Презентація "Створення ігрового проєкту AGARIO"

Про матеріал
Розробка ігрового проєкту "AGARIO". Рекомендується використовувати на уроках інформатики в 6 класі при вивчені розділу "Алгоритми і програми". Цей проєкт чудова можливість для удосконалення вмінь і навичок ваших учнів у створені алгоритмів.
Перегляд файлу

imageІгровий проєкт  "Agario"

Додамо до проекту 3 спрайти: один для головного персонажа гри, один для м'ячика, який зменшуватиме персонажа, ще один - збільшуватиме. Варто, щоб останній м'ячик мав кілька образів  

image

Програмуємо головного персонажа. На початку гри його розмір 50%, він завжди рухається за вказівником миші  

image

Коли торкається першого м'ячика, то розмір зменшується, коли торкається другого - зростає.  

image

image
Наступні команди будуть однакові для обох м'ячиків. Спочатку вкажемо, що ці м'ячики клонуватимуться кожні 5 секунд і розміщуватимуться у випадковому місці  

image
Кожна копія м'ячика має рухатись  

image
Кожна копія м'ячика має змінювати напрям руху на випадковий кожні 2 секунди  

image
Якщо до копії м'ячика торкнеться головний персонаж, цей м'ячик має зникати

image

Внесемо корекцію для м'ячика, який відповідає за зростання персонажу: при появі він має обирати наступний образ, а також цих м'ячиків має бути більше, тож вони з'являтимуться не кожні 5 секунд, а щосекунди  

9. Подумайте, як можна вдосконалити цю гру!  

 

 

 

pdf
Додано
17 квітня 2021
Переглядів
958
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку