Презентація "Соціалізація дитини в інформаційному просторі".

Про матеріал
Вплив інформаційного простору на особистість дитини. Рівень свідомості, моральної вихованості людини визначається за її здатністю цінувати найвищі цінності – доброту, людяність, щирість. Але які особистісні цінності переважають сьогодні і які чинники впливають на їх формування? На сьогодні одним з головних таких чинників є засоби масової інформації.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Томаківської селищної ради Михайлівської філії Томаківського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» №1 Соціалізація дитини в інформаційному просторі Підготувала вчитель інформатики Важницька Т.В. Вересень-жовтень, 2020 року

Номер слайду 2

Вплив інформаційного простору на особистість дитини телебачення музика мультфільми ЗМІ література іграшки

Номер слайду 3

Негативні наслідки впливу ЗМІ ЗМІ Нестача почуття безпеки та захищеності Засмічення підсвідомості Пригнічення природної активності Відставання у розвитку мовлення Порушення здатності до концентрації уваги Дитині не вистачає фантазії Порушення спілкування з друзями Агресивність

Номер слайду 4

Робота педагогів по корекції впливу ЗМІ

Номер слайду 5

Соціально-педагогічний супровід у школі . Суб’єкти Внутрішньошкільні соціальний педагог, вчитель інформатики, бібліотекар, вчителі ЗНЗ, батьки молодших школярів, адміністрація ЗНЗ Зовнішньошкільні дитячі районні бібліотеки, редакції дитячих видань, регіональне телебачення, театри та інші організації, які входять до соціально-виховного інформаційного середовища молодшого школяра в сучасному інформаційному просторі Об’єкти молодші школярі 1–2 та 3–4 класів, вчителі початкових класів, інформатики, бібліотекар, батьки молодших школярів, адміністрація ЗНЗ

Номер слайду 6

Завдання соціально-педагогічного супроводу . І ЕТАП ІІ ЕТАП ознайомлення адміністрації ЗНЗ; актуалізація діяльності соціальних педагогів ЗНЗ; налагодження взаємозв’язків із зовнішньошкільним рівнем соціально-виховного інформаційного середовища розвиток соціальних знань, цінностей, соціально значущих навичок (учні 1–4 класів) та розвиток навичок аналізу і самоаналізу (учні 3–4 класів) у дітей молодшого шкільного віку; соціально-педагогічна підтримка учнів

Номер слайду 7

Етапи та напрями соціально-педагогічного супроводу в рамках Програми . І етап – створення гармонійного соціально-виховного інформаційного середовища ЗНЗ 1 напрям – забезпечення соціальних педагогів знаннями та вміннями. 2-й напрям –підготовка вчителів початкових класів до гармонізації процесу медіасоціалізації молодших школярів 3-й напрям – соціально-педагогічна підтримка учнів 4-й напрям – робота з внутрішньошкільними об’єктами 5-й напрям – робота з зовнішньошкільними об’єктами

Номер слайду 8

Тематика заходів з батьками круглий стіл "Медіасоціалізація молодших школярів"; дискусія "Можливості медіа у розвитку дитини: інформація для батьків"; семінар "Організація дозвілля поза новими медіа"; дискусія з елементами методу кейсів "Створення правил користування новими медіа"

Номер слайду 9

ІІ етап Розвиток соціальної компетентності молодших школярів . ІІ етап Розвиток соціальної компетентності молодших школярів 1 напрям – розвиток соціальної компетентності учнів 1–2 класів передбачає вирішення наступних завдань: розвиток соціальних знань; розвиток позитивних емоцій; формування соціально значущих навичок. 2 напрям – розвиток соціальної компетентності учнів 3–4 класів: розвиток соціальних знань; розвиток ціннісного ставлення; формування соціально значущих навичок; розвиток навичок аналізу та самоаналізу. 3 напрям: соціально-педагогічна підтримка учнів

Номер слайду 10

Методи для розвитку соціальної компетентності методи соціально-педагогічні (аналіз реальних ситуацій, показ перспективи, медіаосвіта); діагностичні (анкетування, тестування, спостереження, інтерв’ювання); формування особистості (навіювання, приклад, роз’яснення, критика, переконання); самовиховання (самоаналіз, самоконтроль, самонавіювання); організації діяльності (доручення, схвалення, прояв довіри, турботи і уваги, соціально-педагогічна підтримка)

Номер слайду 11

Форми екскурсія дискусія тренінг казкотерапія ігрові ситуації, рольова гра, ігротерапія конкурс, квест техніка "акваріум" та "снігова грудка“ метод кейсів круглий стіл.

Номер слайду 12

Тематика заходів з молодшими школярами учні 1–2 класів – екскурсія "Історія мого міста", конкурс "Моя родина", ігрові ситуації, "Квест" та інші; учні 3–4 класів – аналіз ситуацій "Мої друзі", казкотерапія "Всі рівні – всі різні", лекція-візуалізація "Моя країна – Україна", ігротерапії "Світ медіа", дискусії з елементами техніки акваріум "Поведінка друзів", рольова гра "Віртуальний світ", метод кейсів "Я у світі", ігровий квест та інші.

Номер слайду 13

Екскурсія до м.Запоріжжя на о. Хортицю Біля запорізького дуба На острові Хортиця

Номер слайду 14

Екскурсія до Томаківки В районній бібліотеці та картинній галереї В музеї Конкурси в сільському БК

Номер слайду 15

Очікувані результати Сформована ціннісно-змістовна сфера дітей молодшого шкільного віку Прояв життєвої активності особистості в соціумі Змістовна наповненість системи цінностей Визначення ціннісних орієнтирів розвитку та виховання дітей молодшого шкільного віку в сім’ї Позитивне ставлення до громадянських цінностей дітей молодшого шкільного віку

ppt
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
867
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку