Презентація: "Техніка продажів у магазині"

Про матеріал
Чим більше конкуренції на ринку, тим інтенсивніше продавці шукають дієвих способів для реклами і розповсюдження товарів. Навіть для неконкурентних товарів потрібно знайти методи, які дозволять зробити їх популярними на ринку. Відтак, все більше уваги приділяють технікам продаж, які дають можливість залучити клієнтів, показати їм переваги товарів, зробити зацікавлених клієнтів постійними покупцями.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Техніка продажів в магазиніРозробила майстер в/н ІІ категорії Прокопчук Д. В.

Номер слайду 2

Чим більше конкуренції на ринку, тим інтенсивніше продавці шукають дієвих способів для реклами і розповсюдження товарів. Навіть для неконкурентних товарів потрібно знайти методи, які дозволять зробити їх популярними на ринку. Відтак, все більше уваги приділяють технікам продаж, які дають можливість залучити клієнтів, показати їм переваги товарів, зробити зацікавлених клієнтів постійними покупцями.

Номер слайду 3

Техніка продажів в магазині одягу. Будь-який магазин – це місце, де людина вибирає собі необхідну річ. І скрізь існують свої специфічні методи продажів. У магазині одягу багато що залежить від пори року і особливостей товару. У теплу пору року продажі ростуть від легкого одягу, в холодну – від теплого. При цьому продавець повинен прекрасно орієнтуватися в першу чергу, світі моди, попиту і бажаннях покупця, а також в особливостях будови тіла покупця: за рахунок чого можна приховати або підкреслити його особливості будови.

Номер слайду 4

Продаж товарів в магазині взуття. Продавці магазинів взуття працюють в такому ж напрямку і техніка продажів в магазині взуття не багато в чому відрізняється. У будь-якому випадку, менеджер, який бажає підвищити продажі, зобов’язаний зробити все для здійснення успішної операції між магазином і покупцем.

Номер слайду 5

Продаж в ювелірному магазиніПродаж предметів розкоші – особлива розмова. Ці речі купують не часто і не на один рік, тому домогтися високого прибутку – це ціле мистецтво. Продавець повинен розуміти, що продажі ювелірних виробів дещо відрізняються від інших технік. Фахівці, які проводять різні тренінги з навчання персоналу, стверджують, що швидше продаються ті прикраси, які подобаються самим продавцям. А повинно бути дещо по-іншому. Менеджер повинен вміти презентувати будь-яку ювелірну прикрасу на високому рівні, незалежно від того, подобається воно особисто йому чи ні.

Номер слайду 6

продаж в магазині косметики. Дуже схожа на описану вище технологію технологія продажів в магазині, що продає косметику. Тут також необхідний індивідуальний підхід до кожного покупця. Косметика – товар особливий, що вимагає консультацій. І менеджер, відповідно, зобов’язаний знати про продукцію все, грамотно її представити і довести правильність вибору. Грамотний менеджер повинен передбачити можливість заперечень з боку покупців. Адже заперечення з боку покупця – це свого роду криза передбачуваної операції. Професіоналізм менеджера полягає в тому, наскільки швидко він подолає кризу і виведе з неї покупця.

Номер слайду 7

продаж в магазині іграшок. У таких крамницях покупці трохи відрізняються від інших – адже найчастіше іграшки вибирають діти. Продавець магазину іграшок повинен, перш за все, любити дітей.Інакше, продавати іграшки стане для нього простий обов’язком, не приноситиме задоволення і як наслідок – ефективних продажів. Він повинен вміти розповісти про іграшку так, щоб дитина вже не мислила себе без неї, переконати дорослих у правильності вибору. А зробити вибір серед розмаїття сучасних іграшок дуже важко. Зацікавити дитину взагалі важко, тому компетентний і грамотний продавець – головна умова для підвищення продажів.

Номер слайду 8

продаж в магазині меблів. В цілому всі продажі складаються з великої кількості різних нюансів, так як всі люди різні, людський фактор відіграє найбільшу роль і проявляється в магазинах сильніше, ніж будь-де. Меблі – річ непроста. Її купує зазвичай не одна людина, а кілька. Тому продавець меблів зобов’язаний володіти технікою роботи з групою людей. У такому випадку важливо вміти виділяти лідера, але й інших членів не можна залишати без уваги. Продавець повинен вміти узгодити різні думки, якщо такі існують, привести всіх до компромісу. Крім того, продавець повинен вміти працювати з каталогами продукції, так як не завжди є можливість представити меблі в повному вигляді. Уміння володіти технікою здвоєних продажів (супутніх аксесуарів для меблів) тільки підвищить рівень продажів і приверне клієнтів.

Номер слайду 9

продаж в книжковому магазиніНе можна не згадати і особливу атмосферу магазинів, в яких продаються книги. Покупці тут – люди особливі. Вони люблять читати. Тому менеджер магазину книг повинен бути грамотним, освіченим і начитаною людиною. Його завдання – виявити потреби клієнта і порадити необхідну літературу. Крім того, дуже часто книги купують люди похилого віку, а до них потрібен особливий підхід: увага, якісне обслуговування.

Номер слайду 10

продаж в інтернет магазиніОстаннім часом все більшою популярністю починають користуватися інтернет-магазини. Вони дещо відрізняються від звичайних магазинів і, відповідно, технологія продажів в інтернет-магазині також має відмінності. Перш за все, контакт менеджера або консультанта з потенційним покупцем встановлюється не “вживу”. Тут прийнято користуватися технікою телефонних дзвінків.  Успішний менеджер повинен володіти навичками телефонної розмови з людиною, яку ніколи не бачив і не побачить. Це дуже важко і без спеціальної підготовки обійтися важко.І, нарешті, головне. Де б не працював продавець, яку б техніку продажів він не використав, успіху він доб’ється лише наполегливою працею і бажанням.

pptx
Додано
15 січня
Переглядів
299
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку