Презентація "Спостереження за роллю прислівників у тексті. Складання речень із прислівниками4 клас".

Про матеріал
Ознайомити учнів з прислівниками-антонімами. Вчити спостерігати за роллю прислівників-антонімів у тексті. Виробляти вміння добирати прислівники-антоніми й використовувати їх у реченнях, текстах.Виховувати любов до рідного слова
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер – клас учителя початкових класів Генсіровської Н.М.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

ВПРАВА «Сонячна кулька»

Номер слайду 5

Здобути нові знання з теми «прислівник». Збагатити свій словниковий запас. Правильно вживати у мовленні прислівники. Знаходити їх у текстах і визначати роль у реченні.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Вправа «Мозковий штурм»

Номер слайду 8

Мозковий штурм Перевірка Прислівник – це ___________частина мови. Прислівник – не ____________. Прислівник вказує на ___________________ Прислівник відповідає на запитання _______ _______________

Номер слайду 9

Мозковий штурм Перевірка

Номер слайду 10

ПРИСЛІВНИК Вправа «Асоціативний кущ»

Номер слайду 11

холодно

Номер слайду 12

холодно зима лід страх мороз шуба

Номер слайду 13

Вправа Прочитай уривок з вірша Ніни Калюжної «Білий бузок» і знайди прслівник.Постав запитання. Склади і запиши власне речення з цим прислівником. Мамо, мамо, глянь швиденько: Під вікном розцвів бузок, Наче хмаронька біленька Опустилася в садок.

Номер слайду 14

Вправа Складіть речення з цими прислівниками Я повільно…, але швидко… . Він тихенько…, а вона голосно… .

Номер слайду 15

Хмара слів

Номер слайду 16

Вправа Утвори прислівники від поданих іменників за допомогою префікса що-. Запиши з ними речення про себе чи своїх знайомих. Година, літо, тиждень, хвилина, вівторок, ранок.

Номер слайду 17

Вправа Давайте пригадаємо правила поведінки в транспорті. Відповідаючи намагайтеся використовувати прислівники. Голосно швидко уважно гучно

Номер слайду 18

Історія Трагедія Комедія

Номер слайду 19

Експозиція. Жив був ______________________________________. Де? Коли? Скільки часу? З ким? Зав’язка. Одного разу _____________________________________. Що раптом трапилося? Приїхав друг, налетіла буря, впав стілець, прийшла звістка тощо. Розвиток подій. ___________________________________________. Перерахуйте всі події, які будуть описані. Подумайте, які емоції мають у цей час відчувати слухачі. Напишіть, як змінювався герой впродовж історії. Кульмінація. ______________________________________________. Напишіть, яка подія стала «вирішальною» для героя. Розв’язка. _________________________________________________. Напишіть, чим все завершилося. Як змінився герой, що він зрозумів. Висновок. _________________________________________________. Чому нас вчить ця історія? Мораль, теорія, визначення тощо.

Номер слайду 20

Самооцінювання

Номер слайду 21

"Якщо мені вдавалось домогтись, щоб дитина, в розвитку мислення якої траплялись серйозні затримки, придумала казку, пов’язуючи у своїй уяві декілька предметів оточуючого світу, – значить можна сказати з упевненістю, що дитина навчилася мислити." В. О.Сухомлинський

ppt
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Презентації
НУШ
До підручника
Українська мова 4 клас (Волкотруб Г. Й.)
Додано
16 лютого 2023
Переглядів
677
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку