Презентація "Сучасний урок у початковій школі в контексті компетентнісного підходу"

Про матеріал

Сучасний урок, зорієнтований на реалізацію компетентнісного підходу в навчанні.

Під поняттям компетентнісний підхід розуміють спрямованість освітнього процесу на формування й розвиток ключових (базових, основних, надпредметних) і предметних компетентностей особистості.

Найбільш універсальними є ключові компетентності, які формуються засобами міжпредметного і предметного змісту.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Л. Швалюк. Сучасний урок-спільна діяльність вчителя та учнів

Номер слайду 2

СУЧАСНИЙ УРОК Урок (традиційно) – це форма організації діяльності постійного складу вчителя та учнів у конкретний період часу, що систематично використовується для вирішення задач навчання, виховання та розвитку учнів. Сьогодні урок – це форма навчання, діяльність учня, а також – основа професійного зростання вчителя. Л. Швалюк

Номер слайду 3

ВИХІДНІ ПОЗИЦІЇ СУЧАСНОГО УРОКУЛ. Швалюк

Номер слайду 4

СУЧАСНИЙ УРОК ПЕРЕДБАЧАЄЛ. Швалюк

Номер слайду 5

ЗАВДАННЯ СУЧАСНОГО УРОКУ{35758 FB7-9 AC5-4552-8 A53-C91805 E547 FA}Підвищення рівня мотивації учнів. Використання суб’єктивного досвіду набутого учнями. Ефективне та творче застосування набутих знань та досвіду на практиці. Формування в учнів навичок отримувати, осмислювати та використовувати інформацію з різних джерел. Здійснення організаційної чіткості та оптимізації кожного уроку. Підвищення рівня самоосвітньої та творчої активності учнів. Створення умов для інтенсифікації навчально-виховного процесу. Наявність контролю, самоконтролю та взаємоконтролю за процесом навчання. Формування моральних цінностей особистості. Розвиток соціальних та комунікативних здібностей учнів,створення ситуації успіху . Л. Швалюк

Номер слайду 6

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІЛ. Швалюк

Номер слайду 7

ВНЕСОК НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ{3 C2 FFA5 D-87 B4-456 A-9821-1 D502468 CF0 F}Предмет. Основні компетентностіУкраїнська мова. Комунікативна, соціокультурна, уміння вчитися. Літературне читання. Читацька компетентність, комунікативна, інформаційна, уміння вчитися. Математика. Математична, уміння вчитися. Природознавство. Природознавча, дослідницькі уміння. Я у світіСоціальна, громадянська, уміння вчитися. Музичне мистецтво. Основи музичної культури. Трудове навчання. Предметно-перетворювальна, соціально- трудова. Основи здоров’я. Здоров’язбережувальнаІнформатикаІнформаційно-комунікаційна, уміння вчитися. Л. Швалюк

Номер слайду 8

ВИМОГИ ДО СТРУКТУРИ УРОКУЧітко визначені цілі та завдання уроку. Визначення типу уроку, органічний зв'язок всіх частин уроку. Зв'язок уроку з попереднім уроком і закладені перспективи на наступний урок. Вибір оптимальних, виходячи із цілей і завдань уроку, методів вивчення і закріплення нового матеріалу. Оптимальність домашнього завдання. Л. Швалюк

Номер слайду 9

ВИМОГИ ДО ПІДГОТОВКИ УРОКУПідготовку та використання демонстраційного і роздавального матеріалу. Можливість для учнів одержувати частину завдань самостійно під керівництвом педагога. Використовувати контроль і самоконтроль учнів у процесі виконання навчальних завдань, перевірку і самоперевірку після виконання ними завдання. При підготовці виділити складні моменти нової теми, продумати методику їхнього пояснення. Л. Швалюк

Номер слайду 10

ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ УРОКУУрок повинен сприяти розвитку пізнавальних процесів в учнів (сприйняттю, пам'яті, уваги, мислення, мовлення). Формувати якості особистості школярів (дисциплінованість, акуратність, ініціативність. Урок повинен сприяти формуванню мотиву позитивного ставлення учнів до навчання. Л. Швалюк

Номер слайду 11

ВИМОГИ ДО ТЕХНІКИ УРОКУПевний ритм і темп уроку оптимальний для учнів класу. Сприятливий психологічний клімат на уроці (взаємна доброзичливість, готовність учителя прийти па допомогу учневі. Взаємне співробітництво вчителя й учнів, педагогічний такт. Використання різних видів діяльності учнів, підтримувати інтерес до уроку. Л. Швалюк

Номер слайду 12

НАВИЧКИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯЛ. Швалюк

Номер слайду 13

РЕЗУЛЬТАТКОМПЕТЕНТНІСНОЇ ОСВІТИ{284 E427 A-3 D55-4303-BF80-6455036 E1 DE7}Знання«Я знаю, що…»Діяльність«Я вмію це зробити… Я можу… Я роблю…»Творчість«Я створюю… Я придумую…»Емоційно-ціннісна сфера«Я прагну… Я хочу…»Л. Швалюк

Номер слайду 14

МОДУЛІ КОНСТРУЮВАННЯ СУЧАСНОГО УРОКУЛ. Швалюк

Номер слайду 15

МОДУЛІ КОНСТРУЮВАННЯ СУЧАСНОГО УРОКУЛ. Швалюк

Номер слайду 16

ВИСНОВОКСучасний урок – це урок демократичний. Він проводиться не для учнів, а разом із ними. Його характеризує не навчання словом, а навчання справою. Особливістю сучасного уроку є компетентнісна спрямованість, що стає особливо актуальною в умовах модернізації освіти й сприяє формуванню ключових та предметних компетентностей, діяльнісний та особистісно-орієнтований підходи. Л. Швалюк

Номер слайду 17

ПОБАЖАННЯ НА ПРОЩАННЯЯскравих вам фарб життя, нескінченної палітри з великою розмаїтістю тонів і півтонів, а також різноманітних картин і полотен!Л. Швалюк

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Лазорко Наталія Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ляшенко Катерина Іванівна
    Дякую за змістовний матеріал.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кононенко Анатолій Миколайович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
18 лютого 2018
Переглядів
13325
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку