Синтаксис. Пунктуація. 5 клас

Про матеріал
Представлений матеріал є буклетом. Використовується під час вивчення синтаксису та пунктуації в 5 класі, для повторення та систематизації знань у 6 та 8 класах. Учні мають самостійно заповнити буклет, що дасть змогу краще усвідомити і запам'ятати вивчений матеріал.
Перегляд файлу

Ускладнене речення

image
______________  члени речення, рівноправні між собою, стосуються того самого слова в реченні, виконують однакову синтаксичну роль, відповідають на те саме питання.

______________ слова, або сполучення слів, що виражають ставлення мовця до висловленого.

1.   Впевненість ____________________

2.   Невпевненість __________________

3.   Жаль __________________________

4.   Радість _________________________

5.   Тривога ________________________ 6. Джерело повідомлення ___________

__________________________________

7.   Порядок думок __________________

8.   Слова ввічливості ________________

__________________________________

Речення з прямою мовою

Чуже мовлення передане дослівно

____________________________________ Слова, що вказують на те, кому належить мовлення — _________________________ А: “П (!?)”. “П (!?)”, - а.

Розмова двох, або більше осіб — _______ Репліка — ___________________________

А:                     __________________

-   П1.

2.                        __________________

-П1?                  __________________

-   imageП2, - а.     __________________ __________________

__________________

Синтаксис та пунктуація

image______________         -        розділ. мовознавства,    що     вивчає словосполучення і речення. _______________  -  розділ   мовознавства, що вивчає правила вживання розділових знаків.

Словосполучення —  _______

________ слів, пов'язаних між собою ____________________ та  ______________________.

Синтаксичний розбір  словосполучення

1. Визначити головне та залежне слово.

2. Поставити запитання від головного до залежного.

3. Визначити, якими частинами мови виражено головне та залежне слово. 4. Указати, за допомогою чого встановлюється граматичний зв'язок.

5. Поширене/непоширене.

__________________________

__________________________

__________________________

__________________________


 

 

Другорядні члени речення

Головні члени речення

Синтаксичний розбір речення 1. Вид речення за метою висловлювання.

2.     Вид речення за емоційним забарвленням.

3.     Просте/складне.

4.     Двоскладне/односкладне.

5.     Поширене/непоширене.

6.     Ускладнене/неускладнене.

7.     Повне/неповне.

imageimageimageРечення — _______________ ________________ слів, що виражають _______________ думку.

pdf
Додано
8 березня 2021
Переглядів
2631
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку