Урок розвитку зв'язного мовлення для учнів 3 класу ТВІР- Міркування
Мкта Вчити учнів складати та записувати твір-міркування, удосконалю-
вати вміння добирати мовні засоби відповідно до задуму висловлю-
вання і стилю мовлення
Тип текстів: Текст- розповідь. Текст-опис. Текст-міркування
Номер слайду 3
Доповніть речення. Текст-розповідь - цетекст, у якому йдеться про події, пов’язані між собою, про події героїв і персонажів розповіді. Його мета- розповісти, як це було. Текст-опис - цесловесне зображення предмета, істоти, явища,місцевості та приміщення. Для опису предмета використовують питання який? яка? яке? які?Текст-міркування – це …….
Номер слайду 4
Текст-міркування – це текст, у якому висловлюють і доводять думку.
Номер слайду 5
Складові тексту-міркування: Зачин тексту – речення, в якому висловлюється твердження. Основна частина тексту – речення, в якому міститься доведення. Кінцівка тексту – речення, в якому робляться висновки.
Номер слайду 6
Текст – міркування про необхідність дощу Я вважаю, що дощ є цілющою водою для усього живого. По-перше, напуваючи землю, він не дає сохнути рослині. По-друге, вчасний дощ – запорука щедрого врожаю. По-третє, повітря стає свіжішим, а шумні вулиці – чистими від пилу. Дощ дуже необхідний для нашої природи
Номер слайду 7
Родина Важлива Родина дуже важлива у житті кожної людини. Це найрідніші люди, яких ми дуже любимо. Вони дарують нам тепло і підтримують, коли нам потрібна допомога. Родина – це цілий світ, у якому все зрозуміле, дороге. Не дарма кажуть: «З родини йде життя людини». Бережіть свою родину, вивчайте свій родовід!
Номер слайду 8
Поміркуй над висловом Дитина - дзеркало родини.
Номер слайду 9
Розшифруй прислів’я Дерево тримається корінням, а людина сім’єю.