Урок узагальнення та систематизації знань. Тема "Мистецтво Нової доби ". Гра - квест

Про матеріал
Гра- квест по темі "Мистецтво Нової доби" для 8 класу. Гра має 5 етапів – 5 завдань. Для проведення гри бажано долучити старшокласників, учнів 10 - 11 класу, які допомагають групам - командам пройти всі конкурсні етапи, класного керівника, викладачів - предметників (члени журі)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

УРОК УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО НОВОЇ ДОБИ»

Номер слайду 2

УМОВИ КВЕСТУ: ГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО НОВОЇ ДОБИ»1. КЛАС ПОДІЛЯЄТЬСЯ НА КОМАНДИ2. КОЖНА КОМАНДА ОТРИМУЄ СВІЙ ООБИСТИЙ «ПУТІВНИЙ ЛИСТ»3. ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ ЗАКРІПЛЕНИЙ ЗА КОМАНДОЮ ЧЛЕН ЖУРІ ОЦІНЮЄ ПРАВИЛЬНІСТЬ ВІДПОВІДІ ТА ДАЄ ДОЗВІЛ НА ВИКОНАННЯ НАСТУПНОГО ЗАВДАННЯ. КОМАНДА ОТРИМУЄ, ЯКЩО ЗАВДАННЯ ВИКОНАЄ ПРАВИЛЬНО ТА РАНІШЕ ЗАПЛАНОВАНОГО ЧАСУ (ВЧАСНО)4. ПЕРЕМАГАЄ ТА КОМАНДА, ЯКА ПРОХОДИТЬ ВСІ ЕТАПИ «ПУТІВНОГО ЛИСТА» ТА ЗАВЕРШУЄ КВЕСТ ПЕРШОЮ - ЗА НАЙКОРОТШИЙ ЧАС!

Номер слайду 3

КОМЕНТАРІЙ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ:1. КВЕСТ МАЄ 5 (П’ЯТЬ) ЗАВДАНЬ2. ЗАВДАННЯ МОЖУТЬ КОМПОНОВАТИСЯ В РІЗНІЙ ПОСЛІДОВНОСТІ,В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД НЕОБХІДНОЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ КВЕСТУ КІЛЬКОСТІ КОМАНД – КІЛЬКОСТІ «ПУТІВНИХ ЛИСТІВ» 3. ДЛЯ ЕМОЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ УЧНІВ 8 КЛАСУ, ПРОПОНУЄТЬСЯ ОЦІНИТИ НАВЧАЛЬНИМИ ОЦІНЮЮЧИМИ БАЛАМИ ПЕРЕМОЖЦІВ ЗА 1 МІСЦЕ (12 БАЛІВ), 2 МІСЦЕ (11 БАЛІВ), 3 МІСЦЕ (10 БАЛІВ) 4. АНОНСУВАТИ, ЩО ВСІ ІНШІ КОМАНДИ, ЯКІ НЕ ВІЙДУТЬ В ПЕРШУ «ТРІЙКУ», НАГОРОДЖУЮТЬСЯ ЗАОХОЧУВАЛЬНИМИ ПРИЗАМИ ВІД ЧЛЕНІВ ЖУРІ. ГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО НОВОЇ ДОБИ»

Номер слайду 4

ЗАВДАННЯ № 1: РОЗВ,ЯЗАТИ КРОСВОРД (10 хв)ГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО НОВОЇ ДОБИ»

Номер слайду 5

ЗАВДАННЯ № 2 (20 хв): ВИ ОТРИМАЛИ ЕСКІЗ БУДИНКУ В КЛАСИЧНОМУ СТИЛІ,ВИКОРИСТОВУЮЧІ ДЕКОРАТИВНІ ЕЛЕМЕНТИ, СТВОРИТИАРХІТЕКТУРНУ СПОРУДУ В БАРОЧНОМУ СТИЛІ 3. ПІСЛЯ ЗДАЧІ БАРОЧНОЇ БУДІВЛІ ЖУРІ, НАПИСАТИ В «ПУТІВНОМУ ЛИСТІ» СЛОВО – ТЕРМІН – НАЗВА ТРИКУТНОГО ЗАВЕРШЕННЯ ФАСАДУ БУДІВЛІ, ПОРТИКА, КОЛОНАДИ, ЩО З БОКІВ ОБМЕЖЕНЕ ДВОМА СХИЛАМИ ДАХУ Й КАРНИЗОМ ПРИ ОСНОВІФРОНТОНГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО НОВОЇ ДОБИ»

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

ЗАВДАННЯ № 3: ВІДГАДАТИ РЕБУС - НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ В «ПУТІВНИЙ ЛИСТ» – (5хв)БАРОКОГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО НОВОЇ ДОБИ»

Номер слайду 9

ЗАВДАННЯ № 4 (15 хв)ЗАЙТИ В АКТОВУ ЗАЛУ, ПІДІЙТИ ДО ПОРТРЕТА КОМПОЗИТОРА, АВТОРА МУЗИКИ ГІМНУ АВСТРІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ,НАМАЛЮВАТИ ПРАПОР ТІЄЇ КРАЇНИ, ЯКА ВИКОРИСТОВУЄ ЦЮ МУЗИКУ ДЛЯ СВОГО ГІМНУ В СУЧАСНОСТІЗАПИСАТИ СЛОВО - ТЕРМІН В «ПУТІВНИЙ ЛИСТ» - БАТЬКОМ ЯКОГО МУЗИЧНОГО ЖАНРУ ВВАЖАЄТЬСЯ ЦЕЙ КОМПОЗИТОРГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО НОВОЇ ДОБИ»

Номер слайду 10

ЗАВДАННЯ № 4 (15 хв)СИМФОНІЯГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО НОВОЇ ДОБИ»К. В. ГЛЮКВ. А. МОЦАРТФ. Й. ГАЙДНЛ. В. БЕТХОВН

Номер слайду 11

ЗАВДАННЯ № 5 (25хв)КОМАНДА ЙДЕ ДО КОРИДОРУ – «КАРТИННОЇ ГАЛЕРЕЇ», ОБРАТИ ОДНУ З КАРТИН МАЙСТРІВ СВІТОВОГО ЖИВОПИСУ НОВОГО ЧАСУ,СТВОРИТИ ФОТОІНТЕРПРИТАЦІЮ ЦІЄЇ КАРТИНАПРЕЗЕНТУВАТИ СВОЄ ФОТО ЧЛЕНАМ ЖУРІВПИСАТИ В ПУТІВНИЙ ЛИСТ СЛОВО – ТЕРМІН:«ПРІЗВИЩЕ ВИНАХІДНИКА КНИГОДРУКУВАННЯ»ГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО НОВОЇ ДОБИ»ГУТЕНБЕРГ

Номер слайду 12

ЗАВДАННЯ № 5 (25хв)ГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО НОВОЇ ДОБИ»РЕМБРАНТ«ПОВЕРНЕННЯ БЛУДНОГО СИНА» ЛЕОНАРДО ДА ВІНЧІ«ТАЄМНА ВЕЧЕРЯ» НІКОЛА ПУССЕН«АРКАДСЬКІ ПАСТУХИ» АБРАХАМ БАССЕ«МУЗИКАНТИ»

Номер слайду 13

ЗАВДАННЯ № 5 (25хв)ГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО НОВОЇ ДОБИ»

Номер слайду 14

ЗАВДАННЯ № 5 (25хв)ГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО НОВОЇ ДОБИ»

Номер слайду 15

ЗРАЗОК ПУТІВНОГО ЛИСТА{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}КОМАНДА № 1 Прізвища, імена учасників№Завдання. Рекомендований час/час виконання. Відмітка про виконання. Додаткові бали Журі1 Розв'язати кросворд10 хв/2 Ескіз будинку. Слово - термін20 хв/3 Відгадати ребус 5 хв/4 Прапор. Слово - термін15 хв/5 Фотоінтерпритація. Слово - термін25 хв/Кількість правильних відповідей. Додаткові бали за час/Штрафні бали. Підсумок________ місце. Загальна сума балів__________

pptx
До підручника
Мистецтво 8 клас (Масол Л.М.)
Додано
4 лютого 2021
Переглядів
906
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку