Презентація до уроку в НУШ. Робота
з образотворчого мистецтва
учнів 5 класу
Кривецької філії
Маньківського ЗЗСО І-ІІІ ст №1
Уманського району
Черкаської області
Вчитель Лариса Мандра
«STEM-урок▪2024»Робота з образотворчого мистецтваучнів 5 класу. Кривецької філії Маньківського ЗЗСО І-ІІІ ст №1 Уманського району. Черкаської областіВчитель Лариса Мандра1
Номер слайду 2
«Казковий персонаж театральної вистави»2
Номер слайду 3
створити умови для формування ключових компетенційсформувати внутрішню (особистісну) мотиваціюрозвивати креативний напрямокпознайомитися з елементами дослідження роботи з природним матеріалом залучити до більш технологічно- складних активностей. Мета. STEAM3 вибрати будь-який природний зразок; виконати ескізи; втілити придумане в робочий матеріал ; демонстрація своїх творінь та захист проекту.
Номер слайду 4
Створення казкових персонажів театральної вистави урок5 клас4
Номер слайду 5
Чи може українська література, трудове навчання, інформатика допомогти при створенні казкових персонажів на уроці образотворчого мистецтва ?Чи можна на практиці створити казкових героїв з природних матеріалів, фарб, картону , кольорового паперу? 5 Ключове питання: ВИКЛИК
Номер слайду 6
З історії створення казкових персонажів. Читання казки. Вибір матеріалу для створення персонажів4 . Практична робота5 . Підсумок - виставкаІнформ-хвилинка 6 Актуалізаціязнань
Номер слайду 7
Експериментуємо7 Усвідомлення Доступність та простота використаних матеріалів та обладнання, дають можливість застосовувати їх на уроці
Номер слайду 8
8 Дерево рішень. Виготовити персонажів казки «Солом’яний бичок»Знайти робочий інструмент, застосовувати безпечні умови праці шляхом бесід з БЖД Визначити розміри об’єкта та обчислити значення необхідної роботи Робота із соломою, папером, фарбами. Запастись фарбами , папером, клеєм, ножицями Підготувати робоче місце Створити композицію. Експеримент Кінцевий результат. Інсценізація фрагменту казки. Дії в ролях. Усвідомлення
Номер слайду 9
10 Створюємо модель, експериментуємо та моделюємо Індивідуальнаробота
• Сірий, зубатий, по полю блукає, ягнят шукає. • Взимку спить, влітку - вулики ворушить. • Вовку-брату я сестриця, а зовуть мене…Фізкульхвилинка (хто відгадав, зображує звіра, показує рухи, всі повторюють)
Номер слайду 13
13 Працюємо в командіКоманднаробота
Номер слайду 14
15 Ще трохи зусиль... Осмислення. Робота вгрупах
Номер слайду 15
17 Презентуємо. Продуктдіяльності
Номер слайду 16
18 Підводимо підсумки:«До цього уроку я …» «Сьогодні мені стали у нагоді…»«Найбільше мене вразило…»«Найскладнішим було…»«У мене виникло бажання…»Рефлексія
Номер слайду 17
За допомогою Інтернету вивчити інформацію, виконати інтерактивне завдання , знайти матеріал. Оволодіння предметними знаннями, вміннями, навичками, які будуть використовувати для самовизначення. Активно працювати в групах, розподіляти ролі, оцінювати вклад власний та інших, приймати виважені рішення. Осмислювати, виділяти важливе, підводити підсумки. Інформаційна. Соціально-трудова. Комунікативна. Ціннісно-смислова. УРОК СПРИЯЄ РОЗВИТКУ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ