця всесвітня мережа
Скільки знає – просто жах!
З нею вчись ти працювати –
Теж багато будеш знати. (Інтернет)
І комп'ютери порою
Розмовляють між собою
А для цього їм потрібна
Річ відома не усім
До телефону підключай
І повідомлення приймай,
Адже мову ми ведем
Про зв'язок через .....(модем)
Я малюю діаграми,
Знаю формули й доданки.
Підрахую як годиться –
Електронна я ……………… (таблиця)
Я пишу листи і вірші,
Мої тексти найгарніші.
Хай підтвердить весь народ,
Як усім потрібен ………….. (Word)
А, Б, В, Г, Д і кома –
Всім мабуть уже відома
Така клавішна структура.
Звісно ж, це …………… (клавіатура)
Я не нишпорю в коморах,
Не ховаюся по норах.
Ковзаю по столу трішки,
Бо комп’ютерна я ………….. (мишка)
Промені і сонце-коло
Намалюємо ми скоро.
Творчий маю я характер,
Бо графічний я … (редактор)
Якщо є складна робота,
Мусить бути лиш охота,
Бозі мною буде толк,
Адже я – системний … (блок)
Я показую об’єкти,
Фото-, відеопроекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний … (монітор)
Я малюю діаграми,
Знаю формули й доданки.
Підрахую як годиться –
Електронна я … (таблиця)
Мої тексти найгарніші.
Хай підтвердить весь народ,
Як усім потрібен … (Word)