Ознайомити учнів з прислівниками-антонімами. Вчити спостерігати за роллю прислівників-антонімів у тексті. Виробляти вміння добирати прислівники-антоніми й використовувати їх у реченнях, текстах.Виховувати любов до рідного слова
Майстер – клас учителя початкових класів Генсіровської Н.М.
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Номер слайду 4
ВПРАВА «Сонячна кулька»
Номер слайду 5
Здобути нові знання з теми «прислівник». Збагатити свій словниковий запас. Правильно вживати у мовленні прислівники. Знаходити їх у текстах і визначати роль у реченні.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Вправа «Мозковий штурм»
Номер слайду 8
Мозковий штурм Перевірка Прислівник – це ___________частина мови. Прислівник – не ____________. Прислівник вказує на ___________________ Прислівник відповідає на запитання _______ _______________
Номер слайду 9
Мозковий штурм Перевірка
Номер слайду 10
ПРИСЛІВНИК Вправа «Асоціативний кущ»
Номер слайду 11
холодно
Номер слайду 12
холодно зима лід страх мороз шуба
Номер слайду 13
Вправа Прочитай уривок з вірша Ніни Калюжної «Білий бузок» і знайди прслівник.Постав запитання. Склади і запиши власне речення з цим прислівником. Мамо, мамо, глянь швиденько: Під вікном розцвів бузок, Наче хмаронька біленька Опустилася в садок.
Номер слайду 14
Вправа Складіть речення з цими прислівниками Я повільно…, але швидко… . Він тихенько…, а вона голосно… .
Номер слайду 15
Хмара слів
Номер слайду 16
Вправа Утвори прислівники від поданих іменників за допомогою префікса що-. Запиши з ними речення про себе чи своїх знайомих. Година, літо, тиждень, хвилина, вівторок, ранок.
Номер слайду 17
Вправа Давайте пригадаємо правила поведінки в транспорті. Відповідаючи намагайтеся використовувати прислівники. Голосно швидко уважно гучно
Номер слайду 18
Історія Трагедія Комедія
Номер слайду 19
Експозиція. Жив був ______________________________________. Де? Коли? Скільки часу? З ким? Зав’язка. Одного разу _____________________________________. Що раптом трапилося? Приїхав друг, налетіла буря, впав стілець, прийшла звістка тощо. Розвиток подій. ___________________________________________. Перерахуйте всі події, які будуть описані. Подумайте, які емоції мають у цей час відчувати слухачі. Напишіть, як змінювався герой впродовж історії. Кульмінація. ______________________________________________. Напишіть, яка подія стала «вирішальною» для героя. Розв’язка. _________________________________________________. Напишіть, чим все завершилося. Як змінився герой, що він зрозумів. Висновок. _________________________________________________. Чому нас вчить ця історія? Мораль, теорія, визначення тощо.
Номер слайду 20
Самооцінювання
Номер слайду 21
"Якщо мені вдавалось домогтись, щоб дитина, в розвитку мислення якої траплялись серйозні затримки, придумала казку, пов’язуючи у своїй уяві декілька предметів оточуючого світу, – значить можна сказати з упевненістю, що дитина навчилася мислити." В. О.Сухомлинський