Створення сприятливо стимулюючих умов для розвитку особистості молодшого школяра у процесі вивчення рідної мови
Номер слайду 2
Розвиток Пам'яті Уяви Мовлення Образного та асоціативного мислення Тренування Уваги Спостережливості Сприйняття Стимулювання Пізнавальної активності Кмітливості Самопізнання Самовдосконалення
Номер слайду 3
Дослідження Метод пізнавальних ігор Спостереження “Лінгвістичний двобій” Виділення суттєвого на вербальному рівні Узагальнення на вербальному рівні Підвищення рівня обізнаності Подібність за суттєвою аналогією Мислення За аналогією Розвиток кмітливості
Номер слайду 4
Умови виховання інтересу до навчання Емоційна привабливість навчання Наявність системи пізнавальних завдань Розуміння дитиною змісту і значення матеріалу Наявність нового у змісті та підхід до його розгляду Творче використання додаткової інформації Самостійність у пізнавальній діяльності Оцінка успіхів учителем
Номер слайду 5
Додаткова конкретизація творчої вправи Доповнення до завдання у вигляді малюнка, схеми Приклад аналогічного завдання Диференційована допомога під час виконання нестандартних завдань Елементи допомоги з теоретичними довідками Попередження учнів про типові помилки, неправильні підходи Памґятка
Номер слайду 6
Учитель учень Залучення учнів до пошуку Зацікавлення учнів своїм предметом Задоволення в інтелектуальному розвитку Розвиток креативних здібностей Уміння працювати в команді Посилення інтересу до навчання Відчутність реальних результатів своєї праці Підвищення професійної майстерності Творче застосування знань Поглиблення змісту навчального матеріалу Творча самореалізація Заміна авторитарного стилю спілкування демократичним Задоволення потреби в саморозвитку та самовдосконаленні
Номер слайду 7
Оцінка учнівської пошукової роботи Вчителем Товаришем Самооцінка вибір способу пошуку; проміжні та кінцеві результати; значимість; можливість співпраці; уміння подати матеріал що вдалося; (аргументація) що не вдалося; (аргументація)
Номер слайду 8
ситуацій нестандартних вирішення а Швидкість думки Гнучкість думки Оригінальність Допитливість Сміливість Генерування ідей
Номер слайду 9
Н - низький, С - середній, В - високий, А - адекватний
Номер слайду 10
Позитивний вплив Підвищується рівень інтелектуального розвитку. (комплекс психічних процесів уваги, сприйняття, уяви і властивостей: кмітливість, логічність) Активізується творче мислення, збільшується швидкість, гнучкість мислення Підвищується і стабілізується на високому рівні психоемоційний стан Знижується тривожність, що допомагає дитині легше адаптуватися до важких ситуацій Розвиток самоствердження й самореалізації особистості