Презентація «STEM-урок▪2024» по темі «Казковий персонаж театральної вистави»

Про матеріал
Презентація до уроку в НУШ. Робота з образотворчого мистецтва учнів 5 класу Кривецької філії Маньківського ЗЗСО І-ІІІ ст №1 Уманського району Черкаської області Вчитель Лариса Мандра
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«STEM-урок▪2024»Робота з образотворчого мистецтваучнів 5 класу. Кривецької філії Маньківського ЗЗСО І-ІІІ ст №1 Уманського району. Черкаської областіВчитель Лариса Мандра1

Номер слайду 2

«Казковий персонаж театральної вистави»2

Номер слайду 3

створити умови для формування ключових компетенційсформувати внутрішню (особистісну) мотиваціюрозвивати креативний напрямокпознайомитися з елементами дослідження роботи з природним матеріалом залучити до більш технологічно- складних активностей. Мета. STEAM3 вибрати будь-який природний зразок; виконати ескізи; втілити придумане в робочий матеріал ; демонстрація своїх творінь та захист проекту.

Номер слайду 4

Створення казкових персонажів театральної вистави урок5 клас4

Номер слайду 5

Чи може українська література, трудове навчання, інформатика допомогти при створенні казкових персонажів на уроці образотворчого мистецтва ?Чи можна на практиці створити казкових героїв з природних матеріалів, фарб, картону , кольорового паперу? 5 Ключове питання: ВИКЛИК

Номер слайду 6

З історії створення казкових персонажів. Читання казки. Вибір матеріалу для створення персонажів4 . Практична робота5 . Підсумок - виставкаІнформ-хвилинка 6 Актуалізаціязнань

Номер слайду 7

Експериментуємо7 Усвідомлення Доступність та простота використаних матеріалів та обладнання, дають можливість застосовувати їх на уроці

Номер слайду 8

8 Дерево рішень. Виготовити персонажів казки «Солом’яний бичок»Знайти робочий інструмент, застосовувати безпечні умови праці шляхом бесід з БЖД Визначити розміри об’єкта та обчислити значення необхідної роботи Робота із соломою, папером, фарбами. Запастись фарбами , папером, клеєм, ножицями Підготувати робоче місце Створити композицію. Експеримент Кінцевий результат. Інсценізація фрагменту казки. Дії в ролях. Усвідомлення

Номер слайду 9

10 Створюємо модель, експериментуємо та моделюємо Індивідуальнаробота

Номер слайду 10

9 Створюємо модель. Осмислення. Індивідуальнаробота

Номер слайду 11

11 Працюємо в командіКоманднаробота

Номер слайду 12

• Сірий, зубатий, по полю блукає, ягнят шукає. • Взимку спить, влітку - вулики ворушить. • Вовку-брату я сестриця, а зовуть мене…Фізкульхвилинка (хто відгадав, зображує звіра, показує рухи, всі повторюють)

Номер слайду 13

13 Працюємо в командіКоманднаробота

Номер слайду 14

15 Ще трохи зусиль... Осмислення. Робота вгрупах

Номер слайду 15

17 Презентуємо. Продуктдіяльності

Номер слайду 16

18 Підводимо підсумки:«До цього уроку я …» «Сьогодні мені стали у нагоді…»«Найбільше мене вразило…»«Найскладнішим було…»«У мене виникло бажання…»Рефлексія

Номер слайду 17

За допомогою Інтернету вивчити інформацію, виконати інтерактивне завдання , знайти матеріал. Оволодіння предметними знаннями, вміннями, навичками, які будуть використовувати для самовизначення. Активно працювати в групах, розподіляти ролі, оцінювати вклад власний та інших, приймати виважені рішення. Осмислювати, виділяти важливе, підводити підсумки. Інформаційна. Соціально-трудова. Комунікативна. Ціннісно-смислова. УРОК СПРИЯЄ РОЗВИТКУ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ

pptx
Додав(-ла)
Мандра Сергей
Додано
1 травня
Переглядів
218
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку