Презентація "Технології розвитку критичного мислення"

Про матеріал
Матеріал для проведення тренінга по технологіях розвитку критичного мислення
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тренінг з технології розвитку критичного мислення. Найголовніше -навчити людину мислити ( Брехт)

Номер слайду 2

Номер слайду 3

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛАособистістьпатріотінноватор

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Аналізуватипорівнюватисинтезуватиоцінювати інформацію. Критично мислити -Бачити проблеми, ставити запитання Висувати гіпотизи та оцінювати альтернативи. Робити свідомий вибір, приймати рішення та обгрунтовувати його

Номер слайду 6

Сучасний урок

Номер слайду 7

Викликосвіжити наявні знання, уявлення, уміння, пов’язані з темою уроку;провести “інвентаризацію” цих знань і уявлень, виявити прогалини;зосередити увагу на новій темі;сформувати позитивне ставлення, зацікавленість у процесі навчання.

Номер слайду 8

Кластер - графічне моделювання Клас Відділ Класоднодольні Покритонасінні дводомніРодина Родина Родина Родиназлаки лілійні розові бобові

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Дерево передбачень- блок-схеми. ТЕМАар. Гументиаргументипередбаченняпередбачення

Номер слайду 11

Діаграма Венна. Рослинна клітина. Тваринна клітинаклітинна стінка ядро глікокалікс пластиди цитоплазма лізосоми мітохондрії ендоплазматична сітка плазматична мембрана комплекс Гольджі

Номер слайду 12

порівнюють свої очікування з тим, що їм реально пропонують вивчити;ставлять запитання щодо нового навчального матеріалу;експериментують, пробують застосувати новий матеріал на практиці за допомогою наявних у них уявлень, знань, умінь незалежно від того, чи є вони достатніми;аналізують отриманий досвід;переглядають свої очікування й висловлюють нові;виявляють головне, осмислюють теоретичні ідеї, концепції;відстежують хід власних думок;роблять висновки щодо змісту матеріалу;пов’язують зміст уроку з особистим досвідом;відпрацьовують уміння і стратегії мислення. Осмислення

Номер слайду 13

Метод фішбоун «Ріст бактеріальних хвороб»причинифактипроблемависновки

Номер слайду 14

Ромашка Блума Прості запитання(Що? Де? Коли?)Практичні запитання(Як можемо?) Оцінюючі запитання(Чи є це добре?) Уточнюючі запитання(Чи вірно я зрозумів?)Творчі запитання(Що було б…?)Інтерпритуючізапитання(Чому?)

Номер слайду 15

Ментальна карта потилична скронева тім’яна вилична носові верхньощелепналобова мозковий відділ лицевий відділ нижньощелепна череп стегнова передпліччязаплесно плесно стопа нижні кінцівки Скелет верхні кінцівки плече людинифаланги пальців кисть зап’ясток гомілкова п’ясток фаланги пальців велика мала хребет шийний грудний поперековий крижовий куприковий відділ відділ відділ відділ відділ грудна ребра кістка

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

узагальнюють та інтерпретують основні ідеї уроку;обмінюються думками та висловлюють особисте ставлення до окремих положень матеріалу чи уроку загалом;оцінюють набуті знання й уміння;ставлять перед собою запитання;планують застосування вивченого. Рефлексія

Номер слайду 19

Сьогодні роби те, що не хочуть інші – завтра будеш мати те, що не можуть інші Генрі Форд

Номер слайду 20

Беріться за те, що є незвіданим та новим. Повірте , це завжди дає поштовх для творчості та натхнення і безумовно приведе до успіху та задоволення.

Номер слайду 21

.

pptx
Пов’язані теми
Біологія, Майстер-класи
Додано
12 лютого 2022
Переглядів
513
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку