Презентація "Створення системи ефективної протидії булінгу в інклюзивному освітньому середовищі"

Про матеріал
Презентація створена на підставі нашої статті за такою ж назвою для використання матеріалу на методичних засіданнях, педагогічних радах та індивідуального розгляду вчителями цієї проблеми. Це негативне явище, на нашу думку, знищити повністю неможливо, але його можно та необхідно попередити. На жаль, ми у деяких випадках спостерігаємо такі дії з боку батьків, коли у булінгу стосовно дітей стають винні саме батьки... Зараз ми вивчаємо саме це питання. Наша задача: залучити батьків до процесу протидії цього негативного явища. Сподіваюся, що в нас це вийде!
Зміст слайдів
Номер слайду 1

СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ЕФЕКТИВНОЇ ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІВиконала: Іовчева В. В., вчитель початкових класів,Бросківського ЗЗСО Сафьянівської громади Одеської області

Номер слайду 2

Дані: ЮНІСЕФ за 2017 рік

Номер слайду 3

С И С Т Е М А - (від дав.-гр. σύστημα — «сполучення», «ціле», «з'єднання») — множина взаємопов'язаних елементів, що утворюють єдине ціле, взаємодіють із середовищем та між собою, і мають мету.

Номер слайду 4

БУЛІНГ (від англ. to bull — переслідувати) — це агресивна свідома поведінка однієї дитини (або групи) стосовно іншої, що супроводжується регулярним фізичним і психологічним тиском

Номер слайду 5

І Н К Л Ю З І ЯІнклюзія (від англ. inclusion — включення) — процес збільшення ступеня участі всіх громадян в соціумі. І насамперед тих, що мають труднощі у фізичному чи розумовому розвитку.

Номер слайду 6

Ключова фігура протидії булінгу – класний керівник

Номер слайду 7

Коло осіб, які мають впливати на дитину взагалі та особливо на дитину з особливими освітніми потребами. Асистент. Психолого-педагогічна служба. Класний керівник. УЧЕНЬДРУЗІБАТЬКИМЕДИЧНА СЕСТРААДМІНІСТРАЦІЯ ШКОЛИВЧИТЕЛІ ПРЕДМЕТНИКИ

Номер слайду 8

ЦІЛІ ТА МЕТОДИ РОБОТИВипередження проблеми (робота з батьками, художні тексти, життєві ситуації);Створення зручного освітнього середовища для всіх учасників навчально-виховного процесу;Рівнозначне ставлення до всіх дітей;Визначення правил для всього колективу;Систематичні тренінгові вправи щодо протидії булінгу;Аналіз та відпрацювання кожного негативного та позитивного випадку;

Номер слайду 9

Розвиток позитивного ставлення до життя;Виховання ціннісного ставлення до природи;Об'єднання дитячого колективу єдиною метою;Робота в парах та групах (колективна);Створення позитивної атмосфери в класі;Моментальне реагування на образи та непорозуміння…

Номер слайду 10

Тісна співпраця всіх учасників психолого-педагогічного супроводу;Залучення до навчально-виховних заходів класу працівників навчального закладу (за потребою);Залучення батьків до навчально-виховних заходів класу;Демонстрація прикладу високої моралі, толерантності, культури спілкування класного керівника…

Номер слайду 11

Форми роботиІндивідуальні (бесіда, гра, виконання доступних інтелектуальних завдань…)Групові (проектна діяльність, майстер-класи, ігри, аналіз дій персонажів художніх творів, виконання практичних завдань, практичні досліди…)Колективні (змагання, турніри, фестивалі, виставки, концерти, тренінги, ігри, акції…)

Номер слайду 12

З досвіду роботи. Група учнів 2 класу побудувала замок Снігової королеви (посередині). І праворуч, і ліворуч знаходиться по одній дитині з особливими освітніми потребами. Акція «Зелений патруль». Працював весь дитячий колектив.

Номер слайду 13

Працюють групи…На уроці читання група учнів демонструють постанову уривку казки, яку підготували самостійно. Не заважаємо… працюють групи…

Номер слайду 14

Результат повинен бути неодмінно позитивним! Бо ми отримали найважливіше – ДОСВІД!Пройшли класні предметні олімпіади… Ці діти не досягли високих успіхів. Але за старанність та сміливість кожен отримав подяку та сюрприз. Наступного разу обов`язково буде перемога!

Номер слайду 15

СИСТЕМА ПРОТИДІЇ БУЛІНГУВисновки з особистого досвіду: КЛАСНИЙ КЕРІВНИКУчасники психолого-педагогічного супроводу. Ефективні методироботи з учнями. ДИТЯЧИЙ КОЛЕКТИВЗручне освітнєсередовище. Ефективні методироботи з батьками. Ефективні форми роботи з учнями. Ефективніформироботиз батьками. АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАКЛАДУСУСПІЛЬНІ ОРГАНІЗАЦІЇ

Номер слайду 16

ДЯКУЄМОЗА УВАГУ!Бажаємо успіхів!

pptx
Пов’язані теми
Класному керівникові, 1 клас, Виховна робота
НУШ
Інкл
Додано
31 липня 2021
Переглядів
658
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку