Презентація Тема. Морфологічна будова видової різноманітності рослинного світу .

Про матеріал
Морфологія рослин є частиною біології — науки про життя. Вона тісно пов’язана з іншими біологічними науками і насамперед з фізіологією, зоологією та екологією. Ось чому завданням навчального проекту буде сконструювати зовнішній вигляд рослини в залежності від умов їх зростання та існування.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема. Морфологічна будова видової різноманітності рослинного світу. С-У Інтегрований урок –проект в межах проведення інженерного тижня у 6-Б класіНижньосірогозького закладу ПЗСО

Номер слайду 2

Морфологія (від гр. morphe — форма, logos — учення)  — це наука, що вивчає форму і будову живих організмів. Вперше термін “морфологія” ввів у науку німецький поет і натураліст І. Гете (1817). Морфологія рослин є частиною біології — науки про життя. Предметом вивчення морфології рослин як науки є зовнішня будова, типова форма, їхніх органів в зв’язку з умовами життя. Об’єктами вивчення морфології є дикорослі та культурні рослини. Вона тісно пов’язана з іншими біологічними науками: з фізіологією, зоологією та екологією. Описати зовнішній вигляд рослини можна словом, зобразити схемою. Сконструювати модель рослинного об’єкту за допомогою LEGO, пластиліну та ін.

Номер слайду 3

Завдання навчального проекту. Дозволяється використовувати навчальний матеріал схем та тексту підручника Біології рослин. Тому дослідницький практикум будете виконувати за допомогою ігрових наборів LEGO(хлопчики) пластиліну(дівчатка. Ви будете виступати в ролі Інженерів-практиків, обізнаний принципом роботи наших пальців. Сконструювати зовнішній вигляд рослини в залежності від умов їх зростання та існування.

Номер слайду 4

Завдання 1. Довести, що Рука людини-маніпулятор і може виконати будь-яку роботу за поставленою метою. Сконструювати модель рослини за допомогою конструкторів «LEGO»та пластиліну. Використати популярну методикиу для гри в парах « Рослина-живий організм», Не розмовляючи створити (збудувати) будь-яку типову форму рослини, використовуючи два набори цеглинок, та підготувати невелику розповідь про неї. • Що ще можна створити в парі? Основні завдання. Час виконання: 10-20хв. • Що було найважчим? • Як вдалося створити таку рослинку?

Номер слайду 5

Завдання 2. ,,Створи-домалюй!,,Основні правила та етапи виконання роботи. Прикласти створену модель на аркуш формату А4 і обвести їїВчитися творчо мислити, експериментувати, домовлятися, поважати думку інших. Час виконання: 10-20хв. Домалювати олівцями чи фломастерами деталі/частини органів рослини та умови довкілля, в яких вона існує. Створювати будь-яку фігуру за заданою темою (рослини). Опищіть морфологічну будову обраного виду рослини• Що було найцікавішим під час виконання цієї вправи?• Чому ви вирішили створити саме цю рослинку ?

Номер слайду 6

Завдання-3: «Будуємо разом»• Чи була б потрібна ваша уявна рослинка на вашій вулиці? Чому?• Чи є в інших командах  моделі, схожі на вашу? Якщо є, то чим саме? • Чи могла б ваша модель будь-якої рослини бути героєм казки чи мультфільму? Якого саме?• Якими словами можна описати вашу модель сквера?Створити спільно уявний сквер певної місцевості та презентувати його. Основні правила та етапи виконання роботи. Час виконання: 10-20хв.

Номер слайду 7

Успіхів у вивченні біології !Спілкуємось за правилами. Творчо мислимо. Створюємо мальовничі куточки Працюємо індивідуально та в командіЗбагачуємо, примножуємо рослинне багатство рідного краю

pptx
Додано
1 березня 2020
Переглядів
1661
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку