Презентація "Світ реклами"

Про матеріал
Презентація до уроку " Світ реклами" дає змогу яскравіше побачити особливості сучасної реклами і допомагає у засвоєнні даного матеріалу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Світ реклами

Номер слайду 2

ЕПІГРАФ “ Не підхвалиш – не продаси!” Народне прислів я

Номер слайду 3

ПЛАН УРОКУ 1. Реклама, її мета. 2. Види реклами. 3. Рекламна діяльність (маркетингові ходи, стратегії, хитрощі).

Номер слайду 4

“Реклама – це свічка запалювання та змащувальне мастило у механізмі економіки, що створює достаток для споживачів. І саме в такій якості її завдання полягає в інформуванні… Але це завдання не просто інформувати. Функція реклами – продавати. Продавати товари. Продавати ідеї. Продавати спосіб життя.” Альфред Дж. Сімена

Номер слайду 5

Головна мета реклами Привабити споживачів Вплинути на їхні смаки Переконати купити

Номер слайду 6

Рекламні ходи: Подарунки Лотерея Клуби за інтересами Участь у ярмарках, виставках Реклама бренду через підтримку відомих команд спорту та шоубізнесу.

Номер слайду 7

Безкоштовні подарнуки

Номер слайду 8

Лотерея – змагання, в якому ти можеш взяти участь, щоб виграти призи

Номер слайду 9

Клуби за інтересами

Номер слайду 10

Участь у ярмарках, виставках

Номер слайду 11

Реклама бренду

Номер слайду 12

Основні вимоги до реклами: Правдива Інформативна Переконлива Зрозуміла Достовірна Динамічна Яскрава Стисла Повторювана

Номер слайду 13

Закон України «Про рекламу» Реклама повинна бути: Законною, пристойною, чесною, правдивою; Наслідувати принципи справедливої конкуренції; Відповідати за надану інформацію перед глядачем та суспільством.

Номер слайду 14

Типи реклами: Інформаційна – інформує споживачів про новий товар та його корисні властивості Переконуюча – переконує споживачів купити саме цей товар на підставі його виняткових якостей Нагадуюча – нагадує про корисність товару, до якого вже звикли і перестали звертати увагу

Номер слайду 15

Рекламні стратегії (що використовують насправді)

Номер слайду 16

Неймовірні відчуття від вживаного продукту

Номер слайду 17

Використання відомих людей

Номер слайду 18

Метод «натовпу» (коли всі купують, а я ні – я не такий, як всі)

Номер слайду 19

Перебільшення

Номер слайду 20

Власний продукт на фоні гіршої якості іншого

Номер слайду 21

Використання статистики і цифр

Номер слайду 22

Повторювання та нав’язування

Номер слайду 23

Звуковий ряд (підвищення звуку під час показу)

Номер слайду 24

Використання відомих мультимедійних персонажів

Номер слайду 25

Надавання неправдивої інформації

Номер слайду 26

Неповна інформація про продукт

Номер слайду 27

Чи сучасний ти достатньо?

Номер слайду 28

Рекламні хитрощі 1. Великий візок = великі витрати 

Номер слайду 29

Рекламні хитрощі 2. Світ мій, зеркальце, мовчи! 3. Гривня кучка, а в кучці - три штучки !

Номер слайду 30

Рекламні хитрощі 4. Всі на барикади! 5.Сир в кінці тунелю.

Номер слайду 31

Рекламні хитрощі 6. Ах, обдурити мене не складно, я й сам обманюватись радий. 7. Оце так аромат!.. 

Номер слайду 32

Рекламні хитрощі 8. Платіжні карти  9. Квіти життя  10. Остання спокуса 

Номер слайду 33

«Жодна реклама не може продати те, що продати неможливо» С. Паркінсон

Номер слайду 34

ppt
Додав(-ла)
Онищенко Надія
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
1442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку