Заняття для дітей молодшої групи «Яблук повні в нас корзини –
ми збираєм вітаміни».
Мета: Підвищувати рівень пізнавальної активності дитини, інтерес, увагу до навколишніх предметів, дій, активізувати словник дітей прикметниками(хрустке, соковите, тверде) . Познайомити з нетрадиційними способами малювання пальчиком.
Матеріал: мішечок, яблука зелені, кошик, картинки із зображенням варення, сока, компота, гуаш, листи паперу їз зображенням яблук.
Хід зайняття
- Дітки, дивіться який чудовий мішечок, цікаво що в ньому? Понюхайте. Діти нюхають, якщо відгадали тоді дістають яблука.
- Яблуко яке? (кругле, зелене, гладке, тверде). Давайте спробуємо на смак. Чуєте, як воно хрускотить. Яблуко хрустке. Яке воно на смак? (солодке, смачне, соковите) Яблуко це овоч або фрукт? (фрукт). Чому? (росте на дереві) А зараз я розріжу яблуко навпіл, подивіться, що усередині, з такого насіннячка можна виростити дерево, якщо за ним довго і правильно доглядати. Як називається дерево, на якому ростуть яблука? (яблуня) Давайте ми з вами пограємо.
Фізхвилинка:
Це-це-це – ми садили деревце,
Го-го-го – поливали ми його.
Не-не-не – виросте воно рясне,
Ами-ами-ами – нас порадує плодами.
- Скажіть, будь ласка, що можна приготувати з яблук? (варення, сік, компот і т. д.) Бабуся Дарина теж приготувала для нас пригощання, тільки я забула, де сік, де компот, ви мені допоможете. Пропоную розглянути що у банках і назвати.
Д /г « Дізнайся на вигляд»
У бабусі Дарини так багато яблук виросло, давайте допоможемо зібрати їх у кошик.
Р/г «Збери яблуко»
Показую малюнок із яблуком, в якому дірки.
-Що трапилось з нашими яблуками? Та це зробив черв’як. Давайте його проженемо (діти тупають ногами, плескають руками).
-А зараз давайте дірки зафарбуємо зеленою фарбою за допомогою пальчика, щоб черв’як більше не зміг залізти в яблучка.
Діти малюють
Діти розглядають свої малюнки.
-Які гарні яблучка у нас вийшли.