Узагальнення передового педагогічного досвіду вчителя мистецтва та логоритміки Корнієнко Олени Віталіївни

Про матеріал

Узагальнення передового педагогічного досвіду вчителя мистецтва та логоритміки вищої кваліфікаційної категорії, старшого вчителя Спеціальної школи №7 м. Києва Корнієнко Олени Віталіївни

Перегляд файлу

Музика є найдивовижнішим,  найтоншим засобом залучення

до добра, краси, людяності.
В. Сухомлинський

 

 

Досвід роботи Корнієнко Олени Віталіївни - вчителя мистецтва та логоритміки вищої кваліфікаційної категорії, старшого вчителя Спеціальної школи №7 м. Києва.
Стаж роботи в Спеціальній школі №7 - 42 роки.
Навчальні заклади, в яких отримала освіту:

  • Київський Інститут музики ім. Глієра- факультет фортепіано.
  • КДПІ ім. Горького - музично-педагогічний факультет.
  • НДПУ ім. Драгоманова – Дефектологія.   Логопедія.

Головна мета моєї педагогічної діяльності:

формування гармонійної особистості через подолання мовленнєвих та психофізичних порушень засобами мистецтва та логоритміки з активним використанням інноваційних технологій навчання.

Розвиток і корекція психофізичної сфери, сенсорних можливостей, психомоторних здібностей дітей з  порушеннями мовлення та особливими освітніми потребами.

Поліпшення психоемоційного стану учасників освітнього процесу засобами мистецтва в умовах воєнного стану.

Основними напрями моєї діяльності є логоритміка, мистецтво та сценотерапія.

 

 

 

 

Технології досвіду:

  • техніки стабілізації емоційного стану.
  • Емоційно-вольові та креативні тренінги.
  • Сприймання музики .
  • Музикування.
  • Образно-рухова діяльність .
  • Інтерактивні методи навчання .
  • Методична робота.

 

Техніки стабілізації емоційного стану:

  1. вправи для саморегуляції.
  2. Антистресове дихання.
  3. Інтелектуальне заземлення.
  4. Імаготерапія.
  5. Розслабляючі ігри та вправи для зняття тривожності.

 

Емоційно-вольові та креативні тренінги:

  1. психогімнастичні етюди.
  2. Релаксаційні вправи.
  3. Пантомімічні вправи.
  4. Музикомалювання.
  5. Нейроігри.
  6. Нейрогімнастика.

 

 

Сприймання музики:

  1. створення сприятливої атмосфери для  прослуховування музичних творів.
  2. Формування актуального медіаконтенту .
  3. Візуалізація слухового ряду.
  4. Обговорення та аналіз музичних творів з метою формування естетичного смаку  учнів  та  зняття  їх емоційної напруги.

 

Музикування:

  1. використання караоке.
  2. Створення власних фонограм та регулювання їх темпу і тональності .
  3. Використання друкованих нотних завдань.
  4. Вокалотерапія.
  5. Звукотерапія.
  6. Бодіперкусія.
  7. Шумовий оркестр.

 

Образно-рухова діяльність :

  1. дихально-артикуляційний  тренінг.
  2. Мовно-рухові ігри та вправи.
  3. Народні пісні, танці.
  4. Мовні ігри та рольові вірші.
  5. Танцювально-ритмічні вправи.
  6. Ігровий масаж і пальчикова гімнастика.

 

 

Методична діяльність:

  • Керівництво методичним об’єднанням вчителів корекційно-розвиткових дисциплін  Спеціальної школи №7 м.Києва.
  • Участь у психолого-педагогічних семінарах та педагогічних радах школи.
  • Проведення майстер-класів, відкритих уроків для студентів та викладачів логопедичного факультету НПУ ім. Драгоманова.
  • Обмін досвідом з вчителями міста, які працюють з учнями  з ООП.
  • Підтримання постійної комунікації з вчителями мистецтва Голосіївського району та науково- методичним центром  Голосіївського районного управління освіти через спільноту «Голосіїво. Вчителі мистецтва».
  • Підвищення кваліфікації на курсах, вебінарах та тренінгах.
  • Самоосвіта - відвідування виставок, концертів, театральних вистав та інформування про мистецькі події  міста Києва  спільноти школи.
  • З метою безперешкодного доступу  учнів та їх батьків до  навчального матеріалу  моїх  уроків  з  мистецтва та занять з  логоритміки здійснюю  їх постійну діджеталізацію:  створила базу даних  на інтерактивній платформі дистанційного навчання «Google Classroom», яка постійно оновлюється.
  • На українському он-лайн порталі «На урок»  створила систему тестів з  мистецтва  та отримала сертифікати  учасника  за  «Базовим» рівнем та рівнем  «Практик».
  • Системтично готувала учнів школи до участі у Київському фестивалі творчості «Повіримо у себе». Учні школи неодноразово були відзначені цінними призами та грамотами.
  • Підготувала учнів школи до участі у Всеукраїнському конкурсі дитячого малююнка «Охорона праці очима дітей»-2024.

 

 

 

docx
Додано
17 березня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку