Мета. Розширити знання учнів з теми “Степінь з цілим показником”;закріпити вміння застосовувати набуті знання вповсякденності, продовжити формування навичок до розв'язування вправ на обчислення степеня; розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять, пізнавальний інтерес; виховувати вміння працювати в колективі,почуття гідності, почуття патріотизму, культуру спілкування.
№ 2. Виконайте вправу і ви дізнаєтесь, який вчений застосував символи а², а³, а5, а8 тощо?Подайте вираз у вигляді степеня з основою а: 1). а⁷:а³·а⁻³= 2). (a⁻⁵)⁻³·a⁻¹²= 3). a⁻¹²·a⁶= 4). (a³)⁻²:а³= 5). а˚·a⁻³·a⁵= 6). (a⁻⁵)⁻¹·a⁻⁵={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} А Т Д К Е Ра⁻⁹1аа ⁻⁶а³а²
Поняття степеня виникло в далекій давнині. Упродовж багатьох століть розвиток науки дуже гальмувався, тому що науковцям довго не вдавалося ввести у свої дослідження доречні позначення. Тому виклад наукових робіт мав громіздкий вигляд. Наприклад: 10000000000 2000000000000000 9000000000000000000 0,0000000005