КО «ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ Добропільської міської ради Донецької області»«STREAM – освіта: Проєкт освітньої діяльності своїми руками»м. Добропілля – 2022 р. Запорожець І. В.вихователь - методист ЗДО №15 “Малятко”
Номер слайду 2
Треба бігти з усіх ніг, щоб тільки залишитися на місці,а щоб кудись потрапити, треба бігти як мінімум удвічі швидше Льюіс Керрол “Аліса в країні див”
Номер слайду 3
“Щоб досягти успіху у ХХІ СТОЛІТТІ, треба поєднати креативність і технології” Стів Джобс
Номер слайду 4
НАВИЧКИ ХХІ СТОЛІТТЯ
Номер слайду 5
Чому потрібно виховувати ІНЖЕНЕРІВ і ВЧЕНИХ ?Які фахівці посувають вперед науково-технічний прогрес?
Номер слайду 6
65% сучасних дітей виростуть, опанувавши професіями, яких поки не існує сьогодні. Майбутнім фахівцям потрібна всебічна підготовка і знання з самих різних областей технології, природничих наук та інженерії.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Під STREAM – освітою дитини дошкільного віку ми розуміємо спеціально організований процес цілеспрямованого формування особистості, становлення і розвиток духовної сутності в єдності з оволодінням науковими знаннями та вміннями
Номер слайду 9
Переваги STREAM-освіти
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Science, Technology, Engineering, Mathematics — формування цілісної наукової картини світу. Reading + Writing — опрацювання змісту тексту (розуміння), підготовка руки до письма. Arts — дає змогу від милування об’єктом перейти до його пізнання, допомагає вразити, здивувати, задіяти емоції, створити зрозумілі дітям образи, активізувати наочно-образне мислення. STREAM:
Номер слайду 13
Розвивальні акценти : БАЧУ: провідним процесом є зорове сприйняття реальних об'єктів Всесвіту. ЧУЮ: дитина «слухає» як «звучить» мистецтво: музика, проза, поезія, фольклор. ВІДЧУВАЮ: передбачає роль дослідника. ГРАЮ: залучає дитину до творчо-ігрової діяльності, фізичної активності, творчої уяви, фантазіїТВОРЮ: готовність дитини створити реальний продукт: малюнок, ліплення, аплікація, конструювання
Номер слайду 14
АЛЬТЕРНАТИВНА ПРОГРАМА формування культури інженерного мислення«STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» Видавництво ЛІПС
Номер слайду 15
Видавництво ЛІПС
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Пріоритетні форми презентації пізнавальної інформаціїОсвітні ситуаціїОсвітні подорожіБесіда з використанням відкритих запитань. Едьютеймент Ігри. Спостереження. Досліди-дослідження. Створення колекцій. Моделювання явищ та процесів. Віртуальна та реальні екскурсіїМіні-музеїЗаняття – милування природою. Сторітеллінг. Етюди під музикуІнтерактивна пізнавальна казка та історія. Пізнавальні презентації з інтерактивними елементами
Номер слайду 18
Номер слайду 19
«STREAM – освіта: Проєкт освітньої діяльності своїми руками»
Номер слайду 20
В процесі таких проектів успішно реалізується освітня програма, яка спрямована на формування життєвої компетентності дитини,її комфортного входження в світ
Номер слайду 21
Джерела: Сайт Катерини Крутій http://ukrdeti.com/category/stream-osvita-doshkilnikiv/ Блог Ірини Стеценко «Інформація і МИ» https://informaciaforall.blogspot.com/ Група у Фейсбуці STREAM-освіта дошкільників https://www.facebook.com/groups/1674297176161226/ Група у Фейсбуці STREAM-освіта: досвід запровадження https://www.facebook.com/groups/Steginki. Vsesvit. STREAM