Музика є найдивовижнішим, найтоншим засобом залучення
до добра, краси, людяності.
В. Сухомлинський
Досвід роботи Корнієнко Олени Віталіївни - вчителя мистецтва та логоритміки вищої кваліфікаційної категорії, старшого вчителя Спеціальної школи №7 м. Києва.
Стаж роботи в Спеціальній школі №7 - 42 роки.
Навчальні заклади, в яких отримала освіту:
-
Київський Інститут музики ім. Глієра- факультет фортепіано.
-
КДПІ ім. Горького - музично-педагогічний факультет.
-
НДПУ ім. Драгоманова – Дефектологія. Логопедія.
Головна мета моєї педагогічної діяльності:
формування гармонійної особистості через подолання мовленнєвих та психофізичних порушень засобами мистецтва та логоритміки з активним використанням інноваційних технологій навчання.
Розвиток і корекція психофізичної сфери, сенсорних можливостей, психомоторних здібностей дітей з порушеннями мовлення та особливими освітніми потребами.
Поліпшення психоемоційного стану учасників освітнього процесу засобами мистецтва в умовах воєнного стану.
Основними напрями моєї діяльності є логоритміка, мистецтво та сценотерапія.
Технології досвіду:
-
техніки стабілізації емоційного стану.
-
Емоційно-вольові та креативні тренінги.
-
Сприймання музики .
-
Музикування.
-
Образно-рухова діяльність .
-
Інтерактивні методи навчання .
-
Методична робота.
Техніки стабілізації емоційного стану:
-
вправи для саморегуляції.
-
Антистресове дихання.
-
Інтелектуальне заземлення.
-
Імаготерапія.
-
Розслабляючі ігри та вправи для зняття тривожності.
Емоційно-вольові та креативні тренінги:
-
психогімнастичні етюди.
-
Релаксаційні вправи.
-
Пантомімічні вправи.
-
Музикомалювання.
-
Нейроігри.
-
Нейрогімнастика.
Сприймання музики:
-
створення сприятливої атмосфери для прослуховування музичних творів.
-
Формування актуального медіаконтенту .
-
Візуалізація слухового ряду.
-
Обговорення та аналіз музичних творів з метою формування естетичного смаку учнів та зняття їх емоційної напруги.
Музикування:
-
використання караоке.
-
Створення власних фонограм та регулювання їх темпу і тональності .
-
Використання друкованих нотних завдань.
-
Вокалотерапія.
-
Звукотерапія.
-
Бодіперкусія.
-
Шумовий оркестр.
Образно-рухова діяльність :
-
дихально-артикуляційний тренінг.
-
Мовно-рухові ігри та вправи.
-
Народні пісні, танці.
-
Мовні ігри та рольові вірші.
-
Танцювально-ритмічні вправи.
-
Ігровий масаж і пальчикова гімнастика.
Методична діяльність:
-
Керівництво методичним об’єднанням вчителів корекційно-розвиткових дисциплін Спеціальної школи №7 м.Києва.
-
Участь у психолого-педагогічних семінарах та педагогічних радах школи.
-
Проведення майстер-класів, відкритих уроків для студентів та викладачів логопедичного факультету НПУ ім. Драгоманова.
-
Обмін досвідом з вчителями міста, які працюють з учнями з ООП.
-
Підтримання постійної комунікації з вчителями мистецтва Голосіївського району та науково- методичним центром Голосіївського районного управління освіти через спільноту «Голосіїво. Вчителі мистецтва».
-
Підвищення кваліфікації на курсах, вебінарах та тренінгах.
-
Самоосвіта - відвідування виставок, концертів, театральних вистав та інформування про мистецькі події міста Києва спільноти школи.
-
З метою безперешкодного доступу учнів та їх батьків до навчального матеріалу моїх уроків з мистецтва та занять з логоритміки здійснюю їх постійну діджеталізацію: створила базу даних на інтерактивній платформі дистанційного навчання «Google Classroom», яка постійно оновлюється.
-
На українському он-лайн порталі «На урок» створила систему тестів з мистецтва та отримала сертифікати учасника за «Базовим» рівнем та рівнем «Практик».
-
Системтично готувала учнів школи до участі у Київському фестивалі творчості «Повіримо у себе». Учні школи неодноразово були відзначені цінними призами та грамотами.
-
Підготувала учнів школи до участі у Всеукраїнському конкурсі дитячого малююнка «Охорона праці очима дітей»-2024.