Стратегія дає можливість УЧИТЕЛЮ УЧНЮСпрямувати читання учнів за допомогою питань. Заохочувати учнів до формулювання своєї точки зору. Сприяти проведенню дискусії Розуміти текст. Виділяти ключові слова з нього. Формулювати аргументацію. Презентувати спільні результати. Відповідати на запитання Міркувати над прочитаним. Можливість висловити свої припущення, проаналізувати(припущення викликає інтерес до читання, до своїх висновків, захоплює)
Вибрати твір для читання;Проблему над якою треба замислитися;Визначити, яку нову інформацію учні одержать для себе;Поділити текст на частини ( від 2 до 4) після яких слід робити зупинки; Придумати питання, які буде ставити після заголовка, кожного фрагменту тексту, які б підтримували інтерес до читання. Вони повинні бути відкритими і стимулювати критичне мислення учнів. (Чому герой вчинив саме так? Чи можна було запобігти цьому?) Алгоритм роботи за стратегією
Для організації роботи учням пропонується скористатися таблицею.«Так»Проблема«Ні»У двох колонках «Так» і «Ні» діти формулюють аргументи, що схвалюють або заперечують відповідну проблему. Кожен робить свій висновок щодо поставленої вчителем проблеми. Дана стратегія має допомогти вчителю організувати дискусію в класі, а учневі – розібратися у питаннях, які винесено на їх розсуд, вчить гнучкості мислення.
Опиши Порівняй Встанови асоціацію. Проаналізуй Використай Оціни, Визнач «За» і «Проти» (Яка форма, колір, розмір?)(На що схоже? Які має особливості?)(З якими спогадами, фантазіями? Що спадає на думку?)(З яких частин складається? З чого зроблено?) (Як це може бути використано в житті?)(Які позитивні і негативні сторони характерні для цього об’єкта).