Презентація "STREAM-освіта"

Про матеріал

Презентація для ознайомлення зі структурою та перевагами STREAM та STEM освіти.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

STREAM-ОСВІТАПІДГОТУВАЛА СТУДЕНТКА 211-МЛітвін Катерина

Номер слайду 2

STREAM-ОСВІТА (Science,Technology,Reading + Writing, Engineering, Arts and Mathematics-природничі науки,технологія,читання + письмо, інженерія,мистецтво, математика)– інтегрований підхід до освіти, яких передбачає формування уявлень та вмінь дітей у галузях природничих наук, технологій, читання та письма, інженерії, мистецтва та математики,акцентує увагу на вивченні точних наук, виховує культуру інженерного мислення. STEM-ОСВІТА (Science, Technology, Engineering, Mathematics − природничі науки, технологія, інженерія та математика)

Номер слайду 3

Природничі наукиастрономія (наука про Всесвіт);фізика (наука про склад і структуру матерії, а також про основні явища в неживій природі); хімія (наука про будову й перетворення речовин);біологія (наука про живу природу); науки про Землю (географія, геофізика та геологія);медицина (наука про людське тіло та його хвороби).

Номер слайду 4

Технологіїформування уявлення про предметно-перетворювальну діяльність людини, світ професій, шляхи отримання, зберігання інформації та способи її обробки; здатності до формулювання творчих задумів, усвідомленого дотримання безпечних прийомів роботи та користування інструментами і матеріалами; розвиток пізнавальної, художньої і технічної обдарованості, технічного мислення у процесі творчої діяльності, навичок ручних технік обробки матеріалів (папір, дерево, глина тощо); ознайомлення з інформаційно-комунікаційними технологіями, ґаджетами;  експериментування.

Номер слайду 5

Читання і письмоакцент на розумінні дітьми змісту тексту;пропедевтичний (вступний) курс навчання грамоти; розвиток моторики;підготовка руки до письма. 

Номер слайду 6

Інженеріяпроєктування;наочне моделювання; конструювання.

Номер слайду 7

Мистецтвопросторові мистецтва (архітектура, скульптура, живопис, графіка, художня фотографія, декоративно-прикладне мистецтво та дизайн); часові мистецтва (музика, література); просторово-часові (кіномистецтво, театр, танець).   

Номер слайду 8

Математикакількісні відношення та просторові форми;логіка.

Номер слайду 9

• навчання за темами, а не за предметами: дитина бачить зв’язок між науками і навчання стає насправді системним;• використання знань у повсякденному житті;• розвиток критичного мислення та вміння вирішувати проблеми;• надання впевненості у власних силах;• комунікація та командна робота;• розвиток інтересу до технічних дисциплін;• креативні та інноваційні підходи до проєктної та дизайн-діяльності;• підготовка дитини до технологічних інновацій у житті. ПЕРЕВАГИ STREAM-ОСВІТИ

Номер слайду 10

Science, Technology, Engineering, Mathematics − формування цілісної наукової картини світу; Reading + Writing − опрацювання змісту тексту (його глибшого розуміння), підготовка руки до письма; забезпечує розвиток мислення, зокрема критичного, вміння вести діалог, наукову сміливість та вміння доводити власну думку, опрацьовувати інформацію: аналізувати, систематизувати, класифікувати, робити висновки, вміння говорити із співбесідником однією мовою. Arts − дає змогу від милування об’єктом перейти до його пізнання, допомагає вразити, здивувати, задіяти емоції, створити зрозумілі дітям образи, активізувати наочно-образне мислення;забезпечує гармонійний та всебічний розвиток дитини; активізацію творчих здібностей, розвиток емоцій малюка, впливає на мотивацію дитини до пізнання світу. Роль компонентів STREAM-освіти для пізнання світу

Номер слайду 11

Сьогодні в Україні тематика STEM освіти набирає популярності. Навіть існує державна установа – Інститут модернізації змісту освіти, що зазначає важливість STEM освіти для України та працює над впровадженням даної методики в освітніх закладах. На відміну від класичної, в нашому розумінні, освіти, за STREAM дитина отримує набагато більше автономності. На процес навчання набагато менше впливають стосунки, що склалися між вихователем та вихованцем, що дає можливість більш об’єктивно оцінювати прогрес. За рахунок такої автономності, дитина вчиться бути самостійною, приймати власні рішення та брати за них відповідальність. З огляду на визначення напрямів освіти можна зробити висновок: STREAM − дошкільники та учні молодших класів; STEAM − середня та старша школа; STEM − профільна та вища освіта.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Хвостенко Валентина Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
6 листопада 2022
Переглядів
1022
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку