Звіт про організацію освітнього процесу в умовах дистанційного навчання

Про матеріал
Оскільки адміністрацією було виявлено різний рівень забезпечення учнів гаджетами, було рекомендовано для використання усіма педагогами додатку Microsoft Teams, яким можуть скористатися усі учасники освітнього процесу як на комп'ютері, так і на планшеті й телефоні.
Перегляд файлу

Звіт про організацію освітнього процесу в умовах дистанційного навчання

у 2021/2022 навчальному році

 

З метою підвищення інформаційної компетентності педагогічних працівників закладу освіти у серпні 2021 року для учителів був проведений лікбез, спрямований на практику реєстрації та використання інтернет - сервісу  «Office 365 від Microsoft», створення команд (класів), завантаження на особисті гаджети  додатку для проведення відеоконференцій та онлайн-зустрічей Microsoft Teams. Результатом проведення лікбезу стало практичне оволодіння педагогами закладу технологіями дистанційного навчання.

Адміністрацією було проведено моніторинг готовності учнів та педагогів до дистанційного навчання методом опитування. Виявлено, що  є різні соціальні умови, в яких живуть учні:

- більшість учнів (близько 80%) можуть навчатися дистанційно, 

- близько 10 % не мають постійного Інтернет-зв’язку,

- є група учнів, які живуть у складних життєвих обставинах і мають у сім’ї  лише один гаджет батьків. Для останніх було організовано підвіз учнів у заклад освіти та індивідуальні консультації у телефонному режимі, за допомогою яких вчителі змогли пояснити учням новий матеріал і виявити рівень засвоєння знань.

З метою надання якісних освітніх послуг на період з 10 жовтня по 19 листопада та з 28 лютого по 31 травня освітній процес для учнів був організований у синхронному та асинхронному режимах.

Адміністрацією був складений оптимальний розклад уроків, у якому навчальний час для оволодіння учнями освітніми програмами з предметів передбачений в обох режимах та з дотриманням норм Санітарного регламенту для закладів ЗЗСО у разі використання технічних засобів навчання.

Безперервна тривалість уроку онлайн становить не більше:

10 хв. − для учнів 1 класу;

15 хв. − для учнів 2-4 класів;

20 хв. − для учнів 5-7 класів;

20-25 хв. − для учнів 8-9 класів;

25 хв. − для учнів 10 класу.

Решту часу вчителі організовували роботу в асинхронному режимі, офлайн, без комп’ютера.

Для педагогічних працівників були створені необхідні умови для проведення онлайн уроків у кабінетах закладу (комп’ютери з відеокамерами, ноутбуки. Усі технічні засоби мали вільний доступ до мережі Інтернет). Розміщення педагогів у класних кабінетах здійснювалося з дотриманням відповідної дистанції, маскового режиму та інших протиепідемічних заходів. Адміністрацією закладу була надана методична допомога педагогам щодо планування та проведення уроків (за потребою).

Виконання освітніх програм та освоєння навчального матеріалу було здійснено за допомогою використання вчителями та учнями освітніх платформ «Всеукраїнська школа онлайн», «Всеосвіта», освітнього онлайн-порталу для вчителів «На Урок», репозитарію освітніх відео та навчальних каналів   YouTube, онлайн-сервісів з інтерактивними вправами LearningApps.org, додатків Google, інших засобів дистанційного навчання.

Оскільки адміністрацією було виявлено різний рівень забезпечення учнів гаджетами, було рекомендовано для використання усіма педагогами додатку Microsoft Teams, яким можуть скористатися усі учасники освітнього процесу як на комп'ютері, так і на планшеті й телефоні. До відеоконференції може підключитися будь-який зареєстрований учень за наданим учителем посиланням. Уроки онлайн були заплановані заздалегідь, про що учні закладу були поінформовані через додаток «Календар». Класні керівники тримали на контролі кількість учасників синхронного навчання.

Протягом лютого-травня педагоги провели велику кількість індивідуальних консультацій з учнями щодо виконання завдань, а також виховні години та батьківські збори.

Педагоги також здійснювали самоосвітню діяльність, брали участь у ряді семінарів, конференцій та вебінарів.

Підсумок проведення дистанційного навчання:

Усі педагоги володіють технологіями дистанційного навчання. використовуючи відповідні засоби.

Усі вчителі не тільки активно використовують матеріали інтернет сервісів, а й самостійно створюють необхідні навчальні та тестові завдання, інтерактивні вправи на порталі «На Урок», «Всеосвіта», Google форми,  LearningApps.org,  Microsoft Teams тощо.

Відповідно до ряду нормативних документів близько 80% навчальних занять були проведені в синхронному режимі. Цьому сприяло 100% освоєння педагогами та практикування у використанні додатку Microsoft Teams.

Інформація та завдання були вчасно розміщені у Microsoft Teams. Виявлено групу учнів, яким складно навчатися в умовах дистанційного процесу, вони потребують підтримки. Педагоги тримали зв'язок у телефонному режимі.

Заняття під час дистанційного навчання проведені з дотриманням усіх санітарно-епідемічних норм та протиепідемічних заходів.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
8 листопада 2022
Переглядів
1014
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку