ПРЕЗЕНТАЦІЯ . СВЯЩЕННА РИМСЬКА ІМПЕРІЯ

Про матеріал
ПІСЛЯ УРОКУ УЧНІ ЗМОЖУТЬ: -характеризувати діяльність імператорів; -визначати причини роздробленості; -пояснювати вплив політики імператорів на внутрішню ситуацію в державі; -висловлювати власну позицію ; -робити аргументовані висновки .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

СВЯЩЕННА РИМСЬКА ІМПЕРІЯ

Номер слайду 2

ПІСЛЯ УРОКУ УЧНІ ЗМОЖУТЬ:характеризувати діяльність імператорів;визначати причини роздробленості;пояснювати вплив політики імператорів на внутрішню ситуацію в державі;висловлювати власну позицію робити аргументовані висновки .

Номер слайду 3

Як було утворено Священну Римську імперію Оттоном I Великим. Робота з підручником + робота в парах = скетчнотатки =https://learningapps.org/display?v=pe2vgocjj21

Номер слайду 4

2. Як відбувалася боротьба за владу міжсвітськими і духовними особами. Коментоване читання+ робота з джерелом = метод « Ромашка Блума»

Номер слайду 5

Номер слайду 6

«ХОДІННЯ ДО КАНОССИ»ЧИ ДОБРЕ, ЩО ВІДБУВАЛАСЯ ЦЯ БОРОТЬБА? ЧОМУ СВІТСЬКІ І ДУХОВНІ ВОЛОДАРІ НЕ МОГЛИ ДОМОВИТИСЯ?ЩО БУЛО, Б ЯКБИ ВОНИ НЕ ДОСЯГЛИ КОМПРОМІСУ?ЧИ ПРАВИЛЬНО Я ЗРОЗУМІЛА , ГЕНРІХА І VПАПА ВІДЛУЧИВ ВІД ЦЕРКВИ?ХТО ГОЛОВНІ ДІЙОВІ ОСОБИ?ЯК БИ ТИ ВЧИНИВ ( ЛА)НА МІСЦІ ГРИГОРІЯ VІІ?

Номер слайду 7

3. ЧИМ УСЛАВИВСЯ ФРІДРІХ ІІ. Робота з підручником + робота в парах = РОЗГАДАТИ КРОСЕНС

Номер слайду 8

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}

Номер слайду 9

Номер слайду 10

4. Чому закріпилась територіальнароздробленість Священної Римської імперіїhttps://learningapps.org/display?v=pojoaroun21+ перегляд відео +робота з джерелом = вправа « Реставратор»

Номер слайду 11

Номер слайду 12

УЯВІТЬ, ЩО ВИ ВИРІШИЛИ ПИСАТИ КНИГУ ПРО КАРЛА ІV. ЯКУ НАЗВУ ВИ Б ПРИДУМАЛИ ( але не «КАРЛ ІV»)

Номер слайду 13

ЯКИЙ ПОРЯДОК УСПАДКУВАННЯ ПРЕСТОЛУ ВИЗНАЧАЛА « ЗОЛОТА БУЛЛА»?

Номер слайду 14

Захоплення нових земель на східному кордоні, війни в Італії призвели до послаблення влади …1 та посилення німецьких князів. …2 князів, які мали право обирати імператора, називалися …3 . У 1356 р. імператор …4.. видав «…5..», що визначала порядок передачі 6…у Священній Римській імперії і закріплювала за курфюрстами право на вищий суд, карбування власної монети, стягування мита і навіть право вести …7 один з одним.

Номер слайду 15

У роздробленій Німеччині не існувало єдиних для всієї країни 8…, уряду, загальної скарбниці, …9 . Органом станового представництва був …10. До нього входили князі, рицарі та представники великих міст. Рейхстаг вирішував лише 11…., не втручаючись у справи 12.

Номер слайду 16

ЗНАЙДИ СЛОВА ЯКІ СТОСУЮТЬСЯ ДАНОЇ ТЕМИ

Номер слайду 17

РЕФЛЕКІЯ1. Прийом «Приріст знань та досягнень» Принцип: Запропонуйте учням наприкінці заняття по черзі за принципом прийому «Мікрофон» назвати 2 факти, продовживши відповідні фрази, – «я не знав...», «тепер я знаю...».

Номер слайду 18

pptx
Додано
16 грудня 2021
Переглядів
1941
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку