26 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Презентація Стратегії «Спрямоване читання", «Сітка Ельвермана» ,«Кубування»

Про матеріал
Стратегії «Спрямоване читання", «Сітка Ельвермана», «Кубування» допоможуть креативно та цікаво організувати навчальний процес у НУШ
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Стратегії «Спрямоване читання» «Сітка Ельвермана» «Кубування» Підготувала вчитель початкових класів. Полтавського навчально-виховногокомплексу (ЗНЗ-ДНЗ) №16 Рєзнік Оксана Сергіївна

Номер слайду 2

«Спрямоване читання»Стратегія передбачає самостійне читання (читання про себе), постановку запитань та обговорення змісту прочитаного учнями.

Номер слайду 3

Стратегія дає можливість УЧИТЕЛЮ УЧНЮСпрямувати читання учнів за допомогою питань. Заохочувати учнів до формулювання своєї точки зору. Сприяти проведенню дискусії Розуміти текст. Виділяти ключові слова з нього. Формулювати аргументацію. Презентувати спільні результати. Відповідати на запитання Міркувати над прочитаним. Можливість висловити свої припущення, проаналізувати(припущення викликає інтерес до читання, до своїх висновків, захоплює)

Номер слайду 4

Вибрати твір для читання;Проблему над якою треба замислитися;Визначити, яку нову інформацію учні одержать для себе;Поділити текст на частини ( від 2 до 4) після яких слід робити зупинки; Придумати питання, які буде ставити після заголовка, кожного фрагменту тексту, які б підтримували інтерес до читання. Вони повинні бути відкритими і стимулювати критичне мислення учнів. (Чому герой вчинив саме так? Чи можна було запобігти цьому?) Алгоритм роботи за стратегією

Номер слайду 5

Для ефективної роботи вчитель може скористатися таблицею (розмістити на дошці){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Що на вашу думку, буде відбуватися? Обгрунтуй свою думку Що було насправді?Після заголовка. Після 1 фрагмента. Після 2 фрагмента. По закінченню

Номер слайду 6

«Дискусійна сітка Ельвермана» (павутинка дискусій)Стратегія спрямована на організацію дискусії в класі й формування в учнів чіткої позиції щодо обговорюваної проблеми на рівні дібраних аргументів. Вчитель формулює проблему над якою працюватиме клас.

Номер слайду 7

Для організації роботи учням пропонується скористатися таблицею.«Так»Проблема«Ні»У двох колонках «Так» і «Ні» діти формулюють аргументи, що схвалюють або заперечують відповідну проблему. Кожен робить свій висновок щодо поставленої вчителем проблеми. Дана стратегія має допомогти вчителю організувати дискусію в класі, а учневі – розібратися у питаннях, які винесено на їх розсуд, вчить гнучкості мислення.

Номер слайду 8

Стратегія «Кубування» Цей метод допомагає дитині визначити, яка інформація йому знайома, і що він узнав нового. Це найголовніше, бо учень може сказати собі: «Це я знаю, але хочу узнати більше». «Кубування» сприяє розвитку основних операцій мислення.

Номер слайду 9

Дана стратегія передбачає використання кубику із написаними на кожному його боці вказівками щодо напрямку мислення та письма. Кожне ребро від 15 до 20 см. ОПИШИПОРІВНЯЙ

Номер слайду 10

Опиши Порівняй Встанови асоціацію. Проаналізуй Використай Оціни, Визнач «За» і «Проти» (Яка форма, колір, розмір?)(На що схоже? Які має особливості?)(З якими спогадами, фантазіями? Що спадає на думку?)(З яких частин складається? З чого зроблено?) (Як це може бути використано в житті?)(Які позитивні і негативні сторони характерні для цього об’єкта).

Номер слайду 11

Застосовуючи дану стратегію, слід пам’ятати, що черговість граней передбачає перехід від менш складних завдань до більш складних

Номер слайду 12

Дякую за увагу!

pptx
Додано
26 березня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку