Підготувала. Студентка 23 по(ф)групи. Новарчук олександраолександрівна. Старший шкільний вік
Номер слайду 2
Особливості анатомо-фізіологічного розвитку
Номер слайду 3
Особливості анатомо-фізіологічного розвитку. Урахування у навчально-виховній роботіЗавершується статеве дозрівання. Підвищувати увагу до питань статевого виховання; виявляти позитивне ставлення до процесу закоханості, нових взаємин між юнаками та дівчатами. Старший шкільний вік
Номер слайду 4
Особливості анатомо-фізіологічного розвитку. Урахування у навчально-виховній роботіСповільнюється ріст тіла, окреслюється пропорційність. Визначити достатнє фізичне навантаження, залучати до активної фізичної діяльності (спорт,праця). Старший шкільний вік
Номер слайду 5
Особливості анатомо-фізіологічного розвитку. Урахування у навчально-виховній роботіПродовжується окостеніння скелету, але м’язи відстають у своєму розвитку. Залучати до активної м’язової діяльності, формувати почуття краси власного тіла. Старший шкільний вік
Номер слайду 6
Урахування у навчально-виховній роботіСпостерігається зміцнення сили, фізичної витривалості.Є змога включати у тривалу, помірно напружену діяльність (фізична праця, походи). Старший шкільний вік. Особливості анатомо-фізіологічного розвитку
Номер слайду 7
Поліпшується координація рухів. Включати в специфічні види спорту з урахуванням анатомо-фізіологічних особливостей розвитку юнаків і дівчат. Старший шкільний вік. Особливості анатомо-фізіологічного розвитку. Урахування у навчально-виховній роботі
Номер слайду 8
Співвідношення маси серця і тіла, кровоносних судин; пульс і рівень кров’яного тиску наближаються до норми. Здійснювати усі види діяльності як для дорослих людей, враховуючи індивідуальні відхилення від норми. Старший шкільний вік. Особливості анатомо-фізіологічного розвитку. Урахування у навчально-виховній роботі
Номер слайду 9
Особливості анатомо-фізіологічного розвитку. Завершується розвиток ЦНС, досягає досконалості друга сигнальна система. Забезпечити широкий спектр залучення вихованців до активної розумової діяльності, розвивати логічне мислення. Старший шкільний вік. Урахування у навчально-виховній роботі
Номер слайду 10
Особливості соціально-психологічного розвитку
Номер слайду 11
Особливості соціально-психологічного розвитку. Урахування у навчально-виховній роботіПсихіка досконала. Широке залучення до різних видів розумової діяльності. Старший шкільний вік
Номер слайду 12
Виробляється новий динамічний стереотип. Зважати на дорослість, змінювати стиль спілкування (“Якомога більше поваги до особистості і вимог до неї”). Старший шкільний вік. Особливості соціально-психологічного розвитку. Урахування у навчально-виховній роботі
Номер слайду 13
Виявляється свідоме ставлення до праці. Допомагати у виборі виду діяльності та конкретної професії. Старший шкільний вік. Особливості соціально-психологічного розвитку. Урахування у навчально-виховній роботі
Номер слайду 14
Чітко проглядається постійність інтересів. Постійно підтримувати доцільні інтереси; заохочувати до їх розширення; оберігати від руйнівних впливів. Старший шкільний вік. Особливості соціально-психологічного розвитку. Урахування у навчально-виховній роботі
Номер слайду 15
Міцніє безкорислива дружба. Спонукати до прояву моральної цінності дружби; допомагати оволодівати вміннями спілкування. Старший шкільний вік. Особливості соціально-психологічного розвитку. Урахування у навчально-виховній роботі
Номер слайду 16
Підвищується інтерес до морально-духовних цінностей. Систематично і цілеспрямовано формувати інтерес до моральних вартостей на засадах загальнолюдських цінностей як найвищого виховного ідеалу. Старший шкільний вік. Особливості соціально-психологічного розвитку. Урахування у навчально-виховній роботі
Номер слайду 17
Підвищується інтерес до певних видів діяльності. Всіляко підтримувати інтереси, розвивати їх залучати вихованців не лише до навчальної діяльності, а й до позакласних виховних заходів. Старший шкільний вік. Особливості соціально-психологічного розвитку. Урахування у навчально-виховній роботі
Номер слайду 18
Виявляються критичність мислення, проникнення у сутність явищ і процесів. Формувати у вихованців критичність мислення, науковість і об’єктивність оцінки певних явищ; виховувати толерантність мислення. Старший шкільний вік. Особливості соціально-психологічного розвитку. Урахування у навчально-виховній роботі