Science, Technology, Engineering, Mathematics — формування цілісної наукової картини світу. Reading + Writing — опрацювання змісту тексту (розуміння), підготовка руки до письма. Arts — дає змогу від милування об’єктом перейти до його пізнання, допомагає вразити, здивувати, задіяти емоції, створити зрозумілі дітям образи, активізувати наочно-образне мислення. STREAM:
Розвивальні акценти : БАЧУ: провідним процесом є зорове сприйняття реальних об'єктів Всесвіту. ЧУЮ: дитина «слухає» як «звучить» мистецтво: музика, проза, поезія, фольклор. ВІДЧУВАЮ: передбачає роль дослідника. ГРАЮ: залучає дитину до творчо-ігрової діяльності, фізичної активності, творчої уяви, фантазіїТВОРЮ: готовність дитини створити реальний продукт: малюнок, ліплення, аплікація, конструювання
Пріоритетні форми презентації пізнавальної інформаціїОсвітні ситуаціїОсвітні подорожіБесіда з використанням відкритих запитань. Едьютеймент Ігри. Спостереження. Досліди-дослідження. Створення колекцій. Моделювання явищ та процесів. Віртуальна та реальні екскурсіїМіні-музеїЗаняття – милування природою. Сторітеллінг. Етюди під музикуІнтерактивна пізнавальна казка та історія. Пізнавальні презентації з інтерактивними елементами
Джерела: Сайт Катерини Крутій http://ukrdeti.com/category/stream-osvita-doshkilnikiv/ Блог Ірини Стеценко «Інформація і МИ» https://informaciaforall.blogspot.com/ Група у Фейсбуці STREAM-освіта дошкільників https://www.facebook.com/groups/1674297176161226/ Група у Фейсбуці STREAM-освіта: досвід запровадження https://www.facebook.com/groups/Steginki. Vsesvit. STREAM