Клас готовий працювати?Додавати й віднімати,Числа й вирази рівняти,Вчасно руку піднімати,Щоб складну задачу розв’язати. Проспівав дзвінок –Починається урок.
Номер слайду 3
УСНІ ОБЧИСЛЕННЯ{BC89 EF96-8 CEA-46 FF-86 C4-4 CE0 E7609802}СУМАРІЗНИЦЯДОБУТОКЧАСТКАСУМАРІЗНИЦЯДОБУТОКЧАСТКА78 і 293 і 34 і 818 і 215 і 314 і 77 і 530 і 5
Номер слайду 4
УСНІ ОБЧИСЛЕННЯ{BC89 EF96-8 CEA-46 FF-86 C4-4 CE0 E7609802}СУМАРІЗНИЦЯДОБУТОКЧАСТКАСУМАРІЗНИЦЯДОБУТОКЧАСТКА8 і 820 і 102 і 718 і 350 і 5046 і 65 і 940 і 5
Задача Оленка знайшла в лісі 25 грибів, а Павло - у 5 разів менше. Скільки грибів знайшли діти разом? 1) 25 : 5 =5 (гр.) – знайшов Павло;2) 25 + 5 = 30 (гр.)Відповідь: 30 грибів знайшли діти разом.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
РОБОТАЗ КНИГОЮСТОРІНКА 103
Номер слайду 9
ЦЕ10 ГРН * 2 = 20 ГРН10 ГРН * 5 = 50 ГРНЦЕ
Номер слайду 10
1 * 10 = 102 * 10 = 203 * 10 = 304 * 10 = 405 * 10 = 506 * 10 = 607 * 10 = 708 * 10 = 809 * 10 = 9010 * 10 = 100 Щоб помножити будь-яке число на 10, справа від цього числа потрібно дописати нуль.
Номер слайду 11
10 : 10 = 120 : 10 = 230 : 10 = 340 : 10 = 450 : 10 = 560 : 10 = 670 : 10 = 780 : 10 = 890 : 10 = 9100 : 10 = 10 Щоб поділити будь-яке число на 10, справа від цього числа потрібно забрати нуль.
Номер слайду 12
Одиниці вимірювання маси — грами, кілограми, центнери. Пригадаємо скороченні позначення:грами — гкілограми — кгцентнери — ц100 кг = 1 ц - центнер
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Завдання. У скільки разів 100 більше за 10? За 50?100 : 10 = у 10 разів100 : 50 = у 2 рази. Скільки кілограмів у 10 мішках цукру?10 кг10 * 10 =100 (кг) – у 10 мішках.
Номер слайду 15
Завдання 550 кг50 кг50 + 50 =100 ( кг )100 кг = 1 ц - центнер
Номер слайду 16
https://wordwall.net/uk/resource/52536569/%D1%81%D1%8 C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96-%D0%BD%D0%B0-%D1%83%D1%80%D0%BE%D1%86%D1%96 ДЯКУЮ ЗА УРОК !