Презентація " Степінь натурального числа з натуральним показиком" 5 клас

Про матеріал
Мета: - сформувати поняття степеня числа, показника й основи степеня; - ввести нову арифметичну дію: піднесення до степеня та порядок її використання під час обчислень; - розвивати обчислювальні навички, пам’ять, логічне мислення; - виховувати інтерес до предмету та бажання вчитися.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Степінь натурального числа з натуральним показником.

Номер слайду 2

Розглянемо записані вирази: шість у другому степені або у квадраті шість у третьому степені або в кубі шість у четвертому степені шість у п’ятому степені шість у шостому степені 6

Номер слайду 3

- називаються степенем числа шість , , , , Вирази Число 6 (множник, який повторюється) називається основою степеня. Числа 2,3,4,5,6 (кількість множників в добутку) називаються показником степеня.

Номер слайду 4

Історична довідка. Слід зазначити, що з квадратом і кубом числа працювали ще вчені Вавилона, майже 4000 років тому, отримуючи їх при обчисленнях площі квадрата та об’єму куба. Замінити дію множення однакових множників степенем зумів французький математик і філософ Рене Декарт (1596 – 1650рр). Він ввів і показник степеня, і запис «аn».

Номер слайду 5

Нікола Шюке, француз, бакалавр медицини. Автор рукописного трактату з арифметики і алгебри «Наука про числа» , в якому він ввів у вживання показники степенів. Символіка Шюке наближається до сучасної.

Номер слайду 6

Степінь з натуральним показником а — основа степеня n — показник степеня аn — степінь

Номер слайду 7

7 — основа, 4 — показник, 74 — степінь а1 = а; 1п = 1; 0п = 0

Номер слайду 8

Номер слайду 9

1) Прочитайте вираз: 2)Назвіть основу і показник степеня:

Номер слайду 10

Як називається запис 37? Як називається число 3 в цьому запису? Що воно показує? Як називається число 7 в цьому запису? Що воно показує?

Номер слайду 11

Як піднести 3 до четвертого степеня? Чи правильно виконані дії у прикладі 5 · 22 = 102 = 100? Чому? Яка відповідь правильна?

Номер слайду 12

2. Письмові вправи. 1)Запишіть степінь у вигляді добутку: a) ; г) . ;в) ;б) ; д) 2)Запишіть добуток у вигляді степеня: а) 4·4·4·4·4·4; б) 83·83·83·83; в)12·12·12·12·12·12·12·12·12·12; г) х·х·х·х·х·х·х·х·х·х·х·х·х·х. 3)Обчисліть: а) ; б) ; в) г)

Номер слайду 13

Фізкультхвилинка

Номер слайду 14

Тестова робота. Варіант 1 1. Запиши вираз коротше: 9 • 9 • 9 • 9 а) 9 • 4; б) ; в) 9 + 4. 2. Відомо, що = 25. Як виглядатиме цей розклад? а) 5 • 2; б) 5 • 5; в) 5 + 2. 3. Обчисліть а) 8; б) 16; в) 2. 4. Обчисліть: 3 • : а) 45, б) 75, в) 65. Варіант 2 1. Як називається цифра 5 у виразі = 25. а) основа степеня; б) показник степеня; в) степінь. 2. Обчисліть: а) 30, б) 100, 1000. 3. Виберіть можливий запис 3 • 3•3: а) б) 3; в) 4. Знайдіть значення виразу: + а) 64; б) 16; в) 34.

Номер слайду 15

Кросворд 1.Як називають число 6 у записі ? 2. Як називають вираз ? 3. Назвати показник степеня 4.Назва степеня ця звична І цілком геометрична? 4 3 1 2 О С Н О В А Т Е П І Н Ь Ч Т И Р И К У Б В Д Р А Т

Номер слайду 16

Домашнє завдання. п.7, запитання на ст.55, розв’язати № 256, 258, 261.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Нікуліна Людмила Олександріана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
17 січня 2019
Переглядів
4364
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку