Презентація "Сучасні форми дозвілля"

Про матеріал
Презентація про сучасні форми дозвілля, які допоможуть заохотити учнів до цікавого і весело проводження свого вільного часу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сучасні форми дозвілля

Номер слайду 2

Дозвілля - це і час відпочинку, і сфера розвитку здібностей, реалізації інтересів, застосування знань у новій ситуації, відмінної від уроку і вільне спілкування з різними людьми.

Номер слайду 3

Методи організації культурно-дозвіллєвої діяльності школярів: Методи гри й ігрового тренінгу. Гра виявляє знання, інтелектуальні сили; Методи театралізації. Театралізація знайомить учнів з різноманітними сюжетами життя;Метод змагання. Змагання – внутрішня „пружина” розкручування творчих сил, стимулювання до пошуку, відкриття, перемог над собою;Метод рівноправного духовного контакту. Він заснований на спільній діяльності дітей і дорослих „на рівних”; Методи ситуацій, що виховують, тобто покликаних до життя процедур, самореалізації, довіри, уявної довіри, недовіри, організованого успіху.

Номер слайду 4

Квест (англ. guest – «пошук») – аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, мета якого – швидше та якісніше від інших команд дістатися фінішу, виконуючи при цьому різноманітні інтелектуальні та спортивні завдання.

Номер слайду 5

Мета гри – «розшифрувати» обумовленій території (скажімо, на вулицях міста, шкільному подвір’ї чи в музейній залі), виконати на цьому місці певні дії або одержати підказку (інструкцію, код) до виконання наступного завдання.

Номер слайду 6

Залежно від місця проведення, змагання можуть бути: у приміщенні; на відкритому повітрі. Залежно від типу завдань: інтелектуальні; ігрові; пошукові. За змістом квести бувають: краєзнавчого, літературного, екологічного, правового, народознавчого, спортивного спрямування. Квести об’єднують такі спільні особливості: група людей виконує різноманітні завдання, відшукуючи підказки, інструкції, користуючись спеціальною картою-маршрутом або відповідною схемою. Необхідно відзначити, що завдання здебільшого несподівані та непрості.

Номер слайду 7

Флешмо́б (англ. flash mob – «спалахуючий натовп», flash –спалах, mob – натовп) – заздалегідь спланована масова акція, зазвичай організована через Інтернет або інші сучасні засоби комунікації, у якій велика кількість людей оперативно збирається у громадському місці, протягом декількох хвилин виконує попередньо узгоджені дії (сценарій) і швидко розходиться.

Номер слайду 8

Етапи організації флешмоба: 1) Зустріч з однодумцями. 2). Розробка робочого варіанта сценарію флешмоба. 3) Організація флешмоба: пошук додаткових учасників, постійний зв’язок з ними, збори на репетиції, створення образів учасників, пошук, розробка костюмів тощо. 4) Відеозйомка флешмоба та монтаж відеоролика зі флешмобом. Найпоширеніші сценарії флешмобів: Флешмоб «Танець»«Книжковий флешмоб» «Поетичний флешмоб»Флешмоб «Зарядка»

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Буккроссинг (англ. «book» — «книжка», «crossing» — «переїзд», «перехрестя») – всесвітнє книжкове мандрування з рук у руки, з дому в дім, з країни в країну. Іншими словами – це безкоштовний обмін книгами. Буккроссер, прочитавши книгу, залишає її у громадському місці, щоби хтось інший також мав змогу її прочитати, а той, до кого книжка потрапить, повторює процес. Так книги мандрують від одного читача до іншого, не залежуючись на полицях. У цьому русі беруть участь бібліотеки, магазини, кафе, клуби за інтересами.

Номер слайду 11

Інструкція користування так званою вільною бібліотекою проста: «Візьми, прочитай, поверни або залиш свою».

Номер слайду 12

Воркшоп (англ. workshop – майстерня) – це колективний навчальний захід, учасники якого отримують нові знання та навички в процесі динамічної групової роботи. Основні відмінності воркшопа від заходів іншого типу – висока інтенсивність групової взаємодії, активність і самостійність учасників, актуальний досвід й особисте переживання. Метою воркшопа є розвиток професійних навичок та взаємодія між різними фахівцями чи творчими людьми, які зацікавлені у вирішенні певної професійної проблеми або в розробці та реалізації певного проекту.

Номер слайду 13

Приклади воркшопів: літературний воркшопмистецький воркшопекологічний воркшоп

Номер слайду 14

Отже, сучасні методи і форми культурно-дозвіллєвої діяльності школярів обумовлений потребами суспільства в розширенні демократії та гласності, удосконаленням суспільних відносин, розвитком різнобічних здібностей учнівської молоді, продуктивним проведенням їх дозвілля.

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Яковенко Жанна Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Яковенко Жанна Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
4 квітня 2020
Переглядів
8915
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку