Розрізнення спільнокореневих слів,визначення кореня в словах.Вилучення зайвих слів у ряді даних.Вправи на закріплення теми,дидактичні ігри.За підручником Захарійчук 2017 р. видання.
3. Гра «"Зайве"слово» — Прочитайте. Визначте «зайве» слово у кожній групіГуска, гусак, шпак, гусеня, гусочка. Гриб, грибний, маслюк, грибник, грибочок.— Запишіть одну з цих пар. Підкресліть «зайве» слово.
Номер слайду 4
Вправа 1. Робота в групах— Прочитайте лічилку,— Спишіть лічилку. Підкресліть спільнокореневі слова. Позначте корінь.— Вивчіть лічилку напам’ять
Номер слайду 5
Вправа 2— Розгляньте таблицю, у якій записані частини спільнокореневих слів.— «Зберіть» слова, запишіть. Яке слово не потрібно записувати? Чому?
Номер слайду 6
1. Словникова робота. Медаль — нагорода, знак у вигляді круглої металевої пластинки з рельєфним зображенням і написом. — Утворіть словосполучення.
Номер слайду 7
Вправа З— Прочитайте текст. Це казка чи оповідання?— Спишіть перший абзац. Підкресліть спільнокореневі слова. Поясніть правопис підкресленого слова.— Зробіть звуко-буквений аналіз виділеного слова.
Гра «Слово -"чужинець"» — Знайдіть у кожному рядку «зайве» слово. Поясніть свою думку. Син, синок, синій, синівський. Гуска, гусак, гусеня, курча, гусак. Ліки, лікар, лікарня, лікувати, лічити. Ялина, ялиночка, сосна, ялинковий, ялинка.— На які питання відповідають слова, що залишилися в кожному рядку?— Спишіть один рядок за вибором, підкресліть «зайве» слово.