Робота з підручником с.6 вправа 1 Розглянь малюнок. Розкажи, що відбувається. Склади усно питання до малюнка. Використай питальні слова : Хто…? Що…? Що роблять….? Який…? Де…? Коли..? Чому…? Як…?Знайди на малюнку всіх собак. Прочитай, про якого собаку говорить кожна дитина. Які слова допомогли це зробити? Це слова-ознаки і слова-дії
Письмове виконання вправ. Вправа 1. с.61. Запиши слова-назви предметів за зразком (по 4-5 слів в кожну групу). Зразок: Хто? Мама, тато… . Що? Сонце, дерево… .2. Спиши ознаки предметів додай потрібні слова-назви предметів. Зразок: Металевий, розумний робот. Вправа 2-3. с.7 (самостійно, за завданням у підручнику)