11 травня о 19:00Вебінар: Трудові відносини в закладі освіти: права, обов’язки та соціальні гарантії

Тема. « Додаємо і віднімаємо числа частинами.“ ( ст. 87, Математика 2 клас Скворцова С. О., Онопрієнко О.В. )

Про матеріал
Тема. « Додаємо і віднімаємо числа частинами.“ ( ст. 87, Математика 2 клас Скворцова С. О., Онопрієнко О.В. ) Мета. Формувати обчислювальні навички додавання й віднімання з переходом через розряд; учити замінювати число сумою зручних доданків; актуалізувати прийоми порозрядного додавання й віднімання та прийоми обчислення частинами.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема. « Додаємо і віднімаємо числа частинами.“ ( ст. 87, Математика 2 клас Скворцова С. О., Онопрієнко О. В. )Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРМатематика

Номер слайду 2

Ось і дзвоник пролунав, Для навчання час настав А урок у нас незвичний, Чарівний, математичний! II«Якщо ви хочете навчитися плавати, то сміливо ступайте в воду, а якщо хочете навчитися розв’язувати задачі, то розв’язуйте їх ». (Д. Пойа)

Номер слайду 3

Наш настрій

Номер слайду 4

ЩОДЕННІ НОВИНИ Прийшов час тему уроку вам назвати ...

Номер слайду 5

Вузлик ще один сьогодні будемо в'язати. На уроці тему... “Додаємо і віднімаємо числа частинами. “ будемо вивчати.

Номер слайду 6

ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА « ЗНАЮ - ХОЧУ ДІЗНАТИСЯ»ЩО ВАМ ВІДОМО З ТЕМИ?ЩО Б ВИ ХОТІЛИ ДІЗНАТИСЯ?Математика

Номер слайду 7

Що ми очікуємо від уроку ? ГАРНОГО НАСТРОЮ ВЕСЕЛИХ ІГОР НОВИХ ЗНАНЬ РОБОТУ В ПАРАХ НАВЧИТИСЯ ВИСЛОВЛЮВАТИ СВОЇ ДУМКИ

Номер слайду 8

Ось ми зошити візьмем І похило покладем. Сядем рівно, як смичок, Бо почався вже урок.

Номер слайду 9

Щоб цифри правильно писати, Хвилинку каліграфії треба почати! Цифри пишемо рівнесенько, Щоб було гарнесенько!

Номер слайду 10

« Конкурс красунь » 2;3;4;5.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 13

Математичний диктант 98 24……Класна робота. Каліграфічна хвилинка12 лютого Назвати найбільше. Підкреслити найменше.

Номер слайду 14

Математичний диктант 98 24……Класна робота. Каліграфічна хвилинка12 лютого

Номер слайду 15

6543283776461625341328 +8

Номер слайду 16

П Е Р Е В І Р К А 73, 51, 36, 45, 84, 54, 24, 33, 42, 21, 36.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Що більше — доданок чи сума? Що менше? За допомогою якої арифметичної дії знаходять менше число? невідомий доданок? Як знайти невідомий доданок?Що більше — зменшуване чи різниця? За допомогою якої арифметичної дії знаходять більше число? невідоме зменшуване?

Номер слайду 19

Як знайти невідоме зменшуване?Що більше — зменшуване чи від’ємник? Що менше? За допомогою якої арифметичної дії знаходять менше число?

Номер слайду 20

За допомогою якої арифметичної дії знаходять невідомий від’ємник? Як знайти невідомий від’ємник?

Номер слайду 21

Робота з підручником ( с.87 )

Номер слайду 22

Номер № 1 в книзі ви знайдіть, Приклади ці розв'яжіть. Прийшов час вже показати, Чи вмієте ви рахувати.

Номер слайду 23

27 – р, якщо р = 8, тоді 27 – р = 27 – 8 = 27 – 7 – 1 = =20 – 1 = 19 Завдання 1

Номер слайду 24

52 –k, якщо k =9, тоді 52 – k = 52 – 9 = =52 – 2 – 7=50 –7= 43с + 45, якщо с = 6, тоді с + 45 =6 + 45 =45 +5+1 = = 50 + 1 = 51

Номер слайду 25

16 + b, якщо b = 8, тоді 16 + b – 5 = 16 + 8 – 5 = =8 – 5 + 16 = 3 + 16 = =19

Номер слайду 26

Завдання 2.  Додавання і віднімання частинами.46 + 35 = 46 + 4 + 31= =50 + 31 = 81

Номер слайду 27

46 + 35 = 46 + 34 + 1 = =80 + 1 = 8193 – 68 = 93 – 63 – 5 = 30 – 5=25

Номер слайду 28

27 + 27 = 27 + 3 + 24 = =30 + 24 = 5427 + 27 = 27 + 23 + 4 == 50 + 4 = 54

Номер слайду 29

31 – 16 = 31 – 11 – 5 = 20 – 5 = 15 54 + 28 = 54 + 6 + 22 == 60 + 22 = 8254 + 28 = 54 + 26 + 2 == 80 + 2 = 82

Номер слайду 30

64 – 58 = 64 – 54 – 4 = =10 – 4 = 647 + 26 = 47 + 3 + 23 = 50 + 23 = =7347 + 26 = 47 + 23 + 3 = 70 + 3 = =73 

Номер слайду 31

75 – 49 = 75 – 45 – 4 = = 30 – 4 = 26 

Номер слайду 32

Завдання 3.  Задача. Наталка зібрала в саду 23 яблука, а Семен — 9. Серед зібраних ними яблук були 20 жовтих, решта — червоні. Скільки червоних яблук зібрали Семен і Наталка?

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Вираз:  (23 + 9) – 20

Номер слайду 35

Розв’язання. Скільки всього яблук зібрали в саду? 23 + 9 = 32 (яб.) 2) Скільки червоних яблук зібрали Семен і Наталка? 32 – 20 = 12 (яб.) Відповідь: 12 червоних яблук зібрали Семен і Наталка.

Номер слайду 36

2 спосіб. Припустимо, що жовті яблука зібрала Наталка, тоді для рахунку червоних яблук:  Розв’язання1) 23 – 20 = 3 (яб.) – червоних яблук зібрала Наталка;2) 3 + 9 = 12 (яб.) – червоних яблук зібрали Семен і Наталка. 

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Домашнє завдання Навчальний зошит « Працюю самостійно № 3 »: с.32.

Номер слайду 39

Мета. Формувати обчислювальні навички додавання й віднімання з переходом через розряд; учити замінювати число сумою зручних доданків; актуалізувати прийоми порозрядного додавання й віднімання та прийоми обчислення частинами. Тема. « Додаємо і віднімаємо числа частинами.“ ( ст. 87, Математика 2 клас Скворцова С. О., Онопрієнко О. В. )

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 лютого
Переглядів
814
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку