Умови виховання інтересу до навчання Емоційна привабливість навчання Наявність системи пізнавальних завдань Розуміння дитиною змісту і значення матеріалу Наявність нового у змісті та підхід до його розгляду Творче використання додаткової інформації Самостійність у пізнавальній діяльності Оцінка успіхів учителем
Додаткова конкретизація творчої вправи Доповнення до завдання у вигляді малюнка, схеми Приклад аналогічного завдання Диференційована допомога під час виконання нестандартних завдань Елементи допомоги з теоретичними довідками Попередження учнів про типові помилки, неправильні підходи Памґятка
Учитель учень Залучення учнів до пошуку Зацікавлення учнів своїм предметом Задоволення в інтелектуальному розвитку Розвиток креативних здібностей Уміння працювати в команді Посилення інтересу до навчання Відчутність реальних результатів своєї праці Підвищення професійної майстерності Творче застосування знань Поглиблення змісту навчального матеріалу Творча самореалізація Заміна авторитарного стилю спілкування демократичним Задоволення потреби в саморозвитку та самовдосконаленні
Позитивний вплив Підвищується рівень інтелектуального розвитку. (комплекс психічних процесів уваги, сприйняття, уяви і властивостей: кмітливість, логічність) Активізується творче мислення, збільшується швидкість, гнучкість мислення Підвищується і стабілізується на високому рівні психоемоційний стан Знижується тривожність, що допомагає дитині легше адаптуватися до важких ситуацій Розвиток самоствердження й самореалізації особистості