порівнюють свої очікування з тим, що їм реально пропонують вивчити;ставлять запитання щодо нового навчального матеріалу;експериментують, пробують застосувати новий матеріал на практиці за допомогою наявних у них уявлень, знань, умінь незалежно від того, чи є вони достатніми;аналізують отриманий досвід;переглядають свої очікування й висловлюють нові;виявляють головне, осмислюють теоретичні ідеї, концепції;відстежують хід власних думок;роблять висновки щодо змісту матеріалу;пов’язують зміст уроку з особистим досвідом;відпрацьовують уміння і стратегії мислення. Осмислення
Ментальна карта потилична скронева тім’яна вилична носові верхньощелепналобова мозковий відділ лицевий відділ нижньощелепна череп стегнова передпліччязаплесно плесно стопа нижні кінцівки Скелет верхні кінцівки плече людинифаланги пальців кисть зап’ясток гомілкова п’ясток фаланги пальців велика мала хребет шийний грудний поперековий крижовий куприковий відділ відділ відділ відділ відділ грудна ребра кістка