Слова - назви дій2 клас. Підготувала :вчителька початкових класів. Гадяцького ліцею № 1імені Олени Пчілки. Капустянська Світлана Іванів
Номер слайду 2
Пролунав уже дзвінок. Починаємо урок. Працюватимем старанно,Щоб почути у кінці,Що у нашім 2 класіДіти просто молодці!
Номер слайду 3
Працюємо усно. Що означає дієслово?На які питання відповідає дієслово?Що ж таке дієслово?З якою частиною мови дієслово пов’язане в реченні?В якому числі можуть стояти дієслова?
Номер слайду 4
Повторюємо визначення. ДІЄСЛОВОчастина мовиозначаєдію предметавідповідає на питання. Що робить?Що зробив? Що буде робити?Дієслова пов’язані з іменниками. Дієслова можуть вживатися в однині і множині.
Номер слайду 5
Каліграфічна хвилинка. З букв слова «скоромовка» утвори якомога більше інших слів. Що означає слово «скоромовка»?Скоромовка – жартівливий вислів, який складається зі складних для вимовляння слів.
Номер слайду 6
Робота з підручником ст. 61. Вправа 1. Визначте істині і хибні твердження. Запишіть відредаговані речення. Собака літає. Жабка бігає. Ластівка плаває. Змія стрибає. Дельфін повзає.
Номер слайду 7
Вправа 2. Працюємо над скоромовкою. Лис у лісі, сич у стрісі,а горобчик на горісівиють, квилять, цвірінчать — скоромовку першу вчать. Сергій Пантюк. Сич - птах родини совові. Стріха - солом'яна або очеретяна покрівля. Квилять, квилити - жалібно стогнати, стиха плакати. Доповніть речення дієсловами, запишіть за зразком. Лиси (що роблять?) … . Сичі (що роблять?) … . Горобці (що роблять?) … .
Номер слайду 8
Руханка
Номер слайду 9
Вправа 3. Змінюємо форму слова, вживаємо слова у множині. Запишіть речення так, щоб у кожному розповідалося про багатьох тварин. На болоті кумкає жаба. У лузі сюрчить цвіркун. У небі курличе журавель. У гаю кує зозуля. У лісі тьохкає соловейко. На подвір’ї цвірінчить горобець. Зразок. На болоті кумкають жаби.