Найефективніший вплив на людину здійснює та інформація, яка впливає на кілька органів чуття і запам’ятовується вона тим краще і міцніше, чим більше каналів було активізовано. К. Ушинський стверджував: “Педагог має подбати про те, щоб якомога більше органів чуття – око, вухо, голос, чуття мускульних рухів і, навіть, якщо можливо нюх та смак, взяли участь в акті запам’ятовування... За такого дружного сприяння всіх органів в акті засвоєння ви переможете найлінивішу пам’ять”. Сприйняття людиною інформації
Об’єм інформаціїКомунікаційні технологіїСпіввідношення обсягу інформації з розвитком комунікаційних технологій602040080100120 Уснемовлення. Легенди/розповідіКниги/рукописи. Радіо. ТВ& відео. Комп’ютер. Web. Століття. Десятиліття. Роки та дніВ наш час…Велика частина освітнього контенту відстає від створюваних і використовуваних технологій на 2-3 покоління. Подвоєння інформації кожні 72 години в 2010 році
Проводити уроки на високому естетичному рівні (музика, анімація і тд..)Здійснювати диференційований підхід до учнів з різним рівнем готовності до навчання. Активізувати пізнавальну діяльність учнів. Одночасно організувати учнів з різними можливостями Посилити освітній ефект. Проводити дистанційне навчання. Застосовувати різнорівневі завдання. Підвищувати якість засвоєння учбового матеріалу. Використання ІКТ в школідозволяє:
Створюйте свої власні цифрові, інтерактивні та мультимедійні навчальні завдання ... Learning. Apps.org є додатком Web 2.0 для підтримки навчання за допомогою інтерактивних модулів. Існуючі модулі можуть бути безпосередньо включені в зміст навчання, а також їх можна змінювати або створювати в оперативному режимі. Метою є також об'єднанням і можливістю зробити їх загальнодоступним. Вони мають свою цінність, а саме - інтерактивність.