Презентація. Тема " Мистецтво бароко"

Про матеріал
Ця презентація допоможе учням ознайомитися з європейським бароко. У ній освітлюються зразки архітектури, скульптури, живопису
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Бароко1

Номер слайду 2

2

Номер слайду 3

3

Номер слайду 4

4

Номер слайду 5

5

Номер слайду 6

6

Номер слайду 7

7

Номер слайду 8

Бароко (від італ. barocco–„ дивний”, від порт.barroco,ісп. barrueco та фр baroque  - «перлина неправильної форми»)– стиль у мистецтві XVI – XVIIIст., художній напрям і сама епоха. (епоха Бароко)Андріївський собор Київ. Л. Берніні Фонтан “ Чотири ріки”Рим8

Номер слайду 9

Бароко * Бароко- один з найвідоміших стилів мистецтва в світі. * « Бароко» в перекладі з португальської означає «перлина неправильної форми» * В перекладі з італійської barocco — «химерний», «дивний», «схильний до надмірностей». * Хронологічні межі стилю- XVI-XVIII століття * Цей стиль мистецтва прийшов на зміну Ренесансу і включає в себе досить багато напрямків. Це і живопис, і музика, і театр, і архітектура, а також мода. Синтез мистецтв!!!9

Номер слайду 10

Л. Берніні “Аполон і Дафна”Караваджо “ Вакх”Рембрандт “ Повернення блудного сина”А. ВівальдіЙ. Бах. Жан-Батіст Леблон. Петергоф10

Номер слайду 11

Бароко*Стиль бароко народився в Італії, але з часом під його вплив потрапила майже вся Європа. Стилю притаманне прагнення до величі, пишність, грандіозність, динамічність, урочистість ,контрасність, синтез мистецтв, поєднання реальності та ілюзії.*Головними типами споруд є кафедральні собори, палаци.11

Номер слайду 12

Бароко*В архітектурі стиль бароко успадкував форми італійського Відродження, проте, перевершив його за складністю і різноманіттям. *Засновником стилю вважають Франческо Борроміні ( 1599- 1667) * Бароковій архітектурі притаманне використання пілястр, колон, розкішних скульптурних деталей, ліпнини.12

Номер слайду 13

Бароко*Також бароковій архітектурі притаманна велика кількість кривих, пластично вигнутих ліній і поверхонь, що порушують статичність і викликають відчуття руху 13

Номер слайду 14

Барокко. Джованні Лоренцо Берніні Колонада площі перед собором св. Петра Рим. Франческо Борроміні Базиліка Св. Агнесси на пьяцца Навона 14

Номер слайду 15

Цвінгер – одне з найкрасивіших місць в Дрездені, являє собою комплекс із чотирьох будинків у стилі бароко.15

Номер слайду 16

Цвінгер. Дрезден арх Маттеус Пеппельман16

Номер слайду 17

Цвінгер* Зараз у Цвінгері діє 6 музеїв. Найзнаменитіший з них – Дрезденська картинна галерея.17

Номер слайду 18

Італійське бароко. Санта - Марія Мажоре. Рим. Л. Берніні колонадамайдану перед собором св. Петра. Церква св. Людовіка . Рим. Д. Браманте, А . Сангалло, Мікеланджело,Д. Віньола,Д. делла Порта,, К. Мадерно, Л. Берніні Собор св. Петра. Рим Джакомо да Віньола Ансамбль вілли Джуліа

Номер слайду 19

Австрійське бароко. Зальцбург Кафедральний собор. Собор св. Павла у ВідніКарлскірхе Відень

Номер слайду 20

Французьке бароко. Люксембурзький палац. Париж. Валь- де Грас. Париж. Верcальський палац. Інтер`єр

Номер слайду 21

Німецьке бароко. Цвінгер. Дрезден. Берлінський собор. Фрауенкірхе. Дрезден

Номер слайду 22

Санкт - Петербург““Зимовий палац” Санкт - Петербург“Катерининський “ палац. Санкт- Петербург. Петергоф. Фонтани

Номер слайду 23

Скульптура бароко* Скульптури бароко відрізняє динамічність, нестримна художня фантазія творця23

Номер слайду 24

Бароко. Л. Берніні «Аполлон и Дафна»Л. Берніні «Давид»24

Номер слайду 25

Бароко. Л. Берніні Фонтан « Четыре реки» Рим. Фонтан Треві Рим.25

Номер слайду 26

Бароко. Л. Берніні Екстаз св. Терези. Фонтан « Самсон» і. Григорович- Барський Київ26

Номер слайду 27

Інтер`єри27

Номер слайду 28

Живопис бароко28 Живопис бароко

Номер слайду 29

Бароко* У період бароко в різних країнах досягло значних вершин мистецтво малярства. *Улюбленим жанром живопису доби бароко був декоративний розпис інтер'єрів. Внутрішній простір споруд ставав схожим на суцільне живописне полотно. Розглядаючи ці монументальні розписи, важко сказати, де закінчується архітектура і починається живопис. Такий синтез архітектури й живопису підносив людину над буденністю.29

Номер слайду 30

Бароко * Живописець італійського бароко Мікеланджело Мерізі (1573-1610) прозваний Караваджо. Від цього походить назва реалістичної течії в мистецтві — «караваджизм». Вона породила послідовників його методу в усій Західній Європі. Він одним з перших відкрив виразні можливості світла в малярстві. Для посилення емоційного впливу на глядача художник вихоплював світлом окремі найсуттєвіші частини картини, залишаючи деталі в напівтемряві.30

Номер слайду 31

Бароко ( італійське)Караваджо «Лютняр» 31 КАРАВАДЖО АВТОПОРТРЕТ

Номер слайду 32

Бароко ( іспанське)* Художник Дієго Веласкес (1599- 1660), видатний представник іспанського бароко, створював складні багатофігурні композиції, правдиво зображуючи людей різного стану в камерних і парадних портретах, зокрема групових.32

Номер слайду 33

Дієго Веласкес “ Меніни”* Полотно було написано в 1656-1657 роках. Воно досі перебуває в Мадриді, в музеї Прадо. На картині зображена інфанта Маргарита і її Меніни (фрейліни). На задньому плані в дзеркалі відображаються король Філіп IV і Маріанна Австрійська - батьки інфанти. Придворні дами і кавалери, карлики, собака і сам художник - невелика сценка з палацового життя зображена на полотні. * Картина «Меніни» Веласкеса залишила після себе багато загадок. Король і королева представлені разом. Проте, з етикету їх завжди малювали окремо.* Розмір полотна, за яким працює художник, занадто великий для портретного живопису.33

Номер слайду 34

Бароко«Золотим віком» живопису Нідерландів стало XVII століття, адже в маленькій країні творили понад дві тисячі художників. Їх поділяли на художників голландської та фламандської шкіл. Заможні люди й пересічні бюргери прикрашали будинки пейзажами, натюрмортами, портретами, побутовими картинами.34

Номер слайду 35

Бароко «Великий голландець»Рембрандт ван рейн « Повернення блудного сина»Рембрандт ван рейн «Нічний дозор»35

Номер слайду 36

Рембрандт ван Рейн. Картина «Повернення блудного сина» завершує творчий шлях Рембрандта. Мабуть, жодна із картин Рембрандта не передає стільки почуттів, як картина «Повернення блудного сина». У цьому творі Рембрандт досліджував загальнолюдські взаємини.36

Номер слайду 37

Рембрандт ван Рейн *На полотні ми бачимо схиленого напівсліпого старця, що зворушливо, ніжно обіймає свого нещасного, пригніченого власними пороками сина, котрий, збагнувши свою духовну незрячість і невдячність щодо батька, повертається до рідної домівки в обійми милосердного отця. Праворуч – старший брат, що з гнівом і образою глядить на свого батька, не розуміючи таку його «несправедливу» благість.37

Номер слайду 38

Бароко. За допомогою ефектів світлотіні геніальний художник Рембрандт ван Рейн (1606-1669), якого по праву відносять до «великих голландців», у численних портретах, історичних композиціях не лише відображав зовнішність людей, а й глибоко проникав у їхній внутрішній світ. Рембрандт ван Рейн Автопортрет з Саскією на колінах38

Номер слайду 39

Пітер Пауль Рубенс. Риси стилю бароко, зокрема особлива театральна декоративність, виявилися в картинах фламандця Пітера Пауля Рубенса (1577-1640) на біблійні та міфологічні теми, а також у портретах. За талант і високий професіоналізм Рубенса називали «королем живопису і живописцем королів».39 Пітер Пауль Рубенс Портрет камеристки

Номер слайду 40

Пітер Пауль Рубенс40 П. Рубенс Портрет Гелены Фоурмен з дітьми

Номер слайду 41

Бароко*У творчості «малих голландців» значно розвинувся побутовий жанр, сформувалася школа пейзажного живопису. Художники-пейзажисти малювали скромні куточки сільського і міського середовища. На їхніх полотнах ми бачимо пересічні явища: вітряки під світлом місяця і сонячні пасовиська з коровами, уквітчані луки й дерева в дощовий похмурий день, вузенькі вулички з невеличкими будинками, канали з місточками й човнами.41 Ян Вермеєр “ Дівчина з перлинною сережкою”

Номер слайду 42

Бароко*У жанрі натюрморту їхню увагу привертали такі теми, як «сніданок» і «квіти», а також «пташиний двір», «рибна лавка», «мисливські трофеї».*Малюючи натюрморти з атрибутами мистецтва (палітрою і пензлями, музичними інструментами), науки та освіти (книжками, рукописами, картами), художники часто вкладали у свої композиції алегоричний зміст.42 В. Кальф. Натюрморт з омаром

Номер слайду 43

Барокко43 Амбросіус Босхарт “ Квітковий натюрморт”

Номер слайду 44

БарокоІ. С. Бах. Антоніо Вівальді44

Номер слайду 45

Дякую за увагу!Список використаних джерел1 . Масол Л. М. Мистецтво: підруч. для 8 кл загальноосвіт. навч. Закл/Л. М. Масол.-Х.: ФОЛІО, 20162. Блог Світлани Тунік https://svet-mus.blogspot.com/45

pptx
До підручника
Мистецтво 8 клас (Масол Л.М.)
Додано
2 лютого 2021
Переглядів
1862
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку