Рекомендації до оформлення різних типів презентацій. Розповідь про те, що презентація - це процес ознайомлення слухачів з певною темою. Зазвичай це демонстрація, лекція чи промова, з метою проінформувати чи переконати когось.
ПРЕЗЕНТАЦІЯце процес ознайомлення слухачів з певною темою. Зазвичай це демонстрація, лекція чи промова, з метою проінформувати чи переконати когось.
Номер слайду 3
Презентація є одним з маркетингових та PR інструментів
Номер слайду 4
Презентація може містити три компоненти. ПРОМОВА ДОПОВІДАЧАТе, що доповідач розповідаєСЛАЙДИТе, що бачить аудиторія на екраніРОЗДАТКОВІ МАТЕРІАЛИТе, що роздається кожному в аудиторії окремо, і містить деталі інформації що презентується
Номер слайду 5
Типи презентацій. ТОРГОВІВикористовуються торговими агентами під час укладання угоди. Вони дають змогу за короткий час подати всю інформацію про товар. МАРКЕТИНГОВІВикористовуються при підготовці умов для майбутніх торгових презентацій. Їх застосовують для широкої аудиторії для навчання агентів з продажу. НАВЧАЛЬНІПризначені для допомоги викладачу забезпечити зручне і наочне подання навчального матеріалу. КОРПОРАТИВНІПризначені для доведення інформації до акціонерів корпорації. Корпоративні об’єднання використовують також глобальну мережу Internet, що дає змогу дістати доступ до гіпертекстової гіпермедійної системми World Wide Web.